Citat:
Ursprungligen postat av
-Helldog-
Okej då är vi där när alla idioter som gick på trumps manipulerande börjar vakna upp.
Ideen var att eftersomTrump säger sig ha rätta åsikterna så kan han inte vara en lögnare.
Människor alltså, finns inget hopp. Confirmed
Min analys gör jag efter läst de mest ntorisk och köpta youtube trumpsupportrarnas kommentarer på youtube.
Eftersom jag gör solklara analyser så måste jag även ha en nu? Jo då.
Trump faller på sin egen narcissism, nu säger media att han är ryssarnas nickedocka, det vill han inte vara, han vill vara en stor pojke, då använder han den lilla analysförmåga han har och går emot Ryssland, och då säger hans rådgivare att han ska bomb bomba! Så då bombar Trumpis
Ansvaret för kaoset ligger hos er alla som stöttat denna narcissist
Slutsats: Om du trodde på Trump är du en idiot och om jag kunde skulle varje sådan idiot varit tvungen att erkänna sin dumhet i statlig television, och blivit ifråntagen rösträtt. Inte för att de hatåtgärder han harninfört eller talat om är fel UTAN enbart för att han aldrig menade ett ord av det han sa, och det VISSTE alla som ville veta om det.

Hans stöd för Ryssland tidigare var inget manipulerande, det är snarare så att han har bytt åsikt sedan han blev president. Vilket tyder på att han är impulsiv, oberäknelig och lättpåverkad. Jag tror det var många som visste det redan men jämfört med Hillary så var han ändå det bättre valet. Hon hade redan infört flygförbud och skjutit ned ryska plan om de brytit mot det. Jag hade personligen hoppats på Bernie Sanders eller Rand Paul, då hade vi definitivt inte sett några fler galna amerikanska krig.
Dock tror jag inte hoppet är över än för Trump, han kan säkert byta åsikt i frågan minst några gånger till. Trumps syn på klimatfrågan är ett exempel på hur opålitlig han är. Bland klimat- och vetenskapsskeptiker finns det ytterst få kloka människor.