2017-04-08, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eruannon
Vad fan håller ni låtsas detektiver på med? Tror ni verkligen att ni skulle vara ett steg före säpo? Hitta något de inte redan känner till? Sluta snacka skit och slösa tid på ingenting och fokusera på det viktiga istället. Tex Teresa 19 år!! Klargöra frågetecken som finns kring bilden som länkats till fb. Någon måste veta något!!! Postat två gånger om det men ingen bryr sig, ni snackar bara skit om GM och annat strunt. Helt sinnessjukt att ingen har pratat om henne eller tagit upp det. Tror bara jag sett en person som svarade efter att ha sett bilden från fb, och han precis som jag, reagerade på att det inte kan vara en 19 åring på bilden...

Lol vem har sagt att nån ligger före SÄPO? Varför är denna Teresa viktig?
Citera
2017-04-08, 02:32
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Vad fan håller ni låtsas detektiver på med? Tror ni verkligen att ni skulle vara ett steg före säpo? Hitta något de inte redan känner till? Sluta snacka skit och slösa tid på ingenting och fokusera på det viktiga istället. Tex Teresa 19 år!! Klargöra frågetecken som finns kring bilden som länkats till fb. Någon måste veta något!!! Postat två gånger om det men ingen bryr sig, ni snackar bara skit om GM och annat strunt. Helt sinnessjukt att ingen har pratat om henne eller tagit upp det. Tror bara jag sett en person som svarade efter att ha sett bilden från fb, och han precis som jag, reagerade på att det inte kan vara en 19 åring på bilden...

Extremt många steg efter är nog Säpo. Att detta faktiskt hänt bevisar det faktumet. Flashback brukar sedan vara rätt duktiga detektiver t.o.m så polisen spanar in här för att se vad det skrivs här.
Citera
2017-04-08, 02:33
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fojos
Vadå mördad med vad? Vad som helst. Det har som sagt hänt innan.

Mitt på blanka dagen så försöker han strypa chauffören? Även riskera att han åker på däng själv, eller att Polisen kommer? Eller att han rent av misslyckas med att roffa åt sig nycklarna. Njae, då hade han tagit med sig ett vapen för att hota eller mörda chauffören. Det var planerat som sagt.
Citera
2017-04-08, 02:34
Medlem
dainsis avatar
Sverige och vad står det mer på tröjan?
https://anonimag.es/image/JT9sbwO
Senast redigerad av dainsi 2017-04-08 kl. 02:48.
Citera
Medlem
80231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FloridaCracker
Tror ocksa det. Var det inte aven nagon som skrev att de sett foraren slungas in i vindrutan och darfor skadat sig. I och med att han da inte verkar ha haft baltet pa sig tar jag det som ett bevis pa att han hade for avsikt att do i attacken.
Det var butikspersonalen i Åhlenshusets Make Up Store (den som lastbilen körde in i) som hade berättat det för sin VD. VDn återberättade sedan det när han blev intervjuad av SVT.

Snacka om chock när det kommer en stor lastbil in genom de stora butiksfönstren, och välter hyllor och annat.
Senast redigerad av 80231 2017-04-08 kl. 02:40.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulavinter
Lol vem har sagt att nån ligger före SÄPO? Varför är denna Teresa viktig?

Skämtar du med mig ?! Ni snackar ju för fan skit sida efter sida men inget pratas om det enda identifierade offret hittills!
Citera
Medlem
Vilka grupper kan dessa tillhöra? Det är inte ofta man sätt dessa polisvästar. Piketen och NI kör ju svartblåa västar.

Detta känns som någon specialgrupp.

https://goo.gl/0wGORQ
https://goo.gl/RuSdZB
Citera
2017-04-08, 02:35
Medlem
Neatlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedballen
Ja, det är lastbilschaffisen fel delvis - självklart är det så!

Vad är det för jävla rötägg som lämnar nycklarna i mitt i Stockholm City med en lastbil full med öl på en gata? Idioti

Visst är det dumt när man läser det svart på vitt men är man inom distributionsbranschen så vet man att det händer tusentals gånger varje dag i Sverige. Precis som man tummar på reglerna i andra branscher precis hela tiden - du kan säkert komma på exempel inom ditt egna jobb. Nu fick det här oanade konsekvenser och kommer säkerligen leda till diskussioner om skärpta rutiner, åtminstone på Spendrups.
Citera
Medlem
dumboears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Han hade ju skadat sig för polisen hittade blodspår.

Just detta finner jag konstigt, om han nu snurrat runt i lokaltrafiken blodig, har verkligen ingen reagerat?

Han kan lika gärna varit kvar, misstagits för ett offer och körts till sjukhus med de andra...
Citera
Medlem
Citat:
Föräldrarna har redan gett tillåtelse till någon att dela bilden på FB!! Har du ens sett bilden? Står klart och tydligt.. Av respekt tänker jag inte länka till den igen men jag vill redan ut frågetecken kring den.. Det står att det är sista bilden som är tagen på henne men man ser inte en 19 åring utan ett barn på bilden..

Länken finns för fan i tråden om ni vill se bilden, behöver inte ens länka. bara sök

Jag har sett den...Varför skulle hon inte kunna vara 19 ? Hon vänder ju bort ansiktet delvis men det kan väl mycket väl vara en 19 årig flicka?
Citera
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dainsi
Sverige och vad står det mer på tröjan?
https://www.facebook.com/HT.Russia/photos/bc.AboP1tXrj-gbsNWR0k7BhwVFoXQ7xHv7FHbsuwtUckBegSl0i3aBXIHQJMXL icT1oQLBgTJ4rTEk3XD56u0MwDOCjOTDAkFNT Xlw0prtHk_R3PiLoFF9lKffwmfieXs_CrhIazRtYCwbmC_M_PF CLAFD/745179645649890/?type=1&opaqueCursor=Abplqza59jT34oalBLE7PWWNzBKgY 878oRy4Z7Ksk1EmVj39-YU6ftMubCLhiBWZU32SPrFUSWlOpE8Zpi5SZ9l wfPrI8XZl1MDfkIIc3koolIlrav8pnryBWj98kAWd2K5YpumO0 l3WFijf521sXhcYcxSd-kd358CQ1sraVsjh-Ta1Ylgn23A1X6w XsSALMfap7tguK305EmIYG9wCJ0eXkI14-3QhowkOtMJHWtPK0ANxloFf5BUzg5qS8BUzVh7xDgy2S1DXGOk wiZxeJyn7O96Kl5y C3LkoGKA4PQKBKOh7Ft3wqgEBmCTjBSvaWQa_9NpNVdfK0gJLE cEfWRXhWzRF5u32RwXjvAcGIfQFOoSo32j13AHj1MLam_coi2- ibM9cmLNuY76iHAYHAm-Jdu294qOgJUQ4G3oV-ESZ0sKp-BLMgfw_hq1Iu1nEl2s&theater
Bilden kunde inte hittas
Citera
Medlem
dainsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedballen
Han är mycket mer lik killen de visade bilder på i tunnelbanan än långa snubben som står med 4 barn i kring sig.
Hans syns även på bilder tillsammans med den långa snubben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in