Citat:
Ursprungligen postat av
Tripleface
Ingen sympati alls för en person som är med i Hizb ut tahrir, däremot tycker jag inte att han har någon skyldighet att visa sorg och beklaga det inträffade, särskilt inte i samma inlägg.
Fattar du hur sjukt det är att folk på Sveriges största forum sprider att han är Sveriges mest hatade man? Tänk om det inträffar ett nazistdåd i Sverige och du ser att bilder på dig och dina barn sprida på nätet.. Jag tror inte att det hade varit prio ett för dig att visa sorg för de drabbade i samma inlägg där du skriver att du är oskyldig..
Vadfan är ett "nazistdåd"? Gasning? Hursomhelst så instämmer jag med ett tidigare inlägg, i dagens Sverige så finns det islamister runt varje hörn. Rustam passar ju nästan perfekt in på medias beskrivning av GM så det är svårt att inte tro det är han. Sen måste även du, som använder ord som "nazistdåd", förstå att om det inte vore för Rustams bilder där han står framför massa islamist-flaggor skulle man inte misstänkt han. Det var inte som nån googlade och hittade en random muslim-uzbek och postade hans FB utan man la fram argument varför detta måste vara GM och det lät jävligt rimligt. Såg ut som en kopia på han som polisen ville hitta, islamist, flaggorna osv.