2017-04-11, 22:27
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
svårt o köpa Ferdinand på PS
Det förstår jag. Lättare på XB, faktiskt. :P
Citera
2017-04-12, 09:00
Medlem
Så jäkla irriterad! Första gången på veckor jag har tid att spela FIFA i några timmar i sträck då har dom underhåll på servrarna, i flera timmar!

Fattar inte hur dom som har så mkt slantar kan ha så kassa servrar? Det är helt sinnesförvirrat!
Citera
2017-04-12, 09:08
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantasticfoxy
Så jäkla irriterad! Första gången på veckor jag har tid att spela FIFA i några timmar i sträck då har dom underhåll på servrarna, i flera timmar!

Fattar inte hur dom som har så mkt slantar kan ha så kassa servrar? Det är helt sinnesförvirrat!
Började runt kl 19 för vissa igår kväll. 14h för att lösa "ett mindre problem" som dem beskrev det...
Citera
2017-04-12, 09:38
Medlem
NilssooonSs avatar
IF Sorrentino. En ute på marknaden för 50k, vad händer? Något på gång?
Citera
2017-04-12, 09:39
Medlem
Citat:

Tänk på att EA bara drar in 650 miljoner dollar årligen på ultimate team. Om vi alla köper lite mer packs så kanske kanske vi kan få lite bättre servrar i framtiden!
Citera
2017-04-12, 10:07
Medlem
Någon som vill spela a friendly game på XBOX? Skicka PM med användarnamn isf!
Citera
2017-04-12, 10:26
Medlem
paras0nics avatar
Citat:

Vart ser man detta? Kan inte heller spela, men ser inget announcement på Twitter te.x.
Citera
2017-04-12, 10:27
Medlem
Svår fråga att svar på kanske men se ifall någon har input eller vad ni kan tro.

Cavani ligger ju rätt bra till för sin FIF idag, nästan 3 månader sedan han fick sin senaste in-form. Köpte hans TIF igår för 230k bara för att jag inte kunde vänta med att testa mitt nya lag som jag fixat nu. Ville inte testa laget med NIF Cavani. Är det bäst att sälja av nu igen för samma pris o loosa taxan på 5%? En ny IF kommer väl med säkerhet sänka priset ytterligare. Vore konstigt annars va... svarade nog på min egen fråga

Vad tror ni hans nya IF kan hamna på i pris? Tvek om jag har råd med det, har nästan tömt kassan efter nya laget igår. Vill ha kvar en del för att fortsätta trejda med. Har nog inte råd om hans pris på nya blir mycket mer. Kanske blir att sälja nu och köpa tillbaka det igen när det gått ner om jag inte får råd med det nya.

Angående FIF Isco som kom i förra TOTW, hans pris landade till och med 50k under vad hans TIF låg på innan hans nya kom. Det måste ha berott på FUT Birthday va? Så lär det väl inte kunna bli med Cavanis nya. Sorry om inlägget blev otydligt!

btw, SBC Suarez gjorde som andra skrivit, inte heller mig besviken! Shit vad skön han är. Glad att jag tog åt mig er info och skaffade honom. Äntligen har jag två lag som jag älskar att spela med. Kan gladeligen spela två matcher med ena laget för att sedan spela två matcher med andra laget!
Senast redigerad av grahnen 2017-04-12 kl. 10:29.
Citera
2017-04-12, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Vart ser man detta? Kan inte heller spela, men ser inget announcement på Twitter te.x.

Det undrar jag med, finns inte någon info att tillgå någonstans angående detta. Har letat runt överallt men finner inget.
Citera
2017-04-12, 11:17
Medlem
Trade pile har fastnat... Bara för mig?!
Citera
2017-04-12, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX

Samma för mig!
Citera
2017-04-12, 11:27
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBX

Yes samma här sjukt frusterande

Satt och lirade när det dök upp ett meddelande maintence börjar om 30 min kommer pågå i 4 timmar.. Ok tänkte jag läge för att massbuda på spelare...så jag ca 40 kort på min list som är gröna men sidan är helt fast kan inte göra någonting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in