2017-04-07, 00:00
Medlem
Hanif Bali gillar jag skarpt och personröstar på. Viktoria är skrämmande på alla sätt och vis.

Något som dock slår mig är att det känns surrealistiskt att se två människor födda långt utanför Sveriges gränser stå och debattera moder Svea och dess etniska medborgares land.
Citera
2017-04-07, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EtniskSvensk1
Hanif Bali gillar jag skarpt och personröstar på. Viktoria är skrämmande på alla sätt och vis.

Något som dock slår mig är att det känns surrealistiskt att se två människor födda långt utanför Sveriges gränser stå och debattera moder Svea och dess etniska medborgares land.

Varför ska du lägga din röst på honom? Jag gillar också Hanif, han är underhållande och retar gallfeber på träskvänstern vilket alltid är kul, men han är knappast någon Sverigevän.
Citera
2017-04-07, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Varför ska du lägga din röst på honom? Jag gillar också Hanif, han är underhållande och retar gallfeber på träskvänstern vilket alltid är kul, men han är knappast någon Sverigevän.

Jag ljög, jag kommer inte rösta på någon moderat givetvis men tycker om Hanif Bali. Han verkar ha något de andra saknar, en hjärna att tänka med. Många pk/7klöver folk saknar hjärna så det är enklare att relatera till Hanif och jag skulle inte ha något emot honom som stadsminister.

Jag visste inte att han var en icke Sverige vän, berätta gärna mer då jag vill veta.
Citera
2017-04-07, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EtniskSvensk1
Jag ljög, jag kommer inte rösta på någon moderat givetvis men tycker om Hanif Bali. Han verkar ha något de andra saknar, en hjärna att tänka med. Många pk/7klöver folk saknar hjärna så det är enklare att relatera till Hanif och jag skulle inte ha något emot honom som stadsminister.

Jag visste inte att han var en icke Sverige vän, berätta gärna mer då jag vill veta.

Visst har han kommit ut med nyktra åsikter i förhållande till andra 7K-politiker, inte minst inom migrationspolitiken. Men han har inga ambitioner, åtminstone inga verkningsfulla sådana, på att bevara Sverige svenskt och stoppa den pågående undanträngningen av den svenska ursprungsbefolkningen och dess kultur.
Citera
2017-04-07, 00:40
Medlem
Så Sverigedemokraternas Dennis Dioukarev (som jag antar är en dels ryss) faller inte inom ramen för vithetsnormem enligt feministerna.
Citera
2017-04-07, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Visst har han kommit ut med nyktra åsikter i förhållande till andra 7K-politiker, inte minst inom migrationspolitiken. Men han har inga ambitioner, åtminstone inga verkningsfulla sådana, på att bevara Sverige svenskt och stoppa den pågående undanträngningen av den svenska ursprungsbefolkningen och dess kultur.

Dessutom ingår han i samma block som invandringsvurmarna i Centerpartiet och Liberalerna. Inget av det som Bali förespråkar kommer realiseras när Alliansen gemensamt bestämmer sig för hur deras migrationspolitik ska se ut.

De som sätter sitt hopp till delar i Alliansen kommer bli lika besvikna som när den förra Alliansregeringen röstades fram.
Citera
2017-04-07, 00:41
Medlem
StigAllans avatar
Kvinnor i politiken brukar till största delen framstå och visa sig vara totalt inkompetenta närmast halvidioter eller värre.
Ingen regel utan undantag men den vidriga svenska delen av kvinnliga politiker har maximerat sin procent av de icket tillräkneliga.
Inga blattar som Bali och inga negrer som Kawesha så skulle resterande bli mycket bättre i politiken för oss äkta svenskar!

Bara svenska politiker!
En väldigt bra utgångspunkt!
Senast redigerad av StigAllan 2017-04-07 kl. 00:44.
Citera
2017-04-07, 01:33
Medlem
l150s avatar
Fniss fniss.
F! kommer radera feminismen från den politiska kartan med allt sitt invandrare -floskeltrams.

Sen så kommer de vanliga kvinnorna som bara vill ha det jämlikt sitta och undra hur fan feminism blev ett skällsord.

Vänstern vurmar för sina kära mörkermusk i ur och skur...

jo..
Citera
2017-04-07, 02:15
Medlem
Bente.Albrechts avatar
Makalös uppenbarelse denna Victoria Kawesha.

Skrev nyss i Kawesas skvallertråd att inslaget med Victoria och Hanif känns som slaskat humormaterial från tidiga Killinggänget. Tar tillbaka det, då det är onödigt att förnedra Killinggänget.

Sällan man upplever att en politiker på den nivån (utnämnd partiledare) verkar så...punschig och borta från verkligheten. Som om hon lever på en annan planet, som Bali var inne på.

Tittar man på Kawesa när hon pratar - för att försöka haja vad fan hon yrar om - så känns hon närmast psykotisk.

Hon har inte rätt i någonting i den här debatten.

Bali hade inte behövt hjälpen med att framstå som super-Einstein, som blev fallet här.

Fi är inte mycket för världen och de har egentligen inte mycket att komma med: men hur faan har de kunnat komma på idén att släppa fram denna Kawesa (detta blysänke för partiet)?

Det har snackats om "fake news" i många sammanhang 2017:
Går det att vara mer fake news-mässig än Victoria Kawesha?
Citera
2017-04-07, 02:20
Moderator
Chantres avatar
Slutet på debatten. Varför utvisa dömda icke svenska medborgare efter avtjänat straff när Inga etniska svenskar utvisas...
Citera
2017-04-07, 02:29
Medlem
SneakyBastard82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Slutet på debatten. Varför utvisa dömda icke svenska medborgare efter avtjänat straff när Inga etniska svenskar utvisas...

Känns lite märkligt va?

Men vi svenskar kan ju alltid utvisas till den mansdominerade vithetshärskande ön Atlantis, där de få kvinnorna säljs som sexslavar till den härskande eliten av ruskigt vita män, kompletta med hängslebyxor och Volvos.
Citera
2017-04-07, 02:40
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bente.Albrecht
Fi är inte mycket för världen och de har egentligen inte mycket att komma med: men hur faan har de kunnat komma på idén att släppa fram denna Kawesa (detta blysänke för partiet)?

Hon är neger, eller negress kanske man ska säga. 100% därför som hon anses lämplig.
Hon verkar rätt flitig med plattången också, fast vita ska inte få ha rastaflätor...

Knåpade ihop ett montage lämplig att fylla på med text. Handen har hon fått låna av självaste Adolf.
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2dgj90w&s=9
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in