2017-04-09, 17:28
Medlem
LaScalas avatar
Så kapade musslorna även denna tillställning.
TV4 visade just tre beslöjade musslor som stod med plakat och delade ut fria kramar.
Ja, naturligtvis är det dom vi ska krama. JAG VILL INTE!
Citera
2017-04-09, 17:29
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoveToTheBeat
Ytterligare en som lägger ord i munnen på en, suck...Jag kommer in här på FB när jag har tid, läser oftast, gör inlägg ibland, andra bor här inne och gnäller arslet av sig. Som svar på din fråga, de som sitter här och är tuffa, skulle nog aldrig lägga mitt liv i deras händer, dom kommer ju aldrig gå utanför sin dörr och hjälpa till. har du varit inne i stan sen i fredags och hyllat offren med blommor eller ett ljus? Det har jag gjort och hoppas att alla andra stockholmare också gjort som sitter och gnäller över manifestationen idag.

Du har lagt blommor och tänt ljus, nämen va bra, då låter nog terroristerna oss vara! Då löser sig nog problemen med ISIS-terroristerna! Som fått både bidrag och husrum av Stockholm-stad. Med S och MP i spetsen.

Jag har gjort andra, förebyggande åtgärder för att ingen ska utsättas för något sånt här. Jag har varnat nära och kära i åratal för öppna tätbefolkade platser, pga att våra landsförrädarregeringar bjudit in IS-monster. Jag hedrade offren på mitt sätt, inte genom att lyssna på skärande och kass rapmusik som vissa andra gör.
Citera
2017-04-09, 17:30
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kofotskenta
De hånar oss svenskar i direktsändning. Fy fan. Jag mår precis som många andra riktigt illa av det här, så jävla osmakligt. Bland det värsta jag sett.

Positivt är att sånt här brukar generera fler sympatier till SD. Alla ser ju hur fel det även vanligt folk med lite PK i skallen tänker vad fan är detta när sånt här sker.
Citera
2017-04-09, 17:32
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
TV4:s kommentatorsfält formligen översvämmas med stolta kommentarer om att ondskan fördrivits i manifestationen. Har svårt att tro att offrens anhöriga delar den känslan.
Om dom tror "ondskan" försvinner genom att genomföra en "kärleksmanifestation" på Sergels Torg, så visar det bara på en otrolig naivitet som gränsar till idioti.
Citera
2017-04-09, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Helt rätt ställe. Mådde allt lite bättre efteråt, däremot pallade jag bara 30 minuter av allt slisk, har svårt för sånt där.
Men det var bra, precis som det var bra när de gjorde samma sak i Paris.
Nu vill jag gå på klubb och lyssna på livsbejakande rapmusik som handlar om att knulla.

jaja det var väl ett perfekt ställe för såna med din IQ-nivå..lycka till i framtiden!
Citera
2017-04-09, 17:35
Medlem
MosterAugustas avatar
Vilken tråkig stämning det blev. Både i manifestationen och tråden. Jag tycker att vi tillsammans sjunger

https://m.youtube.com/watch?v=qc-oba0Hvvs

Själv tänker jag tillbaka på det rena, välordnade landet jag själv kom till för länge sedan där man inte behövde låsa cykeln, där det fanns pepparkaksgubbar i luciatåget och där det inte fanns i sinnevärden att någon med flit skulle köra ihjäl folk med en lastbil.
Citera
2017-04-09, 17:38
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-R-N-S-T
Om dom tror "ondskan" försvinner genom att genomföra en "kärleksmanifestation" på Sergels Torg, så visar det bara på en otrolig naivitet som gränsar till idioti.

Ja, men det är väl precis vad det är. Svensson är naiv och inskränkt i sin globala tro.
Citera
2017-04-09, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-R-N-S-T

Du pratar om den sortens människor som under ett möte för att diskutera flyktingkrisen hösten 2015 istället stod och höll varandras händer och sjöng halleluja.
Citera
2017-04-09, 17:41
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloChrist
Jag tittar på hatmanifestationen i efterhand och har kommit till Milad Mohammadi..

Se det människor, det är helt surrealistiskt, vi är under öppen ockupation och stockholmarna jublar.
43minuter in på svtplay.

Att se mitt folk stå och jubla i tusental en sån här dag.. Det är svårt att ta in.

Sektmentalitet. Skrämmande. En orgie i antivit-hat det är vad de hurrar åt.
Citera
2017-04-09, 17:43
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godssouljah777
jaja det var väl ett perfekt ställe för såna med din IQ-nivå..lycka till i framtiden!

Perfekt? Perfekt hade det varit om Entombed och Migos spelat. Nu blev det tråkigt, men det hör ju till sakens natur med sånt här, det ska behagas, det ska bli TV4 av alltihop.
Men bra att visa att vi vågar samlas, att vi kör på.
Citera
2017-04-09, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StandMyGround
Men du bekräftar det ju själv jubelidiot, ändå kunde du inte låta bli att skriva ditt inlägg?!

Jag skriver ingenstans att SD inte är välkomna, precis som du själv konstaterar....

Är VÄL inte välkomna är ett antagande.
SD ÄR inte välkomna är ett påstående.

Uppvuxen med flumvänsterns skola?
Väl ett antagande! Och eftersom du antar undrar jag varifrån du fått detta, capice? Vänligen svara på min fråga! Jag frågade vart det stod, okej men varifrån har du fått det klarare? som vanligt inte välkomna när vi ska visa manifestera alla likas lika värde. När skedde detta? Ditt antagande måste ju komma från nåt, eftersom du framför det som en vana, eller hur.
Citera
2017-04-09, 17:46
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snobbenomimmi
Du pratar om den sortens människor som under ett möte för att diskutera flyktingkrisen hösten 2015 istället stod och höll varandras händer och sjöng halleluja.

Sverige har blivit så och det är väl den underliggande folksjälen som kommit fram på allvar nu. Det är också en anledning till att jag är jävligt tveksam till att värna Sverige och svenskhet. Dessa personer är svenskar och de är i majoritet. Det får aldrig glömmas bort.

Media återspeglar endast det majoriteten vältrar sig i och de agerar på det sätt som majoriteten förväntar sig. Demokrati är ett tillstånd där 51 % bestämmer vad de övriga 49 % ska göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in