2017-04-07, 17:36
Medlem
MoLoKs avatar
Gäst i SVT: Det skulle vara bra med en hemsida (statlig) där information samlas.

SVT-ankare: SVT har en bra sida!

Någon minut senare säger SVT-ankaret: Ring 114114[sic] och direktval 9 om ni vill ha svar på frågor!
Senast redigerad av MoLoK 2017-04-07 kl. 17:38.
Citera
2017-04-07, 17:36
Medlem
ace_secs avatar
Hedenmo: "SVT är bra för att förhindra ryktesspridning".
Citera
2017-04-07, 17:38
Medlem
ticktackss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Precis, de läste upp vad alla partiledare hade skrivit på sociala medier. Alla utom Jimmie Åkessons.

Vänta och se om SVT kommer intervjua JÅ under dagen? jag tror inte det.

Reagerade också på det. Om det är något uttalande majoriteten av Sveriges befolkning väntar på i detta sammanhang så är det just Jimmie Åkessons. Men det vill inte Svt rapportera. Fy fan.
Senast redigerad av ticktacks 2017-04-07 kl. 17:42.
Citera
2017-04-07, 17:38
Medlem
Dom måste snabbt ut med signalement och bilder på förövaren och eventuell medhjälpare. Jag tycker det har börjat illa för både Polisen och för Media.

Jag ser en trötthet på journalister och TV-folk och inga vettiga Sverigevänner kan jag se. Vad är det som händer egentligen?

Detta kan väl ändå inte gynna sittande regim?
Citera
2017-04-07, 17:47
Medlem
Efter denna attack måste bara SVT läggas ner. Maken till ointresserade och sanningsgömmande reportrar.
Citera
2017-04-07, 17:48
Medlem
EmileZolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ticktacks
Reagerade också på det. Om det är något uttalande majoriteten av Sveriges befolkning väntar på i detta sammanhang så är det just Jimmie Åkessons. Men det vill inte Svt rapportera. Fy fan.

När han väl uttalar sig kommer den obligatoriska responsen i mainstreammedia: "SD kapitaliserar på en tragedi".

- "Ta på dig bilbältet"
- "Nej" (krockar och dör)
- "Ni måste ha på er bilbältet, se vad som hände"
- "Försök inte göra politiska poäng på det här!"
Citera
2017-04-07, 17:53
Medlem
GyllenePeniss avatar
Nu har SVT snackat om Breivik i 20 minuter... det här är helt sanslöst ! Den där jävla Jan Helin alltså fy fan vad jag avskyr den mannen och hans psykotiska gäng av likasinnade.
Citera
2017-04-07, 17:53
Medlem
Pfaltzs avatar
Ser på CNN för att slippa tomsnacket på SVT. Då släpper de in "Wolodarkski" i telefonintervju. Herregud, man är ju omringad!
Citera
2017-04-07, 17:56
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
AB och SVT kör fortfarande MISSTÄNKT terrordåd trots att vår landsförrädare till statsminister tom påstår att det är terror. Klåpare. Damage control in i det sista.

Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Ser på CNN för att slippa tomsnacket på SVT. Då släpper de in "Wolodarkski" i telefonintervju. Herregud, man är ju omringad!
CNN är ju förfan svt fast USA. Skit i dem.
Citera
2017-04-07, 17:59
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Och jag som alltid skruvar på mig av oro när Landsfadern pratar. Annars var det intressant att för dagen rugguggleliknande Bodil Appelqvist, SVT, tyckte att detta är en fruktansvärd olycka.

Dom flesta som intervjuas är f ö invandrare. Troligen mycket medveten taktik av stats-TV

Om fredens religion råkar orsaka en olycka, är väl alla invandrare dom verkliga offren enligt Stasi-TV
Senast redigerad av Sculley 2017-04-07 kl. 18:02.
Citera
2017-04-07, 18:02
Medlem
ace_secs avatar
Hans Brun är trogen regimen och statsmedia:

"Statsministern sköter sig utmärkt." "Polisen sköter sig utmärkt"....
Citera
2017-04-07, 18:03
Medlem
Facebacks avatar
Svt behöver intervjua lite fler miljö och vänsterpartister och varva med invandrarvittnen så jag inte blir rasistisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in