Citat:
Ursprungligen postat av
LuluBrooksie
Nej brösten brukar BÖRJA UTVECKLAS i samband med menstruation men är inte färdigväxta förrän man är 18.
Så hon kan mycket väl ha haft myggbett till tuttar. Eller så var hon iranierhårig och såg ut som 12 going on 40. Vem vet?
Förändrar inte fsktum att hon var 12. För de med ett normalt intellekt så ser jag inte hur man skulle kunna luras att ett tolvårigt barn skulle vara en femtonåring.
Kan du dämpa tonläget lite från att hysteriskt skriva med versaler?
Jag påstod inte att hon var färdigutvecklad men blir hon gravid så måste hon biologiskt fysiskt varit könsmogen. Kan vi vara överens om det som fakta!?!? Rimligtvis bör hon ha menstruerat någon gång innan graviditeten inträffar och vanligtvis brukar då några yttre tecken på att könsmognad inträffar synas. Bröst kan för övrigt förändras med viktförändringar. På vissa tjocka klasskompisar jag hade i ettan ser det ut som de har antydan till tuttar på skolfoton. Även en del killar.
Varför skulle inte en tolvåring kunna lura någon att den är 15? När jag var yngre så gick historien om två 14åringar som hade plockat upp en betydligt äldre skådespelare på en bar (skådespelaren var en tonårsidol vid den tiden) . Dessa två fjortisar hade ju inte bara lurat skådisen utan även personal på baren då.
Men avseende detta fall, oklart är väl om hon har lurat honom. Det finns nog många 12åringar som skulle kunna lura även personer som mentalt och intellektuellt får anses färdigutvecklade (vilket de facto inte en normal 16 åring är). Det mest tragiska här är väl snarare konsekvensen av sexet, om hon blev gravid. Oavsett hur hon väljer där är väl inget alternativ optimalt för en tolvåring.