Vad jag menar är att de flesta killar attraheras av detta, men jag tror man måste vara jävligt bra på att slåss. Eller se livsfarlig ut för att inte andra killar konstant ska vara på denna tjejen? Måste bli jobbigt i längden.
Är tjejen bra så bryr hon sig inte om andra killar. ''Måste vara bra på att slåss'' så kan man inte slåss, ska man gå efter plankor och fula brudar, jaha.
Skulle ni kunna ha ett seriöst förhållande med en tjej med riktigt stora tuttar som såg bra ut?
Jag tror nog att de flesta killarna här på forumet hade uppskattat ett förhållande med en tjej som såg bra ut. Ska man ha ett seriöst förhållande och bo med någon är däremot stora tuttar en klen tröst ifall det intellektuella saknas. Får man till det med en tjej som är klok och lojal har man lyckats rejält, då slipper man nog träna biceps hela dagarna för att se hunkig ut. Sen om brösten är stora och utseendet är på topp är det bara ett plus!
Man vet ju hur killar beter sig, säg att man är ute på krogen, stranden, kryssning osv. Hon ser bra ut med riktigt stora lökar. Även om tjejen är trogen och inte har så urringat som på bilden lär det hända rätt ofta att killar glor och kommer med kommentarer eller?
Hon kanske inte i alla sammanhang behöver gå med en topp där melonerna ser ut att kunna poppa ut närsomhelst.
Med kläder kan man effektivt maskera framträdande och attraktiva attribut om det skulle kunna innebära risker att exponera dom. Detsamma gäller smink o hår tex Men visst, jag förstår poängen.
Det finns både för och nackdelar med någon som är väldigt snygg med stora tuttar. Men fördelarna överväger helt klart nackdelarna, så även om du är livrädd för konkurrens så försök skärp till dig och försök hantera det.
Om någon annan "konkurrerar ut dig" så tar inte det bort minnet av hur det var att ha en snygg tjej med stora tuttar. Att bli sedd av och kanske även älskad av en snygg tjej med stora tuttar är fantastiskt även om det bara håller en vecka. Så har du chansen, ta den!
Självfallet. Men det där var ju inte så extremt - det hade varit en helt annan sak om vi pratat pattar i klass med Lolo Ferrari. Då hade det varit värt att diskutera för- och nackdelar med att vara tillsammans med en sådan, iallafall.
Man vet ju hur killar beter sig, säg att man är ute på krogen, stranden, kryssning osv. Hon ser bra ut med riktigt stora lökar. Även om tjejen är trogen och inte har så urringat som på bilden lär det hända rätt ofta att killar glor och kommer med kommentarer eller?
Om denna hypotetiska kvinna har en sådan fin hylla som den tjejen du länkade så förutser jag att hon vet hur man handskas med kvinnor och män som dreglar över hennes tuttar. Varför ska jag vara stirrig och hålla på och mopsa mot folk om jag vet att käringen älskar mig och inte vill ha andra gubbar? Om hon tycker det är obehagligt med folket så får hon säga till så hjälper jag henne på något vis men aldrig att jag ska försvara någon form av heder eller hon är min ägodel som ingen får titta på. Hon är min men inte min ägodel.
Vad jag menar är att de flesta killar attraheras av detta, men jag tror man måste vara jävligt bra på att slåss. Eller se livsfarlig ut för att inte andra killar konstant ska vara på denna tjejen? Måste bli jobbigt i längden.
Ja det skulle jag väl kunna men då ska hon inte klaga över ryggvärk dag ut och dag in, jävligt avtändande då.
Japp du kan din sak, man måste slåss utav ba fan. Men den listige svage killen som inte gillar att slåss kedjar bara fast henne vid spisen så han slipper sånt.