Svår fråga att svar på kanske men se ifall någon har input eller vad ni kan tro.
Cavani ligger ju rätt bra till för sin FIF idag, nästan 3 månader sedan han fick sin senaste in-form. Köpte hans TIF igår för 230k bara för att jag inte kunde vänta med att testa mitt nya lag som jag fixat nu. Ville inte testa laget med NIF Cavani. Är det bäst att sälja av nu igen för samma pris o loosa taxan på 5%? En ny IF kommer väl med säkerhet sänka priset ytterligare. Vore konstigt annars va... svarade nog på min egen fråga
Vad tror ni hans nya IF kan hamna på i pris? Tvek om jag har råd med det, har nästan tömt kassan efter nya laget igår. Vill ha kvar en del för att fortsätta trejda med. Har nog inte råd om hans pris på nya blir mycket mer. Kanske blir att sälja nu och köpa tillbaka det igen när det gått ner om jag inte får råd med det nya.
Angående FIF Isco som kom i förra TOTW, hans pris landade till och med 50k under vad hans TIF låg på innan hans nya kom. Det måste ha berott på FUT Birthday va? Så lär det väl inte kunna bli med Cavanis nya. Sorry om inlägget blev otydligt!
btw, SBC Suarez gjorde som andra skrivit, inte heller mig besviken! Shit vad skön han är. Glad att jag tog åt mig er info och skaffade honom. Äntligen har jag två lag som jag älskar att spela med. Kan gladeligen spela två matcher med ena laget för att sedan spela två matcher med andra laget!