2017-04-10, 16:10
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlimpacigg
Sex innan giftemål = otukt = satans verk enligt henne.......
Vilket är en helt annan sak än att sex rent generellt är satans verk, eller att man hamnar i något helvete för det. Att felparkera med bilen kan också vara satans verk. Läs på lite om religion och hur de resonerar runt satan och andra påhitt.
Citat:
Ursprungligen postat av NastyPig
ja hoppas inte du menar såna som e me i svenska kyrkan när du pratar om kristna. dom e inte kristna. dom e lurade av krafter som har tagit Guds hem i hela sverje. dom e satans folk och kallar sig ibland för attister. dom tar över så Jesus folk blir hemlösa när jävelen släpper in sina soldater i sverje som kallas muslimer. muslimer e jävelens största arme.
man ska var för siktig med henne. om hon luras till ett sex bettenede som e fel så kan Gud ge henne plats i helvetet. så va för siktigt med henne.
Som sagt föreställer sig inte mormoner ett helvete så som du beskriver det.
Citera
2017-04-10, 17:51
Medlem
NineLightsOuts avatar
Citat:
I fredags träffade jag en brud som verkligen föll för mig. Hon verkade vara en Nice pingla tills vi snackade mer o mer och till slut fick jag reda på att hon är mormon.

Vad göra??? Jag vill absolut inte gå med i den sekten och absolut inte leva som en mormon.

Citat:
UPDATE: hon är jävligt snygg allvarligt talat
Jag tror inte att hon egentligen flirtade med dig, av erfarenhet. Jag är fd. mormon. Mormontjejerna får inte ens dejta (inleda förhållande med) icke-medlemmar. Däremot kanske hon ville att du skulle döpas i lds-kyrkan, och därefter bli ihop.
Citera
2017-04-10, 18:04
Bannlyst
lura i henne sprit och kåtpiller så glömmer hon nog mormontramset

Citat:
Ursprungligen postat av NastyPig
man skall va för siktig med sånt. om du lurar henne till nåt dumt så kan hon hamna i helvetet och det e verk ligen inte snällt. gör du de så är du jävelen. vill du verk ligen vara de?

nasty det är visst nåt fel på ditt tang entb ord
Senast redigerad av Plaguetongue 2017-04-10 kl. 18:07.
Citera
2017-04-10, 19:07
Medlem
mystikernsmystiks avatar
Jag hade engång sex med min mormon det var väldigt nice. Jag tycker du ska satsa på fler mormoner.
Citera
2017-04-10, 20:07
Medlem
Citat:
I fredags träffade jag en brud som verkligen föll för mig. Hon verkade vara en Nice pingla tills vi snackade mer o mer och till slut fick jag reda på att hon är mormon.

Vad göra??? Jag vill absolut inte gå med i den sekten och absolut inte leva som en mormon.

Försök ta reda på hur svårt religiös hon egentligen är. Mormonrubbningen kanske bara visar sig när hon är hemma hos släktingarna.

Du lär snart märka om gudligheten är av det problematiska slaget och då packar du givetvis din kappsäck och drar. Inte märkvärdigare än "flickorna i Småland"
Citera
2017-04-10, 22:10
Bannlyst
skit i henne, det finns många snygga tjejer där ute.
Citera
2017-04-10, 22:31
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikernsmystik
Jag hade engång sex med min mormon det var väldigt nice. Jag tycker du ska satsa på fler mormoner.

Min mormor menar du , äckel!

LL
Citera
2017-04-11, 00:09
Medlem
christallqhulaaas avatar
var träffade du henne då?jag skulle nog tänka mej en mormon 1000 gånger hellre det än ett feministkräk.
Citera
2017-04-11, 12:30
Medlem
Ja träffa henne genom att jag hade en spelning med bandet i fredags förra veckan
Citera
2017-04-11, 17:20
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ja träffa henne genom att jag hade en spelning med bandet i fredags förra veckan

Nja, om hon är så sexuellt frustrerad och bitter (oavsett vilken fantasigubbe hon tror på) så hon anser att man ska ha knulltillstånd av någon gubbjävel man inte känner så tycker inte jag det är någon som känns viktig att slicka fittan på. Om du är cool kille i band kommer förhoppningsvis en annan snygg tjej stöta på dig.

Livet är för kort för dessa skitnödiga frustrationsregler. Är hon soft att hänga med i övrigt så sätt henne i friendzonen och häng med henne om du har tråkigt.

Ja, jag vet att det är en hype att spela i band eller vara artist, man får inte knulla extra mycket om man inte är med i dansband, pojkband eller är en slyna.
Citera
2017-04-15, 17:38
Medlem
NineLightsOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christallqhulaaa
var träffade du henne då?jag skulle nog tänka mej en mormon 1000 gånger hellre det än ett feministkräk.
Hellre en random mormon än zara larsson?
Citera
2017-04-15, 17:42
Medlem
Citat:

ok du bor i usa, om hon är mormon så kan du se possitivt på det då mormon killar har 2 till 3 fruar. Jackpott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in