Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-28, 08:39
  #97
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djobben
Alltid kompispris på stockar men inte när det behövs en "akutdosa" som jag skulle vilja kalla det
Men 30 spänn är i överkant, jag betalar 24 för en dosa
Citera
2017-04-28, 18:24
  #98
Medlem
Herregud... Vart köper du ditt snus någonstans?
Citera
2017-04-29, 16:46
  #99
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djobben
Herregud... Vart köper du ditt snus någonstans?
En kiosk i Västerås, men tror att det är samma pris på Snusbolaget
Citera
2017-04-30, 10:42
  #100
Medlem
GunvaldLarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djobben
Ta en Siberia, försök att dölja tårarna(om man är en färsking) och sedan lev livet


Haha, långt ifrån färsking. Men tack för tipset.
Citera
2017-05-04, 20:36
  #101
Medlem
Dextronauts avatar
Granit vit
Citera
2017-05-04, 21:52
  #102
Medlem
DiamantTjuvens avatar
Jag vet inte hur jag själv tänkte när jag började snusa, det var jävligt många år sen. Men varför i helvete vill du snusa? Du mår ju bevisligen dåligt av det och du klarar inte dem riktiga sorterna, så varför, varför varför börja? Sen KOMMER det att göra ont ekonomiskt, hur billiga märken du än köper. Själv har jag snusat bort pengar värda en ny bil.

Man märker ju på din din stavning att du är högst 15 också
Citera
2017-05-05, 11:24
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiamantTjuven
Man märker ju på din din stavning att du är högst 15 också

Why you gotta be so rude?
Citera
2017-05-22, 07:49
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Men 30 spänn är i överkant, jag betalar 24 för en dosa


Jag har testat runt i billighetsträsket och stött på en hel del skit, men köper från expressnus nu och betalar 12.45 dosan, får det skickat direkt hem i postlådan

billigt snus som faktiskt smakar snus
Citera
2017-05-22, 12:22
  #105
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CallePalle
Jag har testat runt i billighetsträsket och stött på en hel del skit, men köper från expressnus nu och betalar 12.45 dosan, får det skickat direkt hem i postlådan

billigt snus som faktiskt smakar snus
Förstår inte riktigt, är det White alltihop? Mig gör det bara glad, men säkrast att fråga då det verkade intressant
Citera
2017-05-22, 14:10
  #106
Medlem
killenmedkexs avatar
Vilken som helst minisnus funkar bra för nybörjare, eller typ göteborgs rapé white. Dom där vita epok snusarna är nog dugligt också.
Citera
2017-06-01, 10:29
  #107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Förstår inte riktigt, är det White alltihop? Mig gör det bara glad, men säkrast att fråga då det verkade intressant


Det stämmer, White, men efter kontakt med dem fick jag veta att jag själv kan spreja på vatten efter önskemål. Tycke det lät lite konstigt men det blev faktiskt riktigt bra. Jag gillar väldigt blött så jag sprejade på rejält med H2O
Citera
2017-06-01, 16:54
  #108
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CallePalle
Det stämmer, White, men efter kontakt med dem fick jag veta att jag själv kan spreja på vatten efter önskemål. Tycke det lät lite konstigt men det blev faktiskt riktigt bra. Jag gillar väldigt blött så jag sprejade på rejält med H2O
Tack för svar! Får nog testa det
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback