2017-04-09, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daffy-Duck
Det finns allt ett gäng andra lag som definitivt kandiderar till samma utmärkelse. Tänker då främst på ÖIS, Västerås, Landskrona, Brage, Oddevold etcetera.

Sant, klart det finns fler. Vi leder kanske ändå ligan över emotionell bergochdalbana däremot
Citera
2017-04-09, 19:37
Medlem
MDCCCXCIs avatar
Jösses, vilket tamt bortafölje av ifk. Hördes lite vid målen annars var det knäpptyst.
Citera
2017-04-09, 19:41
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDCCCXCI
Jösses, vilket tamt bortafölje av ifk. Hördes lite vid målen annars var det knäpptyst.
På tv var killen med megafon den enda som hördes.
Citera
2017-04-09, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ciaren
Film från Sveriges mest luttrade fans på bortapremiär i Falkenberg. Imorgon blir det hemmapremiär! Kan man få önska ett år utan toppstrid eller bottenstrid? Vet inte när det hände sist

https://www.youtube.com/watch?v=2LmXRupYYOs
Vilka är killarna i vita tröjor till höger?
Citera
2017-04-09, 21:20
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Kanske det sämsta premiärtifo vi haft.
I mina ögon det bästa. Kanske inte så vackert utan istället ett enkelt om att vi alla där är gröna och vita runt hela arenan. För de är vi som är Hammarby, inte ni bakom apparater eller skärmar som sympatiserar. Gissar att det var rekordmånga med på marschen från Medis trots vad som hänt i vår stad. Om du inte tycker sånt är snyggt, byt klubb.
Citera
2017-04-09, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDCCCXCI

Majoriteten där jag stod var tvärförbannade över alla flaggor som skymde sikten mot Sirius mål i första halvlek och vi fick gissa vad som föregick på Sirius planhalva för alla viftande och ingen hade lust att sjunga.

Konstigt att inte mer hördes av klacken för jag hörde att den var igång mest hela tiden.
Citera
2017-04-09, 21:43
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Majoriteten där jag stod var tvärförbannade över alla flaggor som skymde sikten mot Sirius mål i första halvlek och vi fick gissa vad som föregick på Sirius planhalva för alla viftande och ingen hade lust att sjunga.

Konstigt att inte mer hördes av klacken för jag hörde att den var igång mest hela tiden.
Lär ha varit något tokigt med mikrofonsystemet. Det var som sagt bara en kille som hördes.
Citera
2017-04-09, 22:13
Medlem
plousandss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Det tifot var sannerligen inte mycket att hänga i julgranen.

Hahaha, njaa..
Får tyvärr äta upp mina ord.
Citera
2017-04-09, 22:24
Medlem
showtimes avatar
Fniss

Hörde att det var SM i dialekt på tattarnas läktare idag.
https://twitter.com/R_Fredriksson/status/851006055735799808

"Tunnelbanorna glider in, då kommer alla blåaränder. Landsortstågen rullar in och då kommer bajen, det säger väl det mesta."
Citera
2017-04-09, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av showtime
Fniss

Hörde att det var SM i dialekt på tattarnas läktare idag.
https://twitter.com/R_Fredriksson/status/851006055735799808

"Tunnelbanorna glider in, då kommer alla blåaränder. Landsortstågen rullar in och då kommer bajen, det säger väl det mesta."

Jag som var där hörde själv ingen konstig dialekt, men du kanske vet bättre..
Citera
2017-04-09, 22:50
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
I mina ögon det bästa. Kanske inte så vackert utan istället ett enkelt om att vi alla där är gröna och vita runt hela arenan. För de är vi som är Hammarby, inte ni bakom apparater eller skärmar som sympatiserar. Gissar att det var rekordmånga med på marschen från Medis trots vad som hänt i vår stad. Om du inte tycker sånt är snyggt, byt klubb.
Har Bajen gått och blivit elitister?
Citera
2017-04-09, 22:58
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macke1170
Jag som var där hörde själv ingen konstig dialekt, men du kanske vet bättre..
Det är nog för att du har en själv?

---

Missade Bajens tifo. Finns det länkat här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in