2017-03-26, 12:47
Medlem
Knox gör bra budgetsnus för nybörjare. Jag vet att många tjejer gillar white sortimentet. Undvik kaliber.
Citera
2017-03-31, 11:44
Medlem
Kör på Siberia, man får en riktig käftsmäll och dessutom får man respekt
Citera
2017-03-31, 12:03
Medlem
Dice-s avatar
LD, Knox eller Mustang. Finns ju fler men dem 3 är vilka jag skulle rekommendera tex Kaliber tycker jag är fruktansvärd.

LD kostar ca 23-25kr beror på vart du köper. 179kr för en stock på Maxi så definitivt prisvärd.
Knox något dyrare, ca 27-30kr innehåller mer per dosa har för mig 21 eller 22g så mer snus för pengarna än LD som bara innehåller 18g. Knox har också välfyllda portioner vilket är ett stort plus enligt mig, hatar små påsar finns inget värre.

Mustang är i ungefär samma prisklass som Knox sist jag köpte de. Gjort av Swedish match som en budget variation. Rikigt gott faktiskt och välfyllda portioner, också ca 22g per dosa(Standard).
Citera
2017-04-09, 19:49
Medlem
maxorrs avatar
Hemmagjord snus ... eller en jag brukar köpa hemmagjord lössnus av ... tycker den är perfekt samman satt inte för blöt (rinnig) eller för torr samt smaken är ren naturell tobak inte för stark eller för svag i smaken. Det som är bra med det snuset är att det ändå innehåller bra med nikotin.

Pås-snus fräter och skaver på tand och tandkött och innehålle tyvärr mycket medel som slipar ner käftet istället för ren smak och tobak

Jag köper det för en billig slant och vill du ha länken kan du pm:a mig
Citera
2017-04-09, 21:47
Medlem
GunvaldLarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djobben
Kör på Siberia, man får en riktig käftsmäll och dessutom får man respekt

Haha, exakt hur får man respekt?
Citera
2017-04-25, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GunvaldLarsson
Haha, exakt hur får man respekt?

Ta en Siberia, försök att dölja tårarna(om man är en färsking) och sedan lev livet
Citera
2017-04-25, 11:50
Bannlyst
Knekt, snusar det fortfarande om jag ska snusa, det är inte så rinnigt vilket alltid är plus för nybörjare!
Citera
2017-04-25, 13:16
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ta en Siberia, försök att dölja tårarna(om man är en färsking) och sedan lev livet
Du får respekt bland fjortisar och blöjraggare möjligtvis, men vi vuxna mest fnyser åt tramset.
-----------

Kaliber + funkar utmärkt, lite starkare än vanligt snus men det är gott och billigt
Citera
2017-04-27, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Du får respekt bland fjortisar och blöjraggare möjligtvis, men vi vuxna mest fnyser åt tramset.

Hahahaha helt ärligt, antar jag att "Nybörjaren" är en tonåring som vill skryta lite.

kör på kaliber plus som det nämns, 30kr per soda och en helt ok smak
Citera
2017-04-27, 22:27
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Hahahaha helt ärligt, antar jag att "Nybörjaren" är en tonåring som vill skryta lite.

kör på kaliber plus som det nämns, 30kr per soda och en helt ok smak
Touché, då förstår jag ditt tips

Kaliber + för 30 spänn dosan? Satan vad dyrt... Jag betalar 200 kr stocken
Citera
2017-04-27, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Touché, då förstår jag ditt tips

Kaliber + för 30 spänn dosan? Satan vad dyrt... Jag betalar 200 kr stocken

Alltid kompispris på stockar men inte när det behövs en "akutdosa" som jag skulle vilja kalla det
Citera
2017-04-27, 23:29
Medlem
LFCYNWAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G
Knox gör bra budgetsnus för nybörjare. Jag vet att många tjejer gillar white sortimentet. Undvik kaliber.
Håller med. Tycker Knox är ett bra standard snus och inte allt för dyrt, bättre att pröva på ett "riktigt" snus direkt istället för ett med en massa smaker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in