Citat:
Ursprungligen postat av
Juristakuten
Tack att du gjorde undantag, känner mig lat i natt
Men ja, Expressen har där bara "uppgifter"

om det och i dn är hon källa - att kvinnan inte vill ha med någon som mördar barn och folk på gatan kan vem som helst förstå. Jag hade i alla fall sagt att han aldrig satt foten över tröskeln!
Så det vi VET är att han HAR varit skriven där enligt folkbokföringen sedan 2015 till attentatet. Vi vet att han träffat kvinnan tillräckligt för att hon ska veta hur han är. Vi vet att att polisen tydligen inte hade "uppgifter" som styrkte kvinnans förnekelse av samröre med GM - då hade de la inte kört hela insatsstyrkan och typ 12 bilar? De måste ha vetat att det fanns en under 18 där.
Så ja, för min del så känner jag att jag INTE vet än att han INTE bott där

Måste ha kommit mer uppgifter under de 3 dagar som gått lr? Har vi hittat någon mer koppling mellan dom ev vännerna eller vad det nu kan va?
Citat:
Ursprungligen postat av
Juristakuten
Nä, jag tänker så här:
Vad är mest logiskt om din bil har blivit stulen?
A) Att springa efter en lastbil för att försöka stoppa den?
B Att ringa 112, eller låta någon annan göra det?
Slutsats: Spendrups chauffören FAR MED OSANNING!
Och håller med - nått stämmer ju inte, sen kanske det är spendrups som far med osanning eller inte återgett rätt mitt i stressen. Men det finns många saker som inte är logiska saker gått till...
PS och ja - för många gula gubbar betyder att det är dags att sova"! Godnatt gott folk!