Citat:
Ursprungligen postat av
HuQ
Gjorde mitt första HP i lördags. Hade ändå övat en hel del och brukar vanligtvis prestera bra under provtillfällen. När jag gjort proven hemma under riktig tidspress etc har jag hamnat på 1.9-2.0 på KVA och runt 1.7-1.8 på VERB. Behöver 1.7 för min utbildning och gick till provlokalen och kände mig ganska trygg men nervös inför dagen. Dålig sömn iof.
Nu när jag får resultatet känns det så jävla pissigt. Har gått igenom provet precis och visst, det var några saker jag på riktigt inte kunde men hade jag inte slarvat bort en massa mattepoäng och gått på magkänslan mer på VERB så hade jag haft 78/80 på KVA och i alla fall 70/80 på VERB. Men pressen tog mer än jag trodde. Landade på 66/80 på KVA tack vare en jävla massa småmissar och på 67/80 på VERB. Kände att jag var riktigt trött innan lunch och ser på ELF på PP3 att jag har tryckt in 4 fel medan jag på PP5 bara fick 1. Nu hoppas jag på riktigt snäll normering men på 1.7 hamnar jag nog inte oavsett. Får blir till att göra det i höst igen....
Äh misströsta inte! Med förra årets normering har du ju 1.65, ett skitgrymt resultat!
Tänk också på att det är bland den svåraste normeringen och chansen att du får 1.7 skulle jag säga är stor!
Annars är det bara som du säger att ta nya tag till höst igen, lycka till!