Citat:
Ursprungligen postat av
Tygfu
Stämmer säkert. Undrar hur många liknande terrortips i månaden de får? Det här var ju inte ens rätt plats.
Jo, det är rätt vagt och frågan är hur många gånger man har fått sådana tips utan att det har hänt något? Skulle det ske t.ex. en gång i månaden, så är det ju rätt sannolikt att det klaffar tidsmässigt när det väl sker ett dåd.
De svenskarna regeringarna, med stöd av alla PK-svenskar, har maniskt fyllt Sverige till bristningsgränsen med jihadister, terrorister, krigsförbrytare, grova kriminella o.s.v. under några årtionden, samtidigt som många tiotals miljarder svenska skattekronor har gått till jihad och terrorism runt om i världen. Hur profetisk behöver man vara för att förutse att människor sannolikt kommer bli slaktade under blodiga dåd i Sverige som en direkt följd av det? Hur osannolikt är det ens att det eventuellt förr eller senare kommer att börja ske blodiga dåd som en motreaktion till det våld som PK-svenskarna har skapat i Sverige med hjälp av islamister och kriminella från resten av världen? Eller att svenska statens politik på området kan möjligtvis någon gång få konsekvenser när det gäller relationerna till andra stater? Det krävs knappast övernaturliga krafter, eller detaljerad insyn i underrättelsetjänstsinformation, för att råka lyckas tippa rätt om sådant.
Missförstå mig inte, det är inte som jag avfärdar det relevanta i det påstådda tipset, jag menar bara att det i sig inte räcker värst långt för att dra några slutsatser om vad man har vetat och inte vetat.