2017-04-09, 15:01
Medlem
Aviarts avatar
Detta är nog ett nytt lågvattenmärke av bibliska mått!! Sa niggern precis "upp med händerna för alla i Syrien"??

Sverige är förlorat, död är svensken.
Citera
2017-04-09, 15:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baudiraud
Är Åkesson närvarande?
Troligen inte. Och är han det så verkar han ha valt en ganska anonym hållning - vilket är vettigt.
Citera
2017-04-09, 15:02
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Det tycker jag inte alls att vi gör. Jag finner det hela väldigt oroväckande. Det manifesteras mot muslimsk terrorism och nästan inga muslimer är på plats.

Är det något att rycka på axlarna åt?
Var du på manifestation mot kristen terror när Breivik utförde sin massaker? Varför lägger du ansvar på folk som inte har något med attacken att göra?
Citera
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermannen
Tittar på manifestationen på tv. "Inspiratörerna" slår rekord i bajsnödighet, fattas bara att Schyffert ska greppa mikrofonen säga nåt i stil med "var inte rädda"
och ALLA artister har utländsk bakgrund: sarah, nano, miryam, non tjokis, hon tjejen, 2 lallalre som skriker nu, vet inte vilka de e...

sjukt pinsamt
stängt av ljudet
Senast redigerad av autostoperka 2017-04-09 kl. 15:04.
Citera
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trikomannen
Nu har terroristerna guldläge att slå till på plattan. Hade aldrig vågat uppehålla mig där just nu.

Men varför skulle de slå till mot sina allierade? Sina nyttiga idioter.
Muslimerna är inte så pass korkade, de har fortfarande stor nytta av dessa nyttiga idioter, det är dessa som släpper in de och ser till så muslimska terrororganisationer täljer guld på gatorna i Sverige, Sverige är en viktig bas för det globala jihad. Sverige finansierar med bidragspengar stora delar av den organiserade terrorismen i världen.

Stefan Löfven, Fredrik Reinfeldt och Carl Bildt är tre av de största finansiärerna av muslimsk terror.
De har med skattemedel sett till att IS och andra terrorgrupperingar växt sig starka.

Och här står de nyttiga idioterna som inte fattat nånting och håller en demonstration mot främlingsfientlighet när det är just främlingsfientlighet som behövs i detta skede.
Dessa dumma getter har inte fattat att de är i krig, islam är i krig mot alla dessa åsnor.

JÄVLA IDIOTER!
Citera
2017-04-09, 15:03
Medlem
RolfPeterAnderssons avatar
Jag mår fan illa. Vad i helvete är det som händer? Vad fan ska vi göra för att få ett stopp på den här jävla galenskapen????
Citera
2017-04-09, 15:03
Medlem
Guitarsmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Troligen inte. Och är han det så verkar han ha valt en ganska anonym hållning - vilket är vettigt.

Ja, han hade blivit sliten i stycken. Att Anna Kinberg Batra vågar sig dit är ett mirakel med tanke på hur tongångarna lät på Medborgarplatsen för 1½ år sedan. Och då var det ju fortfarande en Öppna hjärtan-politik som partiet förespråkade. Ska bli intressant att se om folk börjar bua när hon går upp.
Citera
2017-04-09, 15:04
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Är det denna manifestationen som vänstern har anordnat mot rasism?

Det hela förefaller lite luddigt för mig. Kanske är det inte ens viktigt för dem vad det handlar om? De är lite som den populärkulturella bilden av byborna som kommer med facklor och högafflar i högsta hugg. Problemet är att dessa efterblivna typer inte har någon Frankensteins monster eller något annat fysiskt att jaga efter, så det blir väl mest frågan om att irra omkring utan varken mål eller mening. Det verkar helt enkelt vara en djup böjelse för dem, något rent biologiskt. Ungefär som en höna som tar ett sandbad (d.v.s. utför alla de för sandbadet vanliga rörelserna), även om denna inte har tillgång till någon sand.
Citera
Medlem
TheWitchers avatar
För en stund sen var det en kille som avslutade sitt tal med:
"Lika barn leker bäst" (applåder då folkmassan trodde att det var det han ville säga)
"Men olika barn hittar på de bästa lekarna !!!" (ännu större applåder)

Jo, jag har sett de nya lekar de sista åren: stenkastning mot ambulans och brandbilar,
bilar som brinner här och där nästan dagligen (även på min parkering utanför där jag bor)
killen som försökte spränga sig i Stockholm för några år sedan och nu detta i fredags.
Det finns massa andra nya lekar men jag bara orkar inte ta upp de här.

Så tack så mycket för det !
Hellre lika barn som leker än det andra alternativet, TACK !
Senast redigerad av TheWitcher 2017-04-09 kl. 15:06. Anledning: Rätta stavfel
Citera
Bannlyst
Detta är en helt otroligt dålig manifestation för kärlek. Allt jag ser är ett flock invandrare som står och gapar sitt dravel. Fullkomligt ovärdigt och kontraproduktivt. Ingen medkänslighet och värme nånstans, bara idioti.

Var är de svenska kvalitetsartisterna Lasse Berghagen, Björn Skiffs och Lill Lindfors?
Citera
Medlem
kofotskentas avatar
De hånar oss svenskar i direktsändning. Fy fan. Jag mår precis som många andra riktigt illa av det här, så jävla osmakligt. Bland det värsta jag sett.
Citera
2017-04-09, 15:05
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guitarsmoke
Han har väl varit Postkodlotteriets ansikte utåt i flera år nu? En av de riktigt stora fiansiärerna av vitfientlig verksamhet.

Exakt, Sjöberg är en pseduokristen fjant som arbetar åt Postkodlotteriet som är ännu en av de anti-Svenska organisationerna som drivs av Etablissemanget.

Tror han är Pingst eller annan typ av karismatiker. En Judas är han helt klart.

Och nu den "sjungande" kriminella Syrianen. Yay!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in