Citat:
Ursprungligen postat av
NietzschesHorse
Det här är en (1) kvinna babbis, dessutom på ett anonymt forum som Reddit. Alltså inte ens vetenskapligt utförd djupintervju eller enkät, så det svaret kan inte ens sägas ha ett kvalitativt värde. Det är som alltid med dina inlägg
anekdoter och fria fantasier. Och du, den där kvinnan på Reddit kanske är en fulgubbe som fejkar?

Du säger ju att alla kvinnor här egentligen är fejkade profiler så samma logik - källkritik - bör ju kunna appliceras på ditt exempel. Så den Reddit-tråden du länkat till ger jag ett standard Babiansvar: I call fake!

1) Jag har redan postat massor med studier i tråden. Gå tillbaka och läs några av dem.
2) Jag tog det här som exempel för att det var
väldigt bra beskrivet.
3) Det gäller inte för alla kvinnor de flesta kvinnor gillar sex mycket mindre än kvinnan som jag citerade.
4) Key points är,
a) hon blir inte upphetsad av sex,
Citat:
Yes, just not sexually aroused. I feel sexually empowered which I enjoy, and I enjoy pleasing my bf, but I just don't really get any arousal out of it if that makes any sense.
b) hon har inget behov av sex och kan gå utan sex för resten av livet,
Citat:
I'm probably not even LL but no libido. Like I really could do without it for the rest of my life.
det här är start-punkten för de flesta kvinnor sexuellt. Sen kan det gå upp eller ner beroende på hur kvinnan utvecklas.