2017-04-16, 23:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Har mailat 3 av mina kvinnor jag träffar regelbundet och bett dom fylla i 9 punkters formuläret. Ska bli intressant att se deras resultat.

Vad fick du för resultat? Upplys oss och visa på varje punkt att du faktiskt gillar sex.

Du måste omvandla det till z value och jämföra med standarden.

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är skillnad på att gilla sex och på att vara ett lättfotat luder men det tycker ju inte du. Du ser det hela alldeles för svart och vitt, du saknar allt vad nyanser heter.

1) Skalan mäter 3 faktorer,

a) beteende.

b) attityd.

c) hur kåt man är.

2) Vi kan titta på kåthets-faktorn som exempel för att få max måste kvinnan,

- vilja ha sex med nån som hon inte har en relation med minst 1 gång per dag.

- bli kåt på en random man som hon träffar minst 1 gång per dag.

- vilja ha sex med nån som hon just har träffat minst 1 gång per dag.

jag ingen maths geek men jag får det här till 11.87 medan mean för kvinnor är 3.96.

3) Det är inte alls svart-vitt. Titta på de kvinnor som du känner och fråga dig själv hur ofta du tror att de,

- blir kåta på nån som de inte har en relation med.

- blir kåta på en random man.

- vill ha sex med nån som de just har träffat.

sen kan du räkna ut ungefär hur kåta de är jämfört med average.
Citera
2017-04-16, 23:15
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Du måste omvandla det till z value och jämföra med standarden.

1) Skalan mäter 3 faktorer,

a) beteende.

b) attityd.

c) hur kåt man är.

2) Vi kan titta på kåthets-faktorn som exempel för att få max måste kvinnan,

- vilja ha sex med nån som hon inte har en relation med minst 1 gång per dag.

- bli kåt på en random man som hon träffar minst 1 gång per dag.

- vilja ha sex med nån som hon just har träffat minst 1 gång per dag.

jag ingen maths geek men jag får det här till 11.87 medan mean för kvinnor är 3.96.

3) Det är inte alls svart-vitt. Titta på de kvinnor som du känner och fråga dig själv hur ofta du tror att de,

Det är extremt svart eller vitt och utgår dessutom från det biologiskt manliga sättet att se på sex. Bara för att en kvinna inte vill knulla med vem som helst så betyder inte det att hon inte gillar sex. Det finns liksom biologiska mekanismer bakom manligt respektive kvinnligt sätt att se på sex.
Citera
2017-04-16, 23:34
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Tjejer gillar visst sex! Men dem vill lära känna dig först! En del tjejer kan man ha sex med direkt när man träffas fast dem flesta vill träffa en först.
Jag hade sex med en tjej för 3 månader sen som jag bara hade träffat två gånger.
Citera
2017-04-16, 23:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är extremt svart eller vitt och utgår dessutom från det biologiskt manliga sättet att se på sex. Bara för att en kvinna inte vill knulla med vem som helst så betyder inte det att hon inte gillar sex. Det finns liksom biologiska mekanismer bakom manligt respektive kvinnligt sätt att se på sex.

1) Men alternativen är väldigt detaljerade,

□ 1 – never
□ 2 – very seldom
□ 3 – about once every two or three months
□ 4 – about once a month
□ 5 – about once every two weeks
□ 6 – about once a week
□ 7 – several times per week
□ 8 – nearly every day
□ 9 – at least once a day

hur är det här svart-vitt?

2) Ja det är typiskt manligt men inte på det sätt som du tror. För kvinnor är saker som antal partners och hur ofta man vill ha sex med en främling irrelevant. Det är sånt som man gör när man är 16-17 år. Så den här skalan är bra för tonåringar.

3) Det som räknas är om kvinnan tar initiativet, om hon tar flera killar på samma gång, om hon gör analt med en främling, om hon har en preferens för en speciell situation, om hon betalar för sex, med mera.
Citera
2017-04-17, 10:02
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:

Jag ringde och frågade och svaret hos alla blev:

- Beror på var man är, är det inne i stan, varje dag. På landet mycket sällan. Man vet ju inte vem man träffar.

- Samma som ovan.

- Samma som ovan.

Summan är: Om utbudet finns, varje dag.

Där ser man, alla kvinnor är intresserade av sex, särskilt när dom träffar mig
Citera
2017-04-17, 10:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag ringde och frågade och svaret hos alla blev:

- Beror på var man är, är det inne i stan, varje dag. På landet mycket sällan. Man vet ju inte vem man träffar.

- Samma som ovan.

- Samma som ovan.

Summan är: Om utbudet finns, varje dag.

Där ser man, alla kvinnor är intresserade av sex, särskilt när dom träffar mig

1) Och så kan du titta på mean som är 3.96. Alltså är de kvinnorna långt ifrån representativa även om det skulle vara sant (vilket det inte är obv).

2) Om kvinnor var intresserade av sex skulle frekvensen vara högre än 1 gång per vecka, antalet partners skulle vara högre, antalet roliga saker skulle vara högre, och så vidare.
Citera
2017-04-17, 10:29
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
1) Och så kan du titta på mean som är 3.96. Alltså är de kvinnorna långt ifrån representativa även om det skulle vara sant (vilket det inte är obv).

2) Om kvinnor var intresserade av sex skulle frekvensen vara högre än 1 gång per vecka, antalet partners skulle vara högre, antalet roliga saker skulle vara högre, och så vidare.
Då erkänner du att kvinnor är intresserade av sex. Allt över 0 visar på ett intresse.

Kanske dags att diskutera vad som intresserar normala kvinnor mest i sex väg, där är du Babianen inte riktigt representativ då du bara ägnar dig åt onani, obviously!
Citera
2017-04-17, 10:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Då erkänner du att kvinnor är intresserade av sex. Allt över 0 visar på ett intresse.

Lol nej självklart inte. Kvinnor vet att de inte kan säga som det är (typ 0 på allt) för då kommer män inte att ge dem uppmärksamhet och pengar.

Citat:
Kanske dags att diskutera vad som intresserar normala kvinnor mest i sex väg, där är du Babianen inte riktigt representativ då du bara ägnar dig åt onani, obviously!

1) Kvinnor är mest intresserade av att det ska vara över så att de kan äta glass framför TVn.

2) Men sure du kan väl berätta hur intresserade kvinnor är av att suga av en man och svälja?
Citera
2017-04-17, 14:33
Medlem
TheChains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Är väl snarare så att priserna är höga pga att det är mer lönsamt för kvinnor att vara ihop med en man mot ekonomiska fördelar, speciellt i USA. En sak jag har insett är att kvinnor använder sig av sin sexualitet för att locka till sig män de vill ha, det är ytterst sällan en kvinna bara vill ha ONS(möjligtvis när de är yngre ibland). Hade kontakt med en sexintresserad kvinna en gång men hon hade högst testosteron av någon anledning..

Det är ytterst vanligt bland unga kvinnor i dagens sexualliberala samhälle. Dock har de kognitiv dissonans ofta, där deras kropp vill (vid ägglossning i synnerhet) men de har en spärr i sitt psyke från att känna sig horig - som man måste hantera (om man inte ser ut ungefär som Brad Pitt i sin prime och använder Tinder, då är det löjligt enkelt).

Dock är det bara en minoritet av män som får särskilt mycket. De flesta är klassificerade som i bästa fall förhållande-material.
Citera
2017-04-17, 15:51
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Lol nej självklart inte. Kvinnor vet att de inte kan säga som det är (typ 0 på allt) för då kommer män inte att ge dem uppmärksamhet och pengar.

1) Kvinnor är mest intresserade av att det ska vara över så att de kan äta glass framför TVn.

Nu är du bara en incel butthurt kvinna som förlorade en diskussion.

1) Visst, du sitter och vräker i dig glass, det förstår vi, du har aldrig bevisat att just du gillar sex. Onani och posering gäller ej som bevis.
Citera
2017-04-17, 16:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nu är du bara en incel butthurt kvinna som förlorade en diskussion.

Svara på mina argument,

1) Full pott på kåthets delen av SOI är 12 medan mean för kvinnor är 4. Hur indikerar det att kvinnor är intresserade av sex?

2) Är det inte sant att om kvinnor om kvinnor sa att deras intresse för sex var 0 skulle män sluta ge dem resurser?

Citat:
1) Visst, du sitter och vräker i dig glass, det förstår vi, du har aldrig bevisat att just du gillar sex. Onani och posering gäller ej som bevis.

Om jag inte har problem med att ta 2 zucchinis analt och lägga upp en bild på det vad är sannolikheten att jag har problem med att ta kuk?
Citera
2017-04-17, 16:07
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Om jag inte har problem med att ta 2 zucchinis analt
Det är för att din röv är känd som "det svarta hålet"..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in