2017-04-14, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Kan naturligtvis inte svara på hur säker han är men jag är 100% säker då jag var på plats och såg henne falla

Det är alltså Fri*a As*eq*is* du såg?
Hon hängde en del med en Stockholmskille, en kort liten djurgårdare, T*m under vintern.
Var han en av männen i lägenheten?
Citera
2017-04-14, 13:50
Medlem
Citat:
Kan naturligtvis inte svara på hur säker han är men jag är 100% säker då jag var på plats och såg henne falla

Ha,ha,ha OK vet du varför hon hamnade utanför toafönstret? Den där tjejen är knas säger jag bara...
Citera
2017-04-17, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenmedkoll
Det är alltså Fri*a As*eq*is* du såg?
Hon hängde en del med en Stockholmskille, en kort liten djurgårdare, T*m under vintern.
Var han en av männen i lägenheten?

kan jag inte tänka mig , då han sitter inne.
Citera
2017-04-17, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tazar
kan jag inte tänka mig , då han sitter inne.

Okej, det var på tiden. Fick bara 2 månader så snart ute igen då.
Helt off topic men vet du vart han sitter?
Och är det bekräftat att det är Fri*a allt detta handlar om?
Dålig fart på trådarna gällande Linköping & ingen som bekräftar utan mest svävande
spekulationer...
Citera
2017-04-17, 21:44
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenmedkoll
Okej, det var på tiden. Fick bara 2 månader så snart ute igen då.
Helt off topic men vet du vart han sitter?
Och är det bekräftat att det är Fri*a allt detta handlar om?
Dålig fart på trådarna gällande Linköping & ingen som bekräftar utan mest svävande
spekulationer...

Kan ju till och med vara så att det är 1.hyfsat ointressant ärende 2. De som faktiskt vet något har sålt datorn för att köpa mer piller alternativt ointresserade av att han ett konto på Flashback, när det finns "viktigare" saker att göra om dagarnas.
Citera
2017-05-17, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macgyver420
BO hoppade självmant ut för fönstret. Hon hade snott massa droger och skulle bli konfronterad men då låste hon in sig på toan och hoppade från fönstret. 3 våningar ner i asfalten = förlamad midjan ner. Tragiskt. Men så går det om man är pundar brud.

O du verkar va sanningens man o kunna hela historien! Så snälla berätta e du söt
Citera
2017-05-17, 00:51
Medlem
Citat:
Sättet hon uttryckte sig på innan ambulansen var på plats men hon kan ju ha slagit i huvudet och yrat.

Polisen försökte länge att komma in i lägenheten men dom vägrade att släppa in polisen.

Men har fått info om att tjejen F hade umgåtts med S dagen innan så jag vet inte riktigt, vet bara att det såg för jävla äckligt ut när hon föll, såg tyvärr inte hur hon föll då jag tittade när jag hörde skriket

Va du där?
Citera
2017-05-17, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phosphoreign
BO verkar vara en fin tjej?

Tyvärr verkar omdömet bli helt rubbat på droger vem hoppar ner från 3:dje våningen om det inte gäller sitt liv?

Kunde nog inte bedöma avståndet eller inte ens fatta att hon skulle bli skadad av hoppet.

Hur vet du att hon va hög?
Citera
2017-05-17, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heo
Ha,ha,ha OK vet du varför hon hamnade utanför toafönstret? Den där tjejen är knas säger jag bara...

Varför e hon de?
Citera
2017-05-30, 23:56
Medlem
Ingen låser in sig i en lgh o sen hoppar,kastar ngn sig ut genom fönstret om man är opåverkad. Vid nyktert tillstånd vrålar man på hjjälp o speciellt om polisen är utanför. Därför är hon nog knas!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in