2017-04-10, 11:56
Medlem
I fredags träffade jag en brud som verkligen föll för mig. Hon verkade vara en Nice pingla tills vi snackade mer o mer och till slut fick jag reda på att hon är mormon.

Vad göra??? Jag vill absolut inte gå med i den sekten och absolut inte leva som en mormon.
Citera
2017-04-10, 12:04
Medlem
UPDATE: hon är jävligt snygg allvarligt talat
Citera
2017-04-10, 12:05
Medlem
murky-bongwaters avatar
Hon vill bara få dig att bli mormon ( Moron ) Dumpa fnasket ! Knulla henne en gång om det går och dumpa sedan den indoktrinerade idioten nära en kyrka så hon kan ångra sina synder
Citera
2017-04-10, 12:08
Medlem
Till veckan skulle vi hänga hos henne om det gick, kanske försöka förföra henne till lust så hon bryter kyskhetslagen o blir utskickad ur mormonismen?
Citera
2017-04-10, 12:30
Medlem
NastyPigs avatar
man skall va för siktig med sånt. om du lurar henne till nåt dumt så kan hon hamna i helvetet och det e verk ligen inte snällt. gör du de så är du jävelen. vill du verk ligen vara de?
Citera
2017-04-10, 12:50
Medlem
Mormonism är ju en falsk religion för det första. För det andra står det i gamla testamentet att Adam och Eva utforskade sina kroppar. Men mormonerna anser att ligga är satans verk...
Citera
2017-04-10, 13:03
Medlem
Mormoner har mycket mat hemma.
Citera
2017-04-10, 14:53
Medlem
psflaxs avatar
Har en kompis som fick knulla en mormontjej när vi var runt 20,
flera gånger dessutom. Så alla håller nog inte lika hårt på reglerna.
Citera
2017-04-10, 15:23
Medlem
Hon är liksom possesed med den tron, vettefan om det kommer gå an, men hon frågade mig här om dan va ja skulle säga om hon sa att hon var kåt, ja sa ju liksom ja vet ju inte när du inte är det. Dessutom är ja ju en charmör av mig vanligtvis. Så kanske det finns en chans under Netflix n chill. Hon hade säkert inte haffat på mig annars, jag hade ju pentagram på mig när vi träffades.
Citera
2017-04-10, 15:28
Moderator
Nospheratus avatar
Om du nu är så bekymrad över det här med mormoner kanske du skulle prova att googla runt på hur de funkar innan du sitter och spånar ihop konstigheter.
Citat:
Ursprungligen postat av enlimpacigg
Till veckan skulle vi hänga hos henne om det gick, kanske försöka förföra henne till lust så hon bryter kyskhetslagen o blir utskickad ur mormonismen?
Mormoner är inte någon sorts sekt som man blir utskickad ifrån om man knullar. Tänker du möjligtvis på Jehovas vittnen?
Citat:
Ursprungligen postat av NastyPig
man skall va för siktig med sånt. om du lurar henne till nåt dumt så kan hon hamna i helvetet och det e verk ligen inte snällt. gör du de så är du jävelen. vill du verk ligen vara de?
Mormoner har inte det traditionellt kristna konceptet med helvetet. De föreställer sig visserligen ett helvete, men det är till för riktigt usla personer som Hitler, Bin Ladin, Breivik och gänget. Man hamnar inte i helvetet för att man knullar. Mormoner är kristna, inte muslimer.
Citat:
Ursprungligen postat av enlimpacigg
Mormonism är ju en falsk religion för det första. För det andra står det i gamla testamentet att Adam och Eva utforskade sina kroppar. Men mormonerna anser att ligga är satans verk...
Nej, mormoner anser inte att sex är satans verk. Vafan, mormonerna är inte knäppare än vanliga kristna. Du blandar ihop dem med Folkets Tempel och Jehovas Vittnen verkar det som.
Citera
2017-04-10, 15:40
Medlem
Sex innan giftemål = otukt = satans verk enligt henne.......
Citera
2017-04-10, 15:58
Medlem
NastyPigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Om du nu är så bekymrad över det här med mormoner kanske du skulle prova att googla runt på hur de funkar innan du sitter och spånar ihop konstigheter.

Mormoner är inte någon sorts sekt som man blir utskickad ifrån om man knullar. Tänker du möjligtvis på Jehovas vittnen?

Mormoner har inte det traditionellt kristna konceptet med helvetet. De föreställer sig visserligen ett helvete, men det är till för riktigt usla personer som Hitler, Bin Ladin, Breivik och gänget. Man hamnar inte i helvetet för att man knullar. Mormoner är kristna, inte muslimer.

Nej, mormoner anser inte att sex är satans verk. Vafan, mormonerna är inte knäppare än vanliga kristna. Du blandar ihop dem med Folkets Tempel och Jehovas Vittnen verkar det som.

ja hoppas inte du menar såna som e me i svenska kyrkan när du pratar om kristna. dom e inte kristna. dom e lurade av krafter som har tagit Guds hem i hela sverje. dom e satans folk och kallar sig ibland för attister. dom tar över så Jesus folk blir hemlösa när jävelen släpper in sina soldater i sverje som kallas muslimer. muslimer e jävelens största arme.
man ska var för siktig med henne. om hon luras till ett sex bettenede som e fel så kan Gud ge henne plats i helvetet. så va för siktigt med henne.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in