2017-04-06, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristianstadmannen
Vadå Albaner? de e ju 3 araber som e häktade.

B1har P1ci nämdes i tråden och han är alban.

1 e
Citera
2017-04-06, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
B1har P1ci nämdes i tråden och han är alban.

1 e

Albaner har över 70 % utom-europeiska gener, främst arabiska, turkiska och zigenska. Albanerna påminner mest om tjetjener som är araber*...
Citera
2017-04-06, 16:54
Medlem
Citat:
Albaner har över 70 % utom-europeiska gener, främst arabiska, turkiska och zigenska. Albanerna påminner mest om tjetjener som är araber*...

Är du seriös? I så fall vet du inte vad du pratar om. Albanernas rötter är från ilyrierna och albanerna är en av Europas äldsta ras. Albaner har inga ruter alls från araber, och vart fick du zigenare ifrån?
de bor lite zigenare i Albanien och Kosovo men dem kom ifrån Indien i slutet av 1800-talet.

Nog om de håll dig till ämnet om mordet på 23 åringen kompis.
Citera
2017-04-06, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skream
Fel personer. Herrejeez, försöker du få oskyldiga människor dödade genom att falskeligen ange dem som gärningsmän? Hur tänkte du där? Att slänga upp någon random persons facebook här för att denne har ett liknande namn? Så om om GM råkar heta låtsäg Anders kvist. Eller Mohamad Ahmed. Hur många jävla personer tror du inte har det namnet?

Kan du styrka att personerna du länkade till är misstänkta GM?

Gick in på Benj*mins facebook och där hade en kvinna med efternamn "Uys*l" (varav hon var drygt 60+) skrivit "mitt hjärta" eller liknande. Kan inte skriva exakta meningen eftersom hans facebook är borta. Samt som 10minute skrev både Os*m och Benj*min taggade på samma inlägg.

Ahmad var jag osäker på därför skrev jag som jag gjorde också så ingen blir felaktigt misstänkt.
Citera
2017-04-06, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pagenfransoder
Gick in på Benj*mins facebook och där hade en kvinna med efternamn "Uys*l" (varav hon var drygt 60+) skrivit "mitt hjärta" eller liknande. Kan inte skriva exakta meningen eftersom hans facebook är borta. Samt som 10minute skrev både Os*m och Benj*min taggade på samma inlägg.

Ahmad var jag osäker på därför skrev jag som jag gjorde också så ingen blir felaktigt misstänkt.

Facebook link då?
Citera
2017-04-06, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hendrix1
Facebook link då?

Fanns 1/2 sidor bak. Men är borttagen nu, fanns dock en person här inne som hade tagit lite p-bilder.
Citera
2017-04-06, 23:23
Medlem
Citat:

HAHAHAHHA du flippar asså, Albaner e illyrier och inte ett skit från Araber/zigernare eller turkar.
Citera
2017-04-06, 23:24
Medlem
Så det är 4 stycken som är misstänkta? 1 alban och 3 araber?
Citera
2017-04-06, 23:34
Medlem
Citat:
Så det är 4 stycken som är misstänkta? 1 alban och 3 araber?
Vad vi vet är det hittills fem häktade, två araber och en turk (om det nu är viktigt )och två personer från Göteborg som vi inte har namnet på. Alban nämns i samband med Pe3i Beh2r men han är inte misstänkt rent juridiskt för något här vad vi vet, han bara nämns som inblandad av personer i tråden.
Citera
2017-04-06, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Vad vi vet är det hittills fem häktade, två araber och en turk (om det nu är viktigt )och två personer från Göteborg som vi inte har namnet på. Alban nämns i samband med Pe3i Beh2r men han är inte misstänkt rent juridiskt för något här vad vi vet, han bara nämns som inblandad av personer i tråden.

Ahaa, tack fan. Riktigt konstigt vad som händer. Själv var jag barndomsvän med Alban Ibraj som dog av 22 skott i Malmö
Citera
2017-04-06, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Budare123
Häktningsframställan

Jaw*d Osm*n (*=a)

https://minfil.org/a1K1z3b9b1/Malm__TR_B_2885-17_Aktbil_15.pdf

Jaw*d Ahm*d (*=a)

https://minfil.org/b2Kez3bdb1/Malm__TR_B_2885-17_Aktbil_17.pdf

Benj*min Uys*l (*=a)

https://minfil.org/jaK2zcb4b0/Malm__TR_B_2885-17_Aktbil_16.pdf

Dagboksblad till dagens datum.

https://minfil.org/3eK4zebeb9/Malm__TR_B_2885-17_Dagboksblad_2017-04-05.pdf

Dessa sitter häktade. De andra två släpptes och anhölls för mordet på Ahmed Obaid istället Av dem är den ena häktad och den andra släpptes idag.

Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Senast redigerad av Budare123 2017-04-06 kl. 23:46.
Citera
2017-04-06, 23:49
Medlem
Citat:
Ahaa, tack fan. Riktigt konstigt vad som händer. Själv var jag barndomsvän med Alban Ibraj som dog av 22 skott i Malmö
Samma sak händer nu lite överallt i sthlm, malmö , fd vänner som säljer ut varandra. Tråkigt med din vän. Må han vila i frid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in