Hej på dig själv!
Jaså, han var inte ens polis... Men åndå försöker du etablera hans slutsatser (om det inte är dina egna) som trådsanning!
Vem är det som är extremt faktaresistent? Ställer frågan igen har du läst: http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/moGpv/belgiska-mailys-31-blev-terrorns-forsta-offer ????
Om detta är fel varför har Aftonbladet inte gått ut och dementerat?
Sluta zig-zaga mellan dina flummiga drömmar och vad som är fakta!
Det är ju du som sprider falsarier UTAN faktaunderbyggnad. Du är ju inte ett dugg intresserad av vad som har hänt utan att bara sprida DIN version av vad som hänt utan att ange en ända källa (en luddig bror i Göteborg är inte en källa jämfört med Aftonbladet, trots att jag inte gillar blaskan!)
Presentera lite fakta så vi som har lite kunskap kan bemöta dig på ett anständigt sätt, men att sprida nättroll lögner för knappast diskussionen framåt!
Citat:
Nja, nu har jag för det första inte specificerat vad min bror jobbar med, mer än att han har ett sk "blåljus-yrke". Därutöver har jag inte använt honom som facit eller 100% tillförlitlig källa utan just bara hänvisat till vad han sagt (på samma sätt som folk i tråden hänvisar till vad en mängd andra människor sagt/trott/tänkt - inklusive de själva), inget anmärkningsvärt.
Jaså, han var inte ens polis... Men åndå försöker du etablera hans slutsatser (om det inte är dina egna) som trådsanning!
Citat:
Du har uppenbarligen INTE förstått någonting! Varför skulle jag ha något intresse av att något dödsoffer dött på en speciell plats?
Citat:
Detta tycks göra dig en smula faktaresistent och du förbiser därför en mängd logiska påpekanden som gjorts i tråden och fortsätter istället förfäkta din bestämda åsikt (/önskan) om vilken identitet som hör ihop med bilderna, tyvärr till förfång för bättre understödda slutsatser.
Vem är det som är extremt faktaresistent? Ställer frågan igen har du läst: http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/moGpv/belgiska-mailys-31-blev-terrorns-forsta-offer ????
Om detta är fel varför har Aftonbladet inte gått ut och dementerat?
Sluta zig-zaga mellan dina flummiga drömmar och vad som är fakta!
Citat:
Du får gärna sitta hemma på kammaren och gotta dig åt vad elände du än önskar, vad har jag med det att göra? Men att du fortsätter sprida falsarier (vilket de allra flesta nu ser att det är) känns ju rätt onödigt. Fortsätt du att forska i dina sekunder och eventuella "explotioner" istället, det gör mindre skada.
Det är ju du som sprider falsarier UTAN faktaunderbyggnad. Du är ju inte ett dugg intresserad av vad som har hänt utan att bara sprida DIN version av vad som hänt utan att ange en ända källa (en luddig bror i Göteborg är inte en källa jämfört med Aftonbladet, trots att jag inte gillar blaskan!)
Presentera lite fakta så vi som har lite kunskap kan bemöta dig på ett anständigt sätt, men att sprida nättroll lögner för knappast diskussionen framåt!
tills han dör