2011-03-31, 03:45
Tjena, det hela började med panikångest i Juni förra sommarn. Vilket ledde vidare till tvångstankar som "Tänk om jag blir schizo" väldigt mycket rädsla under denna perioden och väldigt mycket ångest.
Ångesten har släppt en hel del och jag känner att jag är på bättringsvägen rätt bra. Tills jag för ett par dagar sen när jag var sjuk och fick lite ångest av rastlösheten i att ligga i sängen. När jag försökte sova sen så kom en sån klassisk röst som man kan höra när man ligger nånstans mellan sömn och vakenhet, det är jobbigt för mig som har just en tvångstanke/överdriven rädsla om att just börja höra röster eller se saker som inte finns. Så den kvällen slutade med mycket ångest och nerver som inte var som dom skulle. Nu hörde jag denna grejen när jag hade precis hade pratat med en lady
, jag hann gå och sätta mig i soffan i princip sen kom det liksom en knappt sekunds eko som en viskning som jag inte hann uppfatta vad som sas. Och ja det är väll allt, är det bara ångest och nojja som spökar eller bör jag ta en funderare på att kolla upp det närmre?
Ångesten har väll börjat leva upp i mig lite igen, så det är kanske detta. Tvångstankar is a bitch för den delen och till dom vill jag bara säga heil hitler och sug balle!
Till de som tänker börja säga psykos direkt så ber jag er undvika det just för verkligheten överallt annars är på plats och att jag har ju tvångstankar om just det, visa lite ödmjukhet helt enkelt
Ångesten har släppt en hel del och jag känner att jag är på bättringsvägen rätt bra. Tills jag för ett par dagar sen när jag var sjuk och fick lite ångest av rastlösheten i att ligga i sängen. När jag försökte sova sen så kom en sån klassisk röst som man kan höra när man ligger nånstans mellan sömn och vakenhet, det är jobbigt för mig som har just en tvångstanke/överdriven rädsla om att just börja höra röster eller se saker som inte finns. Så den kvällen slutade med mycket ångest och nerver som inte var som dom skulle. Nu hörde jag denna grejen när jag hade precis hade pratat med en lady
, jag hann gå och sätta mig i soffan i princip sen kom det liksom en knappt sekunds eko som en viskning som jag inte hann uppfatta vad som sas. Och ja det är väll allt, är det bara ångest och nojja som spökar eller bör jag ta en funderare på att kolla upp det närmre?Ångesten har väll börjat leva upp i mig lite igen, så det är kanske detta. Tvångstankar is a bitch för den delen och till dom vill jag bara säga heil hitler och sug balle!
Till de som tänker börja säga psykos direkt så ber jag er undvika det just för verkligheten överallt annars är på plats och att jag har ju tvångstankar om just det, visa lite ödmjukhet helt enkelt