2017-04-04, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Spioneriskandalen fortsätter. Cernovich, som avslöjade Rice, påstår nu att även Sean Hannity (!) spionerades på av Obamaadministrationen.

https://twitter.com/Cernovich/status/849307209133678593

NSA skapades främst för att spionera på deep states fiender (inte för att förhindra terrorism). Jag visste dock inte att Hannity räknades till dem.
2017-04-04, 22:03
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Så du menar det det var sista ordet i frågan? Är utredningen nedlagd?
Har jag inte sagt.

Spelar dock noll roll om utredningen är officiellt nedlagd eller inte. Alla rapporter från utredningen har visat noll samröre mellan Trump och Ryssland och kommer aldrig göra då det nu kommit fram att i princip alla antagligen inklusive Dons skoputsare varit buggade. Vad faan tror du?

Så put up or shut up, eller kila iväg till konspirationer som vissa andra av dina polare här redan gjort.
2017-04-04, 22:04
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Det viktigaste för trattskallarna just nu, är att ligga lågt och hoppas att stormen bedarrar. Problemet är att den nyss börjat. Uppdrag nummer ett för Trump och Bannon är och har alltid varit att trasa sönder dems. Det går väldigt bra just nu. Rysslandshistorien är debunkad för länge sedan, trots ihärdiga försök från trådens moderatorer att hålla kvar vid pissgate och "kontakter" mellan Trump administrationen och dessa farliga ryssar. Det är komiskt att skåda uttalade globalister skrika i högan sky över globala affärer, men eftersom trattskallar alltid kommer vara trattskallar, ser jag inte någon möjlighet att rädda dem från deras mentala haveri. Vi får helt enkelt skratta åt dem och gnida in sanningen i skinnet på dem tills det svider riktigt jävla hårt.
Ja verkligen. Fruktansvärt patetisk att de fortfarande ältar det uttröttade rysslandsspåret om och om igen trots att resten av mänskligheten redan förkastat tramset och gått vidare.

Nu blir det hett om öronen för de själva istället!
2017-04-04, 22:06
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ja, i princip är den nedlagd. Det finns några fåtal politiskt tillsatta chefer som fortfarande kör på "utredningen pågår", men ingen lyssnar längre till dem, utom trådens trattskallar och fascistoida "journalister", anställda av globalistmaffian och finansierade av Soros. Din "utredning" har pågått i ett halvår utan att tillstymmelsen till bevis presenterats. Kanske är det dags att släppa det och återvända till foliehattsbefriad mänsklighet. Det börjar bli skrattretande nu.

Samtidigt är det komiskt så kör på med pissgate och att Ryssland "hackade valet". Det går ju så bra för det spåret, eller hur? Pinsamt är bara förnamnet. Vett och sans som bortblåst. Nåja, det borgar för åtta år med Trump så jag tackar och bugar för tjänsten.

Och jag bugar mig för din trosvissa tvärsäkerhet. Själv föredrar jag att avvakta och se. Och att njuta av spektaklet. Säga vad man vill om Trump, men han kan i alla fall koka ihop en underhållande såpa.
2017-04-04, 22:09
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Och jag bugar mig för din trosvissa tvärsäkerhet. Själv föredrar jag att avvakta och se. Och att njuta av spektaklet. Säga vad man vill om Trump, men han kan i alla fall koka ihop en underhållande såpa.
Det är inget hopkok. Trump är sanningens och ljusets budbärare. Anledningen till att de inte kan sätta dit honom är för att Trump aldrig ljuger. Han må vara lite klumpig i sina formuleringar ibland, men ljuger gör han aldrig. Jag tror inte den mannen kan ljuga
2017-04-04, 22:10
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Den mest underhållande valrörelsen i mannaminna och den bara fortsätter att ge och ge. Trump är en riktig hjälte. Offrar fritid, kapital och jobbar numera helt UTAN lön - donerade första löneutbetalningen till parkskötare. En fantastikt fin och hederlig människa som jobbar gratis åt det amerikanska folket.

"We all bleed the same red blood of patriots" - instalationstalet kommer gå till historien som ett av de främsta nånsin.
2017-04-04, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
NY intervju med Susan Rice:

https://www.youtube.com/watch?v=RpjN4iEz9Oo

Titta vid min 13.51 årets jesus i'm fucked moment.

Jävlar hon säger mycket som går att få fram bevis på riktigt farligt.

Hon har ju ljugit förr så kanske inte bryr sig.

Låter som alla anklagelser som skrivits är sant när hon pratar och att hon ljuger, hon försöker byta ämne med att det hon gjorde är vad politiker gör.

Hon ser extremt nervös ut och kroppsspråket skriker skyldig tycker nästan synd om henne.

Hon är rökt och vet om det. Den enda som är högre upp än hon är Obama och han är untouchable.

För övrigt roligt att se hur DNC låter svarta kvinnor göra grovjobbet. Donna Brazile, Susan Rice, Loretta Lynch m.fl.
2017-04-04, 23:58
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Klipp av en massa trams...

Samtidigt ångar Trumptåget på utan dess like.

...Klipp igen av en massa trams
Ångar på? EN lag har Donald hittills fått igenom och detta med en republikans majoritet i huset och senaten?
Och de går mot att de måste nuke för att få igenom en domare?

Det lutar åt Donalds Första Lag! och den enda..
2017-04-05, 00:06
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
Det är inget hopkok. Trump är sanningens och ljusets budbärare. Anledningen till att de inte kan sätta dit honom är för att Trump aldrig ljuger. Han må vara lite klumpig i sina formuleringar ibland, men ljuger gör han aldrig. Jag tror inte den mannen kan ljuga
Detta inlägg måste bevaras för framtiden!
Du behöver nu bara bevisa att han aldrig ljugit! om inte säg istället att DU TROR istället för detta BS!
2017-04-05, 00:16
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ja, i princip är den nedlagd. Det finns några fåtal politiskt tillsatta chefer som fortfarande kör på "utredningen pågår", men ingen lyssnar längre till dem, utom trådens trattskallar och fascistoida "journalister", anställda av globalistmaffian och finansierade av Soros. Din "utredning" har pågått i ett halvår utan att tillstymmelsen till bevis presenterats. Kanske är det dags att släppa det och återvända till foliehattsbefriad mänsklighet. Det börjar bli skrattretande nu.

Samtidigt är det komiskt så kör på med pissgate och att Ryssland "hackade valet". Det går ju så bra för det spåret, eller hur? Pinsamt är bara förnamnet. Vett och sans som bortblåst. Nåja, det borgar för åtta år med Trump så jag tackar och bugar för tjänsten.
Kör du på med att du kollat med vad dina kristaller säger eller har du något som vissar detta utan gillar du bara att producera en massa text?
Källa tack!
2017-04-05, 00:51
Medlem
Citat:
Kristallkula? Eller spår du i kaffe?
Det är så.

Rice erkänner nu unmaskingen som hon för bara 2 månader sen inte hade en aning om hur det hade hänt
2017-04-05, 00:53
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Inom 2 månader är detta nerlagt
Kristaller för dig också! eller källa?
Detta är inte en chatt på breitbart , snälla trumpister sluta sabba denna tråd! om du har en åsikt, skriv att det är din helt ogrundade tyckande och att kristallerna sa detta till dig men framställ det INTE som fakta!
annars finns ett annat forum konspirationer!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in