JAG STÅR INTE UT!
#Vistårinteut är definitivt en av Sveriges sjukaste organisationer. Deras skenbart humana insatser är så fel och missriktade och ibland utstuderat egennyttiga att de får mig att må illa.
Jag startade denna tråd efter att ha läst på deras Facebooksida. Det rör sig om ett relativt litet antal rabiata damer som bestämt sig för att de bedrägerier som i första hand hazarer från Iran bedriver mot Sverige skall stödjas. Det är svinaktigt att dessa unga män skall få kosta miljardbelopp när miljontals människor har det riktigt svårt i världen. Även våra 35 000 uteliggare borde prioriteras framför unga hazarmän som lämnar sina familjer för att leva på svenska skattebetalare.
Varenda en av dem som inte kommer från krig skall skickas tillbaka, det är varenda hazar från Iran och Afghanistan. Även en stor del av de från Eritrea och Somalia är rena bedragare.
Ingen tvivlar på att de har det materiellt och ekonomiskt bättre ställt i Sverige. Ofta har det mycket bättre än svenska ungdomar. Dessutom rubbar de könsbalansen på ett sätt som är mycket negativt för alla unga män.
Jag har skrivit en del på Flashback om detta under en period som jag hade mycket tid över. Jag kommer inte att ha så mycket tid framöver. Jag kommer därför att gå på regeringen istället. Det är moraliskt oförsvarligt att gynna dessa asylbedragare på detta sätt och det är motbjudande att tanterna i VISIU fan påverka kommuner och regering på det sätt de gör.
Det får vara slut på det nu!
Jag kommer att rapportera om mina aktioner här...
/T
PS. Jag har skrivit till regeringen angående Musse (bussrunkarens) uppdrag för staten och inte fått något svar. Givetvis kommer jag att påminna om även detta och redovisa här
(FB) Medias gullegris Mushtagh "Musse" Hosseini dömd för brott mot svensk kvinna