2017-04-09, 10:40
Medlem
Någon som vet något om detta? Hände på Järdalavägen i Ekholmen i Linköping. Kurdisk balkongflicka? Vanligt fyllebråk?

http://corren.se/nyheter/linkoping/kvinna-slangd-fran-fonster-om4587223.aspx

LINKÖPING Två män har anhållits misstänkta för misshandel efter att ha slängt ut en kvinna från ett badrumsfönster under lördagen. Kvinnan fördes till sjukhus.
Händelsen inträffade på lördagsförmiddagen på Järdalavägen i Ekholmen. Männen misstänks för att ha slängt ut kvinnan från ett badrumsfönster i en lägenhet.

Under kvällen så anhölls två av männen och en av dem släpptes. Männen är mellan 30 och 40 år gamla och kända sedan tidigare av polisen. Kvinnan fördes till sjukhus för vård och skadeläget är ovisst i nuläget.

- Vi kommer att göra en teknisk undersökning av platsen. Vi har inte fått klarhet i hur det hela gått till än, säger Tor Sevelius.

Polisen kunde inte säga mycket mer om händelsen under söndagsmorgonen men "det tyder på att kvinnan ramlat från några våningar upp".
Citera
2017-04-09, 10:42
Medlem
Att de är kända av polisen sedan tidigare tycker jag för att det lutar åt fyllisar.
Citera
2017-04-09, 11:52
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Integration och invandring --> Aktuella brott och kriminalfall
/Moderator
Citera
2017-04-09, 12:30
Medlem
Det kan vara alkisarna på en av gårdarna... ofta mycket problem där. Dom som bor där kallas/heter Tobbelina och Eva. Nån bekräftelse på att det är dom?
Citera
2017-04-09, 12:33
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod
Att de är kända av polisen sedan tidigare tycker jag för att det lutar åt fyllisar.

Möjligt, men minst lika möjligt med nåt hedersrelaterat TYCKER JAG. Kurder och dylikt hedersfolk är ju inte helt okända av polisen i många fall. Fylledrama är väl många gånger en mot en dessutom.
Citera
2017-04-09, 12:44
Medlem
Har hört att det rör sig om en av gårdarna närmare Lidl. Andra eller tredje gården närmast från Lidl hållet... Tror jag vart hemma hos Tobbe under en tyngre period i livet
Citera
2017-04-09, 13:14
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Två män anhölls misstänkta för misshandel efter att en kvinna föll från ett badrumsfönster under lördagen. Kvinnan fördes till sjukhus.

Hur bär man sig åt för att skicka ut någon från ett badrumsfönster egentligen? De brukar ju sitta ganska högt och vara ganska små.

Ser att de även är det på husen på Järdalavägen som jag kunde se via Google.
Citera
2017-04-09, 19:50
Medlem
fjantenns avatar
Det hände på gården efter åldersomshemmet.. Person som fortsatt sitter anhållen kallas " Same" .
Citera
2017-04-09, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjantenn
Det hände på gården efter åldersomshemmet.. Person som fortsatt sitter anhållen kallas " Same" .

Same, vem?
Citera
2017-04-09, 20:03
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjantenn
Totalt obegripligt. Vad menar du?
Citera
2017-04-09, 20:08
Medlem
fjantenns avatar
Alltså personen som sitter anhållen fortsatt är en pundare o heter M*rtin S*amuelsson.
Citera
2017-04-09, 20:29
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Tråden dog när det var svensk MGM.
Men vem kommer på idén att trycka ut BO genom ett badrumsfönster?
Är det inte mer sannolikt att hon försökt fly och i ruset tagit sig ut där hon såg en öppning?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in