Citat:
Ursprungligen postat av
J.G.R
Tycker att vi - MFF - gjorde det okej. 2600 på plats och höll en ganska hög och jämn nivå. Kan, som vi sagt sedan CL, bli mycket bättre. Också väldigt synd när man tänker att vår närmsta bortamatch redan är avklarad.
Citat:
Ursprungligen postat av
a.e.g
Vad fan är det du vill säga med det jag har markerat?
Och nej, MFF gör det aldrig okej. Ni är en skam för supporterkulturen i Sverige.
Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
1. Att det är trevligt med 2600 på plats (speciellt med tanke på att vi fick 1500 tilldelat).
2. Att vi höll en bra nivå. Är kanske bortskämd, men jag ser ändå utrymme för förbättring.
3. Att det är synd att vår närmsta bortamatch redan är avklarad, det är väl ganska tydligt? Halmstad borta i april är nice, men Halmstad borta i juli hade varit underbart.
4. Extra tråkigt blir det, tycker jag, att det är bortamatcher som sen är mitt i veckan. Vissa fördelar finns, men det är alltid bortfall pga jobb och så vidare.
5. Sista lilla punkten har jag inget bra svar på. Så du får ett "ok".
Citat:
Ursprungligen postat av
Madchester496
Dåligt såklart, men får väl skylla på att folk är bortresta över påsken, eller något.
Ja jäklar vad det tunnats ut med allsvenska klubbar i er region.
HIF, BoIS, Mjällby, Trelle och FFF sista tio åren, typ.
Sjukt tråkigt. Även för er som kommer längre norrifrån. Kan tänka mig att resorna söderut under varmare tider är roligare än Sundsvall osv.