2017-04-05, 00:50
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Ändå pratar patetiska nollan om Real Madrid 24/7. Det hänger inte ihop va?

Vad har han att vara så avundsjuk över? Kan du svara på det?
Citera
2017-04-05, 01:44
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Vad har han att vara så avundsjuk över? Kan du svara på det?

Kanske på att Real madrid ''alltid'' har domarna på sin sida.. Eller att RM är större ? ingen aning, fel i huvudet verkar Pique i alla fall ha, Men hoppas inte denna tråd blir sämre än vad den redan är nu med Pique vs RM snack
Citera
2017-04-06, 14:35
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delvest
Derby på lördag, så tidningarna vill som vanligt destabilisera Atlético med övergångsrykten. Hans bror spelar dessutom i Atlético. Jag tippar på att detta inte händer, men man vet aldrig.

Kan vara så med El Derbi madrileño till helgen. Det hade varit Atleticos största misstag och släppa honom för en liten summa som 24 miljoner euro. Han är redan jagad av hela topp klubbarna i hela Europa och de hade inte tvekat på att buda över 30-40 miljoner euro. Han är jo bara 19 år bara.
Citera
2017-04-08, 13:01
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Kanske på att Real madrid ''alltid'' har domarna på sin sida.. Eller att RM är större ? ingen aning, fel i huvudet verkar Pique i alla fall ha, Men hoppas inte denna tråd blir sämre än vad den redan är nu med Pique vs RM snack

Ja, Pique vill också ha straff när Barcaspelare blir fällda utanför straffområdet! Där har vi det!

Nej, men jag hade inte tagit upp och spunnit vidare på det om det inte vore för ett märkligt, dumt och jävligt efterblivet påstående av Gregory. Sen när man frågar efter exakt vad Pique skulle kunna vara avundsjuk på så försöker han först slingra sig undan, den andra gången svarar han inte öht.
Citera
2017-04-08, 18:21
Medlem
TKD_1337s avatar
Casemiro är en medelmåtta. Han är steget efter för ofta och dålig med bollen. Isco borde direkt gå in i mittfältstrion istället för honom. Vi kommer hålla i bollen mycket bättre och göra fler poäng.
Senast redigerad av TKD_1337 2017-04-08 kl. 18:30.
Citera
2017-04-08, 18:27
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Casemiro är en medelmåtta. Han är steget efter för ofta och dålig med bollen. Isco borde direkt gå in i mittfältstrion istället för honom. Vi kommer hålla i bollen mycket bättre och göra fler poäng.

Undra om du sa samma sak när han la Messi i sin ficka.
Citera
2017-04-08, 18:29
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Undra om du sa samma sak när han la Messi i sin ficka.

Alla spelare kan göra några jättebra matcher men vill man vinna ligan går det inte med en medelmåtta i mittfältet istället för en av två riktigt bra spelare (Isco och James).

Om Nacho får vara ordinarie nu på grund av skador är vi nästan körda. Jag hoppas Pepe inte skadade sig allvarligt idag.
Citera
2017-04-08, 18:35
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Alla spelare kan göra några jättebra matcher men vill man vinna ligan går det inte med en medelmåtta i mittfältet istället för en av två riktigt bra spelare (Isco och James).

Om Nacho får vara ordinarie nu på grund av skador är vi nästan körda. Jag hoppas Pepe inte skadade sig allvarligt idag.

Jag tycker du riktar lite obefogad kritik mot Casemiro som enligt mig gjorde en relativt bra match, gick inte bort sig direkt vid 1-1 målet, förstår inte all denna agg du hyser. Sen har vi sett när James, Modric och Kroos spelade tillsammans, förvisso under annan tränare (Benitez) men det saknades en tydlig röd tråd och struktur och vi kollapsade som ett korthus med 4-0 på hemmaplan mot Barcelona.
Citera
2017-04-08, 18:49
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Jag tycker du riktar lite obefogad kritik mot Casemiro som enligt mig gjorde en relativt bra match, gick inte bort sig direkt vid 1-1 målet, förstår inte all denna agg du hyser. Sen har vi sett när James, Modric och Kroos spelade tillsammans, förvisso under annan tränare (Benitez) men det saknades en tydlig röd tråd och struktur och vi kollapsade som ett korthus med 4-0 på hemmaplan mot Barcelona.

Jag skyller inte på en enskild spelare för målet vi släppte in men tror vi blir bättre med Isco i elvan istället för Casemiro. Isco kan spela i en lite mer defensivare position samtidigt som hans bollskicklighet är en styrka.
Citera
2017-04-10, 17:38
Bannlyst
Tony Adams tar över Granada för resten av säsongen

Läget ser väl rätt tufft ut dock.
Citera
2017-04-10, 17:47
Medlem
foool13s avatar
Giuseppe Rossi borta 7 månader efter korsbandsskada igår.. ajajaj, otroligt tråkigt för honom, och nu när inte Guidetti är tillbaka också så blir det lite tufft avbräck för Celta också efter hans hattrick i veckan också..
Citera
2017-04-10, 19:52
Medlem
Nayelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Giuseppe Rossi borta 7 månader efter korsbandsskada igår.. ajajaj, otroligt tråkigt för honom, och nu när inte Guidetti är tillbaka också så blir det lite tufft avbräck för Celta också efter hans hattrick i veckan också..

Hans femte korsbandsskada i karriären. Blir nog inte mer nu, tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in