Citat:
Ursprungligen postat av
Venator
Du är så stark och kan vara så stolt över dig själv. Kan ni stötta varandra också...? Ni som båda är offer?
Vi är avrådda från att prata med varandra medan utredningen pågår. BO förstod vem jag var och skrev till mig, det enda jag gjorde var att uppmana BO att anmäla och berätta allt som h*n sett och varit med om.
Önskar att jag kunde prata med min familj och mina vänner om detta men känner mig obekväm med det.

Har fortfarande inte fått träffa en psykolog. Men många som stöttar här så det är skönt!

. Även ord man läser på en skärm som är skrivet av en anonym främling betyder något och har en mening.
Media bör sluta kasta så mycket skit på FB. Visst finns det negativa och hatiska inlägg här på Sveriges största forum men också mycket fina, positiva och bra saker. Utan FB är det inte säkert att dessa pedofilbröderna någonsin hade blivit tagna och tvingats ta ansvar för sina hänsynslösa handlingar! Ingen av de utsatta skulle få någon upprättelse eller bekräftelse samt att andra barn skulle riskera att fara illa och bli utnyttjade av dessa i framtiden.