//
SYSTEM ERROR// nu uppenbarligen.
Jag nämner att de hakar upp sig på en någonting oviktigt, som vanligt, dvs det handlar inte om siffran 500, eller att det gör skillnad om Laura Silsby jobbar på AMBER Alert eller Sense.
Utan hur de infiltrerat systemet. Precis som i UK och undersöker man detta som svensk med den närhet vi har till London så blir det omöjligt att missa vad som skett där. Och att det sker i ÄN MER MASSIV SKALA I USA!
Exempel #
OPDeathEaters Message to USA: Daterat 14 december 2014
https://youtu.be/b6_lRthX-lg ..som ett exempel i farten nu bara.
Samma grund, samma anledningar, som i UK.
De har gjort precis likadant i USA som i England, och detta är inget som uppfanns i Alfantis källare utan går långt tillbaka, åtminstone 70-talet.
Hade de gjort nån form av kjellkjetik hade de åtminstone läst hela inläggen. Här är inlägget jag flera gånger länkat till för hur systemet är uppbyggt, kolla längst ner:
länk jag vet var Laura Silsby / Gayler jobbar och IGEN - VAD SPELAR DE FÖR ROLL EXAKT VILKEN POSITION HON HAR INOM SYSTEMET?!
Hon är där, inom systemet som så många andra pedofiler.
Sen kommer Jokern, Dum & Dummare och förstår ingenting som vanligt, hackar upp sig på nått oväsentligt allihopa och nu tycker tom. en dömd för barnhandel verkar vara en ganska snäll och trevlig kvinna.
De sista att avgöra är det skulle ju vara de här tre 👇🏼 ..och vad man ens fått det ifrån är en gåta, allt jag sett är att de citerar varandra och det är oväsentligt vad de tror, att ha "deras egna" håller sig kvar på det sättet tyder knappast på någonting sunt.
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Nej Laura arbetar som marknadsföringschef på AlertSense, ett teknikbolag...
https://www.alertsense.com/company/executive-team/
Citat:
Ursprungligen postat av
LuluBrooksie
Håller med om allt men vill bara flika in att jag själv läst att Alertsense har med Amber Alert att göra. Att den ena äger den andra eller nåt sånt. Minns tyvärr inte källan, eller "källan" ska jag kanske säga, det var nog voat.
Citat:
Ursprungligen postat av
kjellkritisk
Du sluggar som en dövstum boxare i en skyltdockefabrik!
Längst ner på flashbacksidan med Honey🐝 Reaserch här på
Flashback <--Länk - längst ner men det är knappast det är som intressant i det inlägget utan vad Honeybee visar i sin reaserch.
Tack för Ordet