2017-04-15, 18:47
Medlem
NietzschesHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Här är en kvinna som beskriver hur sex funkar för kvinnor,

1) Ni kan se att hon vill tillfredsställa sin man sexuellt och vill tycka om sex men det funkar inte för henne. Hon känner inget behov av sex och blir inte upphetsad av att ha sex det är lika spännande som städning, tvätt, och matlagning för henne.

2) En del kvinnor gillar sex lite mer än det här, de flesta gillar det mycket mindre, men det här är en bra beskrivning av average.

3) Så om sex är lika roligt som städning för kvinnor kan ni se varför ni inte får ligga?

Det här är en (1) kvinna babbis, dessutom på ett anonymt forum som Reddit. Alltså inte ens vetenskapligt utförd djupintervju eller enkät, så det svaret kan inte ens sägas ha ett kvalitativt värde. Det är som alltid med dina inlägg anekdoter och fria fantasier. Och du, den där kvinnan på Reddit kanske är en fulgubbe som fejkar? Du säger ju att alla kvinnor här egentligen är fejkade profiler så samma logik - källkritik - bör ju kunna appliceras på ditt exempel. Så den Reddit-tråden du länkat till ger jag ett standard Babiansvar: I call fake!
Citera
2017-04-15, 21:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NietzschesHorse
Det här är en (1) kvinna babbis, dessutom på ett anonymt forum som Reddit. Alltså inte ens vetenskapligt utförd djupintervju eller enkät, så det svaret kan inte ens sägas ha ett kvalitativt värde. Det är som alltid med dina inlägg anekdoter och fria fantasier. Och du, den där kvinnan på Reddit kanske är en fulgubbe som fejkar? Du säger ju att alla kvinnor här egentligen är fejkade profiler så samma logik - källkritik - bör ju kunna appliceras på ditt exempel. Så den Reddit-tråden du länkat till ger jag ett standard Babiansvar: I call fake!

1) Jag har redan postat massor med studier i tråden. Gå tillbaka och läs några av dem.

2) Jag tog det här som exempel för att det var väldigt bra beskrivet.

3) Det gäller inte för alla kvinnor de flesta kvinnor gillar sex mycket mindre än kvinnan som jag citerade.

4) Key points är,

a) hon blir inte upphetsad av sex,

Citat:
Yes, just not sexually aroused. I feel sexually empowered which I enjoy, and I enjoy pleasing my bf, but I just don't really get any arousal out of it if that makes any sense.

b) hon har inget behov av sex och kan gå utan sex för resten av livet,

Citat:
I'm probably not even LL but no libido. Like I really could do without it for the rest of my life.

det här är start-punkten för de flesta kvinnor sexuellt. Sen kan det gå upp eller ner beroende på hur kvinnan utvecklas.
Citera
2017-04-16, 13:32
Medlem
Letrangeres avatar
Har precis spenderat en het weekend med en vacker kvinna och frågade henne om hon helt ärligt är intresserad av sex och hennes svar var att självklart är hon det. Hon tyckte till och med att frågan var lite korkad eftersom alla kvinnor hon känner är intresserade av sex.

Hon är verkligen galen i sex och jag klarade inte av att ligga lika ofta som hon ville.

Detta är i Sverige, skedde nu i helgen med en rik kvinna som inte vill ha mer än mitt sällskap och sex sex sex.

Det är med andra ord bevisat att kvinnor är intresserade av sex.
Citera
2017-04-16, 14:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Har precis spenderat en het weekend med en vacker kvinna och frågade henne om hon helt ärligt är intresserad av sex och hennes svar var att självklart är hon det. Hon tyckte till och med att frågan var lite korkad eftersom alla kvinnor hon känner är intresserade av sex.

Hon är verkligen galen i sex och jag klarade inte av att ligga lika ofta som hon ville.

Detta är i Sverige, skedde nu i helgen med en rik kvinna som inte vill ha mer än mitt sällskap och sex sex sex.

Det är med andra ord bevisat att kvinnor är intresserade av sex.

1) Dear Penthouse...

2) Ingen säger att det inte finns kvinnor som gillar sex (jag har postat studier på det tidigare i tråden) argumentet är att majoriteten av kvinnorna inte är intresserade.

3) Specifikt har kvinnor inget behov av sex på samma sätt som män utan kan gå utan sex hela livet.

4) Då kan du bevisa det genom att lägga upp bilder eller videos right?
Citera
2017-04-16, 16:11
Medlem
Citat:
1) Dear Penthouse...

2) Ingen säger att det inte finns kvinnor som gillar sex (jag har postat studier på det tidigare i tråden) argumentet är att majoriteten av kvinnorna inte är intresserade.

3) Specifikt har kvinnor inget behov av sex på samma sätt som män utan kan gå utan sex hela livet.

Punkt 2 håller jag med om, det är inte så konstigt. Alla män borde fatta det. Om kvinnor var intresserade av sex generellt så hade män fått ligga mycket mer än de får. Kvinnan är flaskhalsen när det gäller mäns tillgång till sex - lika enkelt som 1+1 = 2.
Citera
2017-04-16, 17:08
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
1) Dear Penthouse...

1. Va? Vad i hela fridens dar var det för en kommentar?
2. Alla kvinnor jag känner, som kvinnan jag spenderade helgen med, är intresserade av sex.
3. Finns män som går utan sex hela livet men det bevisar inget.
4. Efterhand du frågade så får du först visa bilder eller film på när du har sex med en annan människa så ska du få samma bevis tillbaka.

Det är bevisat genom otaliga länkar och studier att kvinnor är intresserade av sex.
Citera
2017-04-16, 17:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:
2. Alla kvinnor jag känner, som kvinnan jag spenderade helgen med, är intresserade av sex.

Posta bevis?

Citat:
3. Finns män som går utan sex hela livet men det bevisar inget.

Män går utan sex ofrivilligt. Kvinnor går utan sex frivilligt (generellt).

Citat:
4. Efterhand du frågade så får du först visa bilder eller film på när du har sex med en annan människa så ska du få samma bevis tillbaka.

Du kan bara posta en video på henne naken det är okay.

Citat:
Det är bevisat genom otaliga länkar och studier att kvinnor är intresserade av sex.

1) Kan du posta några sådana studier?

2) Att kvinnor har sex betyder inte att de är intresserade av det. Precis som att folk tvättar för att de måste inte för att är intresserade av tvätt.

3) Det är det som kvinnan som jag citerade förklarar,

Citat:
I could go almost the rest of my life without having sex and be completely okay with that. My partner on the other hand is HL and I know that his ideal is having sex once a day or once every other day. To clarify, we have been together for over a year and my partner has absolutely no idea that I am LL and we are not in a DB.

Citat:
I enjoy pleasing my bf, but I just don't really get any arousal out of it if that makes any sense.

ni kan se att hon har sex med sin man fast hon själv inte får ut något av sex eller har något intresse av sex.
Citera
2017-04-16, 18:24
Medlem
Letrangeres avatar
Babianen, posta bevis där du har sex med en annan människa så postar jag dito.
Citera
2017-04-16, 18:26
Medlem
BigFatCones avatar
Hur fan ska man posta bevis på att folk man känner gillar sex?
Citera
2017-04-16, 18:44
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Gissar att det handlar om att lägga upp bilder eller film där man har sex (inte onanerar eller poserar). Lustigt att Babianen frågar efter det då hon själv aldrig levererat några bevis på att hon är intresserad/gillar sex, bara posering och onani och det är inte sex.
Citera
2017-04-16, 18:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Babianen, posta bevis där du har sex med en annan människa så postar jag dito.

Nej jag tänker inte posta min man. Lägg ner.

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone

1) Om du ser en bild på en bög kan du se att han är bög? I de flesta fall.

2) Kvinnor som gillar sex har en "nasty look" kvinnor som inte gillar sex har bitch-face.
Citera
2017-04-16, 19:00
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Gissar att det handlar om att lägga upp bilder eller film där man har sex (inte onanerar eller poserar). Lustigt att Babianen frågar efter det då hon själv aldrig levererat några bevis på att hon är intresserad/gillar sex, bara posering och onani och det är inte sex.
Men nu handlade det ju om att bevisa att jag känner kvinnor som gillar sex. Inte fan vare sig kan eller vill jag sätta på alla mina kvinnliga vänner och dessutom filma det för att lägga upp det här. Det vill ju inte dom heller.

Jag visar alltså på hur absurt det är.

Citat:
Nej jag tänker inte posta min man. Lägg ner.

1) Om du ser en bild på en bög kan du se att han är bög? I de flesta fall.

2) Kvinnor som gillar sex har en "nasty look" kvinnor som inte gillar sex har bitch-face.
Jaha? Och med hjälp av den information, hur ska jag kunna posta bevis för att kvinnor jag känner gillar sex? Ska jag hänga ut dom med bild här menar du? Du tror inte att jag förlorar deras förtroende om jag pissar så på deras integriet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in