2017-04-08, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Ska jag somna om?! Du lägger skulden på en chaffis som varit lite lat eller stressad som lämnat sin lastbil olåst vilket är knappast något som är direkt ovanligt inom branschen och detta har lett till att flera personer förlorat sitt liv och traumatiserat en hel nation. Tror du verkligen att det är rättvist att lägga mer skit på denna personen som i värsta fall varit oförsiktig som troligtvis mår värre än skit just nu?

Varit lite lat? Då ska han nog inte ha det jobb han har. Lata människor har inte i arbetslivet att göra alls. Klart han ska stå till svars för det misstag han gjort. Var inte han Anders Eklund också lastbilschaffis? Är det bara småkorkade invidider som får jobb som såna?
Citera
2017-04-08, 02:18
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Mördad med vad, hade han Ö.h.t något vapen med sig.

Vadå mördad med vad? Vad som helst. Det har som sagt hänt innan.
Citera
2017-04-08, 02:19
Medlem
skogshuggarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
ja han är ju 34 år t.om, GM sägs vara 39.

Men fanskapet har ju isis flagga så skicka snuten till honom genast wtf
Det finns ingen bild där han har en isis flagga.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av speedballen
Denna person är troligtvis ej GM, då han inte på något sätt liknar killen i tunnelbanan som media gick ut med, så det är fel person.
Idiot dom har ju gripit flera personer idag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FloridaCracker
Tror ocksa det. Var det inte aven nagon som skrev att de sett foraren slungas in i vindrutan och darfor skadat sig. I och med att han da inte verkar ha haft baltet pa sig tar jag det som ett bevis pa att han hade for avsikt att do i attacken.

Aa, kanske. Det är så mycket obekräftat information runt den här händelsen. Tittade på SVT live tidigare på dagen och de intervjuade en tjej som påstod att en maskerad man hade skjutit mot hennes kollega när han kollade ut genom fönstret.
Citera
2017-04-08, 02:20
Medlem
YusufAmirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Litet misstag?

Somna om!

Va? Är ni verkligen förbannade på spendrups snubben?
För att han lämnade nycklarna i tändningslåset?

Tänk om, han är på jobbet, han ska lossa och då går han väl ut i vanlig ordning för att göra detta.
Han tänker nog inte att en idiot kan stjäla lastbilen och göra något sådant?
Låt personen vara, han har inte gjort något fel. Det är terroristen som är idioten.

Eller så är ni kanske vänster och har inte uppfattat hur verkligheten ser ut än.

Man blir fan mörkrädd, pga sådana attentat och folk på fb.
Citera
2017-04-08, 02:20
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo7
Numret behöver inte stämma med GM. GM kan ha bytt nummer och han du ringde har fått det numret
Jo men den här killen pratade ryska tror jag. Osäker på språket men varför skulle man överlåta sitt nummer till någon? Är helt gratis att skaffa sig ett eget kontantkort
Citera
2017-04-08, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Att inte hitta parkering beror ofta på att bilister parkerar på lastzoner så vi lastbilschaufförer måste improvisera. Händer hela tiden. Helt klart var det ett misstag han gjorde, men vi alla tummar på rutinerna på våra jobb för bekvämlighet eller stress - nu blev konsekvenserna väldigt stora bara. Jag klandrar honom inte ett dugg.

Om man inte hittar parkering får man väl köra vidare och vänta tills det blir en plats ledig. "Tummar på rutinerna på våra jobb för bekvämlighet". Det är ju det man misstänkte. Bara lata jävlar blir lastbilschaffisar och lata människor har inte i arbetslivet överhuvudtaget att göra.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Den anställde chaffisen hos Spendrups måste ju bara vara arbetslös från och med måndag. Att lämna en lastbil med nyckel i tändningslåset som sen leder till något sånt här är så klantigt så han inte borde få ha sitt jobb kvar.

Han verkar må extremt dåligt. Så han är nog sjukskriven från och med måndag ändå. Varför liksom klandra han? Det värsta han nu föreställde sig kunde hända var väl att någon skulle sno ölen typ. Detta finns liksom inte i tanken hos förare. Möjligen kanske det måste det tyvärr då numera.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jo men den här killen pratade ryska tror jag. Osäker på språket men varför skulle man överlåta sitt nummer till någon? Är helt gratis att skaffa sig ett eget kontantkort

Jo kontantkort är gratis. Men när du har ett nummer och inte laddar den efter 1 år så dör numret. Då tillverkas numret igen och säljs...
Citera
Medlem
Jag skulle undvika T banan de kommande dagarna, något intalar mig att terrorceller kommer slå till.
Citera
2017-04-08, 02:22
Medlem
hedones avatar
Vare sig det är han eller inte. Är det skrämmande att tom hans barn gör isis-fingret(ett finger upp).
Borde inte alla som gör det fingret tas in eller bevakas. Nästan alla på gm Facebook har isis anknytningar. Om fler bor i Sverige väck med dom och om fler barn tycker det är häftigt att göra isis finger så borde fan soc ta barn från dom.
Religionsfrihet ska fan inte skydda dessa idioter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in