Citat:
Ursprungligen postat av
MoveToTheBeat
Ytterligare en som lägger ord i munnen på en, suck...Jag kommer in här på FB när jag har tid, läser oftast, gör inlägg ibland, andra bor här inne och gnäller arslet av sig. Som svar på din fråga, de som sitter här och är tuffa, skulle nog aldrig lägga mitt liv i deras händer, dom kommer ju aldrig gå utanför sin dörr och hjälpa till. har du varit inne i stan sen i fredags och hyllat offren med blommor eller ett ljus? Det har jag gjort och hoppas att alla andra stockholmare också gjort som sitter och gnäller över manifestationen idag.
Du har lagt blommor och tänt ljus, nämen va bra, då låter nog terroristerna oss vara! Då löser sig nog problemen med ISIS-terroristerna! Som fått både bidrag och husrum av Stockholm-stad. Med S och MP i spetsen.
Jag har gjort andra, förebyggande åtgärder för att ingen ska utsättas för något sånt här. Jag har varnat nära och kära i åratal för öppna tätbefolkade platser, pga att våra landsförrädarregeringar bjudit in IS-monster. Jag hedrade offren på mitt sätt, inte genom att lyssna på skärande och kass rapmusik som vissa andra gör.