Citat:
Ursprungligen postat av
Kurkumim
Vad är det för masochist som skulle göra något sånt? Det är definitivt inte hälsosamt på något plan. Man blir bajsnödig för att bajset behöver komma ut, och att låta det ligga och jäsa i tarmarna leder inte till något bra. Varför undrar du ens det?
Anledning till min undring är just för att jag fick oerhört ont i magen när jag skulle gå hem igår kväll. Jag promenerade och fast absolut ingen skog i närheten. Inga större buskar heller. Så jag försökte hålla mig och det var ingen hård bajs som ville komma ut.
Så det slutade med att jag spydde och sedan kom det avföringen slutligen ut när jag spydde.
Jag är glad över att det inte fanns så mycket folk på gatorna under kvällstiden. Men visst var det en oerhört obehaglig känsla. Aldrig någonsin hönt mig förut.
Självklart har jag varit med om att jag har stoppat avföringen, så den fastnat precis utanför analen. Men aldrig har det hänt på detta viset. Det här var en blandning av vattnig och hård avföring.
Jag känner mig fortfarande svag i kroppen, och känner knappt någon större aptit.