2017-04-09, 15:14
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4598gj45
"Hate cannot drive out hate. Only love can do that."

Ska man skratta eller gråta? Det är ju så naivt att man vill skjuta sig själv.

Jag tycker nog muslimerna har lyckats bra att med hat driva ut de flesta icke muslimer från Mellanöstern.
Jag tycker även muslimerna har lyckats bra med att driva ut svenskarna från många förorter via sitt hat mot svenskarna.

Påståendet att hat inte kan driva ut hat verkar inte alls stämma.
Frågan man ställer sig är, tänker de någonsin efter innan de drar på med såna här osanna floskler?
Citera
2017-04-09, 15:15
Medlem
Hoppas nästan att en bomb smälls. Detta är fan det värsta jag sett. Bra att det sänds i riksmedia, så kansle de dumma nötterna vaknar som gillar allt och alla! När negern BÖRJAR sitt tal om att vi ska höja en hand för syrien och afrika för att till slut motstridigt säga Sverige så ville jag bara kräkas rakt ut.

Detta land är så kört i botten, tacka Reinfeldt och Svetsaren bland andra för det.
Nej nu ska jag sätta på en film med alla vi barn i bullerbyn och drömma mig tillbaka till det gamla goda hederliga Sverige som en gång i tiden fanns.
Citera
Bannlyst
som väntat, dom kör över svensken och trycker ner det i strupen på dom....nej du...ser inte bra ut för sverige. hånade i direktsändning...nej du ser ni, dom här djuren är där för att stanna....skattepengarna går till dom här människorna glöm inte............det ser fan inte bra ut....svensken är helt jävla tondöv och förfittad...stunnade efter "terrorattacken" på drottninggatan..men på måndag är det som vanligt igen...gå till jobbet, huvudet i sanden och kolla på idol....fy fan så jävla sjukt asså. aldrig varit med om något liknande.
Citera
Medlem
vitapumpss avatar
Tyckte det var väldigt fint att för en stund sedan få se Aftonbladets live-sändning från kärleksmanifestationen på Sergels torg.
Citera
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Många av de som går på slika jippon gör det för att kunna säga; "jag var där"...

Usch, vilket hyckleri - och icke-politiskt, påstås det vara. Hehe, the horror!
Citera
2017-04-09, 15:17
Medlem
Får man tillstånd till sådana här så kallade manifestationer hur lättvindigt som helst? Antar att i kaoset efter terrordådet hade man inte kraft att granska/stoppa.

Kan nästan se "Kärleksmanifestationen" som andra vågen av terrordådet, en klar attack mot det svenska!! Är så inåt h-te förbannad.
Citera
Medlem
McAzs avatar
Jag finner inga ord, vilket hemskt spektakel till arrangemang som precis visades i TV.
Citera
Medlem
Gaupes avatar
Jag är själv vänster men det här är så oerhört pinsamt. Det är lika mkt cringefest som p3 guldgalan.
Herregud.
Här hade man guldläge att för en jävla gångs skull ena folk, det är liksom serverat, men istället kör man på precis som vilken jävla antivåldsmanifestation som helst vafan.
Citera
2017-04-09, 15:18
Medlem
Man använder sig av oskyldiga offer för att kunna sprida vänsterpropaganda efter en terrorattack. Man kallar även detta för en kärleksmanifestation.

Helt obegripligt & pinsamt.
Citera
2017-04-09, 15:19
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Tyckte det var väldigt fint att för en stund sedan få se Aftonbladets live-sändning från kärleksmanifestationen på Sergels torg.

Ja, vi lever ju i den tiden att det ska vara galor och manifestationer i tid och otid. Livet ser likadant ut ändå, ingen/inget förändras i vardagen. Jo, det blir lite längre mellan människorna och åsikterna hela tiden.

Det är som när människor tror sig drabbade av sjukdomar. Då ser de plötsligt träden, hör fåglarna sjunga och gläds åt att få städa. När det hela klarats av inträder det vanliga livet igen för de allra flesta där de retar sig på trivialiteter.
Citera
2017-04-09, 15:19
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps

Det var ingen kärleksmanifestation. Det var propaganda för att fortsätta som vanligt med ett Sverige som har öppna gränser (svenskarnas förintelse). Det är manifestation för folkmord i förtäckt form.
Citera
2017-04-09, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Många av de som går på slika jippon gör det för att kunna säga; "jag var där"...

Usch, vilket hyckleri - och icke-politiskt, påstås det vara. Hehe, the horror!
Detta är så jävla äckligt, oftast tjejer har jag märkt

som att dom skulle vara bättre människor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in