2017-04-11, 23:14
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Ja men då börjar han med the president thinks.

Det här var något han själv lyckades hitta på.

Han tänkte rätt men glömde bara att Hitler själv gasade ihjäl miljoner.
Många av Donald:s följare och Donald själv kanske inte tror på utrotningen av judar och Sean gjorde en freudiansk felsägning, detta kommer efter hans sammankomster med Donald och Bannon.
Sean hittar inte på något själv, han försöker bara få ihop det hela som Baghdad Bob gjorde.
2017-04-12, 00:00
Medlem
bludderbladders avatar
Trump får definitivt tillsätta 2 Supreme Court judges TILL, bara under första mandat perioden.

Så underbart av tanten som sover mer under publika framträdanden än är vaken:

“women of the Senate, Senators Dianne Feinstein and Lindsey Graham.”

http://dailycaller.com/2017/04/11/ruth-bader-ginsburg-refers-to-lindsey-graham-as-one-of-the-women-of-the-senate-video/
2017-04-12, 00:45
Medlem
Politico: Trump

We’re not going into Syria,” Trump told Fox Business Network’s Maria Bartiromo in an interview that will air Wednesday morning.

“But when I see people using horrible, horrible chemical weapons,” he continued, segueing into how the Syrian regime violated an Obama-era agreement not to use chemical weapons without completing his initial thought.

Hoppas alla kan hålla käften nu om att Trump bytt sida, och för guds skull vänta lite och studera innan ni bajsar ut era konspirationsteorier.
2017-04-12, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Politico: Trump

We’re not going into Syria,” Trump told Fox Business Network’s Maria Bartiromo in an interview that will air Wednesday morning.

“But when I see people using horrible, horrible chemical weapons,” he continued, segueing into how the Syrian regime violated an Obama-era agreement not to use chemical weapons without completing his initial thought.

Hoppas alla kan hålla käften nu om att Trump bytt sida, och för guds skull vänta lite och studera innan ni bajsar ut era konspirationsteorier.

Det är bättre att bedöma folk efter vad dom gör än efter vad som säger. Dessutom är det inte Trump allena som styr USA.
2017-04-12, 02:35
Medlem
Någon som är insatt i Niccolò Machiavellis studier i makt?

Var befinner sig Trump i hans studier?

Kort sagt om detta är att moderna ledare som Castro bäst förstått hans idéer, för han behöll sin makt till sin död med i jämförelse med andra ledare minimalt med dödsoffer, sätt det i perspektiv till Stalin och Hitler och Pol Pot tack innan ni gapar om att jag stödjer Castro.

De som dödar massa människor får kort tid vid makten och de som bäst kan förvalta en makt utan ideologiskt underbyggda idéer utan där makten endast är det viktiga.

Är inte Trump då sinnebilden av Niccolò Machiavelli bok Fursten?
2017-04-12, 09:18
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Kan det vara så att Trump bluffar bara när det kommer till globalism?

Trump petar viktiga personer som gav han makten. Trump är innerst inne en anti-globalist som inte vill kriga. Trump är pro-Putin och anti-Merkel.

Trump har lovat att dränera träsket. Det enda sättet för att dränera träsket är att låta globalisterna visa sig. Nu syns dom.

Kan allt detta vara Bannon's idé? Att Trump ska lura globalisterna? Eller har jag fel ?
2017-04-12, 09:32
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Kan det vara så att Trump bluffar bara när det kommer till globalism?

Trump petar viktiga personer som gav han makten. Trump är innerst inne en anti-globalist som inte vill kriga. Trump är pro-Putin och anti-Merkel.

Trump har lovat att dränera träsket. Det enda sättet för att dränera träsket är att låta globalisterna visa sig. Nu syns dom.

Kan allt detta vara Bannon's idé? Att Trump ska lura globalisterna? Eller har jag fel ?

Om det vore Bannons idé så skulle vi inte se en kraftigt försvagad Bannon som startar bråk med Trumps dotter och hennes man, eller menar du att Bannon har korrumperat Trump så mycket att han spottar på sin egna familj?
2017-04-12, 09:57
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Om det vore Bannons idé så skulle vi inte se en kraftigt försvagad Bannon som startar bråk med Trumps dotter och hennes man, eller menar du att Bannon har korrumperat Trump så mycket att han spottar på sin egna familj?
Jag menar om Trump och Bannon har kokat ihop något. Att Trump skulle "byta sida" så globalisterna visar sina ansikten.
2017-04-12, 09:59
Medlem
baggebo1s avatar
Intressant om Carter Page.
Citat:
WaPo Confirms FBI Obtained FISA Warrant for Trump Advisor Carter Page
Citat:
The FBI obtained a court order last summer that granted them permission to monitor the communications of former Trump campaign adviser Carter Page, the Washington Post reported Tuesday.

The so-called FISA warrant was granted as part of an ongoing investigation into possible links between Russian officials and members of the Trump campaign, the paper reported.
Citat:
This means Comey lied under oath. He claimed that no FISA warrant had been granted to spy on any member of the Trump team. Rogers made the same claim.

Clapper made the claim too, but not under oath, that I can recall. But he said it on TV.
https://www.dailystormer.com/wapo-confirms-fbi-obtained-fisa-warrant-for-trump-advisor-carter-page/
2017-04-12, 10:31
Medlem
Jag har läst lite i olika trådar om att Trump funderar på att anfalla Nordkorea med hjälp av Kina för att fria dess befolkning i läger och masspsykos. Detta skulle ju faktiskt låta som ett humant anfall från USA för första gången sedan... någonsin. Men hur mycket sanning ligger det i de som skrivits i olika trådar om någon insatt kan svara? Har gubben yttrat sig något? Hans twitter ger ju en aning om det men inget konkret.

Förlåt mig om frågan inte hör hemma här men jag anar att den gör det.

Citat:
North Korea is looking for trouble. If China decides to help, that would be great. If not, we will solve the problem without them! U.S.A.
Senast redigerad av Clida 2017-04-12 kl. 10:37.
2017-04-12, 10:53
Medlem
Kafka_Gods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Intressant om Carter Page.

https://www.dailystormer.com/wapo-confirms-fbi-obtained-fisa-warrant-for-trump-advisor-carter-page/

Det skulle dock gå att ta mer seriöst om du inte länkar till nazistsidor. Det säger faktiskt mer hur patetisk du är än om Carter Page och Comey.

Andra citat från din länk.

"Remember a week ago, before Trump bizarrely launched a military assault on Syria, claiming that it was because he felt a feeling when he saw GAS BABY MEME?"

"Remember that we had just pinned down #RiceNigger on the felonious unmasking of General Flynn and apparent leaking of the unmasking information to the Jew media as part of a plot to bring down the anti-war contingent of the Trump administration?"
2017-04-12, 10:54
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clida
Jag har läst lite i olika trådar om att Trump funderar på att anfalla Nordkorea med hjälp av Kina för att fria dess befolkning i läger och masspsykos. Detta skulle ju faktiskt låta som ett humant anfall från USA för första gången sedan... någonsin. Men hur mycket sanning ligger det i de som skrivits i olika trådar om någon insatt kan svara? Har gubben yttrat sig något? Hans twitter ger ju en aning om det men inget konkret.

Förlåt mig om frågan inte hör hemma här men jag anar att den gör det.

Hoppas verkligen USA tillsammans med Kina nuke the fuck outta em!

Då skulle USA verkligen göra något gott i världen för en gångs skull. Ska bli intressant när den sista marxistiska diktaturen faller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in