2017-04-02, 23:13
Moderator
Det är fortfarande meningen att ämnet ska diskuteras i tråden.
Länkposter raderade.

/Moderator
Citera
2017-04-03, 06:25
Medlem
Arbetarbroders avatar
//SYSTEM ERROR// nu uppenbarligen.
Jag nämner att de hakar upp sig på en någonting oviktigt, som vanligt, dvs det handlar inte om siffran 500, eller att det gör skillnad om Laura Silsby jobbar på AMBER Alert eller Sense.

Utan hur de infiltrerat systemet. Precis som i UK och undersöker man detta som svensk med den närhet vi har till London så blir det omöjligt att missa vad som skett där. Och att det sker i ÄN MER MASSIV SKALA I USA!
Exempel #OPDeathEaters Message to USA: Daterat 14 december 2014
https://youtu.be/b6_lRthX-lg ..som ett exempel i farten nu bara.
Samma grund, samma anledningar, som i UK.

De har gjort precis likadant i USA som i England, och detta är inget som uppfanns i Alfantis källare utan går långt tillbaka, åtminstone 70-talet.

Hade de gjort nån form av kjellkjetik hade de åtminstone läst hela inläggen. Här är inlägget jag flera gånger länkat till för hur systemet är uppbyggt, kolla längst ner: länk jag vet var Laura Silsby / Gayler jobbar och IGEN - VAD SPELAR DE FÖR ROLL EXAKT VILKEN POSITION HON HAR INOM SYSTEMET?!
Hon är där, inom systemet som så många andra pedofiler.

Sen kommer Jokern, Dum & Dummare och förstår ingenting som vanligt, hackar upp sig på nått oväsentligt allihopa och nu tycker tom. en dömd för barnhandel verkar vara en ganska snäll och trevlig kvinna.
De sista att avgöra är det skulle ju vara de här tre 👇🏼 ..och vad man ens fått det ifrån är en gåta, allt jag sett är att de citerar varandra och det är oväsentligt vad de tror, att ha "deras egna" håller sig kvar på det sättet tyder knappast på någonting sunt.

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej Laura arbetar som marknadsföringschef på AlertSense, ett teknikbolag...
https://www.alertsense.com/company/executive-team/

Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Håller med om allt men vill bara flika in att jag själv läst att Alertsense har med Amber Alert att göra. Att den ena äger den andra eller nåt sånt. Minns tyvärr inte källan, eller "källan" ska jag kanske säga, det var nog voat.

Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Du sluggar som en dövstum boxare i en skyltdockefabrik!

Längst ner på flashbacksidan med Honey🐝 Reaserch här på Flashback <--Länk - längst ner men det är knappast det är som intressant i det inlägget utan vad Honeybee visar i sin reaserch.

Tack för Ordet
Senast redigerad av Arbetarbroder 2017-04-03 kl. 06:28.
Citera
2017-04-03, 07:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
//SYSTEM ERROR// nu uppenbarligen.
Jag nämner att de hakar upp sig på en någonting oviktigt, som vanligt, dvs det handlar inte om siffran 500, eller att det gör skillnad om Laura Silsby jobbar på AMBER Alert eller Sense.
Då kanske du kunde besvara även alla andra frågor du får istället för att selektivt klippa ut en enda som du finner irrelevant..

Citat:
Utan hur de infiltrerat systemet. Precis som i UK och undersöker man detta som svensk med den närhet vi har till London så blir det omöjligt att missa vad som skett där. Och att det sker i ÄN MER MASSIV SKALA I USA!
Exempel #OPDeathEaters Message to USA: Daterat 14 december 2014
https://youtu.be/b6_lRthX-lg ..som ett exempel i farten nu bara.
Samma grund, samma anledningar, som i UK.

De har gjort precis likadant i USA som i England, och detta är inget som uppfanns i Alfantis källare utan går långt tillbaka, åtminstone 70-talet.

Hade de gjort nån form av kjellkjetik hade de åtminstone läst hela inläggen. Här är inlägget jag flera gånger länkat till för hur systemet är uppbyggt, kolla längst ner: länk jag vet var Laura Silsby / Gayler jobbar och IGEN - VAD SPELAR DE FÖR ROLL EXAKT VILKEN POSITION HON HAR INOM SYSTEMET?!
Hon är där, inom systemet som så många andra pedofiler.

Sen kommer Jokern, Dum & Dummare och förstår ingenting som vanligt, hackar upp sig på nått oväsentligt allihopa och nu tycker tom. en dömd för barnhandel verkar vara en ganska snäll och trevlig kvinna.
De sista att avgöra är det skulle ju vara de här tre 👇🏼 ..och vad man ens fått det ifrån är en gåta, allt jag sett är att de citerar varandra och det är oväsentligt vad de tror, att ha "deras egna" håller sig kvar på det sättet tyder knappast på någonting sunt.

Längst ner på flashbacksidan med Honey🐝 Reaserch här på Flashback <--Länk - längst ner men det är knappast det är som intressant i det inlägget utan vad Honeybee visar i sin reaserch.

Tack för Ordet

AlertSense säljer system för att varna invånare inom ett begränsat område för exempelvis dåligt väder som orkaner, förrymda brottslingar, allvarliga bränder etc - AmberAlert har köpt in systemet i vissa regioner och det verkar vara all koppling som finns mellan dem.
Laura Silsby jobbar alltså med marknadsföring på ett teknikbolag som levererat larmsystem till AmberAlert i vissa stater - hennes koppling till och insyn i AmberAlert verkar vara en ren fantasi och hon kunde lika väl jobba på BIC och leverera deras pennor. Det finns mao som vanligt ingenting utöver rena fantasier som stödjer teorierna om att Lauras position skulle ge henne fri tillgång till förrymda barn.

Fortfarande har du inte heller besvarat t.ex. vad det skulle finnas för koppling eller eventuellt släktskap mellan Brian Podesta och de mer berömda Podestas som tråden handlar om.

Tramsandet om pedofiler i England Norge eller var som helst är förstås ointressant - tråden handlar inte om det, ingen har förnekat att det finns pedofiler eller förekommer trafficking men det är helt off topic.
Än så länge har inte en enda pedofil spårats eller hittats i den påhittade härvan wikileaks/pizzagate - någonting säger mig att det aldrig kommer ske heller, ni har ju inte ens lyckats hitta några barn som försvunnit eller farit illa...
Citera
2017-04-03, 12:41
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Då kanske du kunde besvara även alla andra frågor du får istället för att selektivt klippa ut en enda som du finner irrelevant..
Nej, det räcker nu, ni är som Bill & Bull +den tredje.
Fokuserar på nått oviktigt, ett nummer eller "Sense" istället för "Alert" och sen blir rörande överens om hur tokigt det är.
DisInfo - men jag vet att det är andra som läser så det är ändå värt det.

Citat:
Tramsandet om pedofiler i England Norge eller var som helst är förstås ointressant - tråden handlar inte om det, ingen har förnekat att det finns pedofiler eller förekommer trafficking men det är helt off topic.

Ännu en fullständigt idiotisk kommentar, självklart har vad som hänt i Storbritannien betydelse på vad som sker i USA, speciellt när man ser hur identiskt de verkat.
Sedan 1970 i UK, och säkerhetstjänsten måste givetvis vetat om det. Det har fortsatt i England hela tiden.

Hur är det möjligt? På EXAKT samma sätt. UK, Australien och USA. (vi verkar vara skonade på den nivån i Sverige)

Vet man inte bakgrunden i UK så rekommenderar jag
Savile - 9th Circel - Banned in Britain
https://www.youtube.com/watch?v=JiQIXLHElhA

Med hänvisning till trådinlägget med Honeybees Reaserch på BitChute för hur de gjort (likadant) i D.C.
Citera
2017-04-03, 13:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Nej, det räcker nu, ni är som Bill & Bull +den tredje.
Fokuserar på nått oviktigt, ett nummer eller "Sense" istället för "Alert" och sen blir rörande överens om hur tokigt det är.
DisInfo - men jag vet att det är andra som läser så det är ändå värt det.

Om du inte ens förstår relevansen i att påpeka att Laura Silsby jobbar i en helt annan firma än den organisation du försökte koppla ihop henne med så finns det nog ingen räddning för ditt förstånd..

Citat:
Ännu en fullständigt idiotisk kommentar, självklart har vad som hänt i Storbritannien betydelse på vad som sker i USA, speciellt när man ser hur identiskt de verkat.
Sedan 1970 i UK, och säkerhetstjänsten måste givetvis vetat om det. Det har fortsatt i England hela tiden.

Hur är det möjligt? På EXAKT samma sätt. UK, Australien och USA. (vi verkar vara skonade på den nivån i Sverige)

Vet man inte bakgrunden i UK så rekommenderar jag
Savile - 9th Circel - Banned in Britain
https://www.youtube.com/watch?v=JiQIXLHElhA

Med hänvisning till trådinlägget med Honeybees Reaserch på BitChute för hur de gjort (likadant) i D.C.

Pedofilerna i exemplen från England har inte har någon som helst koppling till pizzagate eller wikileaks.
Pedofilerna i England har bevisats vara pedofiler på riktigt.
Pedofilerna i England har avslöjats av vittnesmål från riktiga barn som blivit utsatta för deras perversion.
Pedofilerna i England har ingenting med ämnet i denna tråd att göra - att det de facto finns pedofiler i både England, USA och resten av världen har fortfarande ingen förnekat...

Förstår du skillnaden?

PS: Hur går det med Brian Podesta? Ska du visa att han är släkt med de kända Podestas snart?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2017-04-03 kl. 14:10.
Citera
2017-04-04, 20:34
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
(riktat till Arbetarbroder)
PS: Hur går det med Brian Podesta? Ska du visa att han är släkt med de kända Podestas snart?
Hej! Vill bara flika in att jag håller med dig i sak och att vi måste skilja på riktig pedofili och påhittad. Och att det som händer i England inte har med det som händer i Washington DC att göra.

Med det sagt, så har jag precis satt klart de två videos av Honeybee som blev bortplockade från Youtube. En om Vidme conspiracy o en om Podesta-klanen...

Och om dessa kan jag säga: Brian Podestas föräldrar(Jane & Don) har jobbat länge på Washington Post. Vem fick nyss en tjänst som krönikör för samma blaska? JOHN PODESTA.

John P var assistent till president Clinton. Vilka ses på bild tillsammans med Bill Clinton (kramkalas) på en fest i Vita huset på 90talet? Jo, Brian Podesta hans bror (båda då tonåringar) samt deras mor och far.
Att de är nära släkt, typ nevöer (brorsbarn) kan jag satsa en stor peng på.

Apropå Honeybee och hennes videor, de är bra men oroande. Mycket oroande.
Videocommunities som godkänner mobbing? Folk som ringer henne och ber henne begå brott, dvs skicka bp länkar?
Wtf! Värst av allt, NCMEC ("nickmeck") verkar ju helt sanslöst sjuka. National center for missing and exploited children. DE GÖR FAN INGENTING. Det får mig att undra om ECPAT i Sverige gör något i samma situation.
Inte nog med att de inte gör någonting, de uppträder så hotfullt. Varför?

Här är länk för den intresserade (Youtube jobbade häcken av sig för att få bort denna video lol) :

www.bitchute.com/video/HTo4tSZKVKM
Tack till Arbetarbroder för länken. Äntligen länkade du till något bra.
Citera
2017-04-04, 20:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Hej! Vill bara flika in att jag håller med dig i sak och att vi måste skilja på riktig pedofili och påhittad. Och att det som händer i England inte har med det som händer i Washington DC att göra.

Med det sagt, så har jag precis satt klart de två videos av Honeybee som blev bortplockade från Youtube. En om Vidme conspiracy o en om Podesta-klanen...

Och om dessa kan jag säga: Brian Podestas föräldrar(Jane & Don) har jobbat länge på Washington Post. Vem fick nyss en tjänst som krönikör för samma blaska? JOHN PODESTA.

John P var assistent till president Clinton. Vilka ses på bild tillsammans med Bill Clinton (kramkalas) på en fest i Vita huset på 90talet? Jo, Brian Podesta hans bror (båda då tonåringar) samt deras mor och far.
Att de är nära släkt, typ nevöer (brorsbarn) kan jag satsa en stor peng på.

Apropå Honeybee och hennes videor, de är bra men oroande. Mycket oroande.
Videocommunities som godkänner mobbing? Folk som ringer henne och ber henne begå brott, dvs skicka bp länkar?
Wtf! Värst av allt, NCMEC ("nickmeck") verkar ju helt sanslöst sjuka. National center for missing and exploited children. DE GÖR FAN INGENTING. Det får mig att undra om ECPAT i Sverige gör något i samma situation.
Inte nog med att de inte gör någonting, de uppträder så hotfullt. Varför?

Här är länk för den intresserade (Youtube jobbade häcken av sig för att få bort denna video lol) :

www.bitchute.com/video/HTo4tSZKVKM
Tack till Arbetarbroder för länken. Äntligen länkade du till något bra.

- Är det denna bild du menar? http://imgur.com/BFGGuBW
Är det ens samma Brian?
Hur kopplar du denna bild till den kända familjen Podesta??

EDIT; Hittade detta på VOAT efter en enkel googling:

Dead end on the connection between John Podesta and Brian Podesta family wise
I was trying to connect John and Tony Podesta to Brian Podesta. I was thinking that they could be cousins or uncle/nephew or something but I struck out. I was researching Brian's father, Don, to see if he was from Chicago and possibly went to family gatherings with John and Tony.

Don Podesta was born in Chile ( https://archive.is/bTnpH ) and grew up in Columbia ( https://archive.is/h2j1h)). He emigrated to United States in time for grade 9 ( 1964 ) and he grew up in Miami. He went to Walter Cronkite Journalism School and met Jane Sims. Married her and had 3 kids Laura, Brian and PJ.

They absolutely could be connected. When someone has the same name as you, you tend to talk to them and maybe that is how they met. Also Don was the news editor and deputy foreign editor for WaPo. Which would have brought him into contact with John and Tony Podesta I believe.

There is the slight possibility that Don and John had the same Paternal Great Grandfather (but I didn't do any research into the Italian birth records).
Senast redigerad av SnakePlisssken 2017-04-04 kl. 20:54.
Citera
2017-04-05, 00:20
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
- Är det denna bild du menar? http://imgur.com/BFGGuBW
Är det ens samma Brian?
Hur kopplar du denna bild till den kända familjen Podesta??

EDIT; Hittade detta på VOAT efter en enkel googling:

Dead end on the connection between John Podesta and Brian Podesta family wise
I was trying to connect John and Tony Podesta to Brian Podesta. I was thinking that they could be cousins or uncle/nephew or something but I struck out. I was researching Brian's father, Don, to see if he was from Chicago and possibly went to family gatherings with John and Tony.

Don Podesta was born in Chile ( https://archive.is/bTnpH ) and grew up in Columbia ( https://archive.is/h2j1h)). He emigrated to United States in time for grade 9 ( 1964 ) and he grew up in Miami. He went to Walter Cronkite Journalism School and met Jane Sims. Married her and had 3 kids Laura, Brian and PJ.

They absolutely could be connected. When someone has the same name as you, you tend to talk to them and maybe that is how they met. Also Don was the news editor and deputy foreign editor for WaPo. Which would have brought him into contact with John and Tony Podesta I believe.

There is the slight possibility that Don and John had the same Paternal Great Grandfather (but I didn't do any research into the Italian birth records).
Ja det är samma familj, Jane, Don, barnen Brian och hans bror PJ. Tror knappast det är vanligt att man får dyka upp på kramkalas med presidenten av Usa, såvida inte ens släkting är typ presidentens närmaste man. Vilket John Podesta var då.

I ena videon (den som börjar med Podesta osv) så berättar Honeybee vilka som är vilka och nästan alla har samma profilbild på div nätverkssajter som på Facebook, vilket gör det lättare att följa.
Citera
2017-04-05, 07:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja det är samma familj, Jane, Don, barnen Brian och hans bror PJ. Tror knappast det är vanligt att man får dyka upp på kramkalas med presidenten av Usa, såvida inte ens släkting är typ presidentens närmaste man. Vilket John Podesta var då.

I ena videon (den som börjar med Podesta osv) så berättar Honeybee vilka som är vilka och nästan alla har samma profilbild på div nätverkssajter som på Facebook, vilket gör det lättare att följa.

Jag kan förstå att det är lätt att dra slutsatsen att de skulle vara släkt utifrån deras efternamn, men vad är det egentligen som tyder på det?

Podestasläkt #1 - (John & Tony): Fadern John David är amerikan med italienska rötter, modern ingift (med grekiska rötter)

Podesläkt #2: (Don & Jane): Fadern Don kommer från Chile (och växte upp i Colombia), modern ingift

År 2000 fanns det 766 personer med efternamnet Podesta i USA, även om de alla säkert kan kopplas ihop 10-15 generationer bakåt i italien, så skulle jag knappast kalla dem släktingar..
Citera
2017-04-05, 13:12
Medlem
Mike Cernovich som var den som avslöjade Susan Rice och hur de spionerade på Trump och hans valkampanj beskriver här hur systemet fungerar, varför de specifikt söker pedofiler

Mike Cernovich Exposes Pedophile Control System
Citera
2017-04-05, 14:40
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Mike Cernovich som var den som avslöjade Susan Rice och hur de spionerade på Trump och hans valkampanj beskriver här hur systemet fungerar, varför de specifikt söker pedofiler

Mike Cernovich Exposes Pedophile Control System
Klart intressant, och jag tror man pratat om det här förr.
Det är den klassiska "honeypot" men istället för att fösa ihop en man med en prostituerad "älskarinna" och sen hota med att ge hans fru och chef all info, så föser man ihop drogade personer med hög säkerhetsklassificering - alt folk med stor genomslagskraft (t ex i nymedia) - med barn och så tar man kort, filmar, och får det att se ut som att sex händer med en drogad vuxen och ett skådespelande barn (till fattiga föräldrar som gör det för pengar antar jag).

Jag kan ABSOLUT tänka mig att det är såhär de gör! Det är faktiskt därför skönt att Trump vann, för deras långa fingrar kunde inte nå honom, men de äger ju all Mainstream media så... Därför kablades det ut gång på gång att Trump är en loser och Shillary en vinnare. Undrar just hurdana bilder de har med Hillary?

Det POSITIVA med detta är väl att man knappast kan idka samlag med en drogad person, så förhoppningsvis finns inte så många våldtäktsoffer här, då de kanske ser det som ett skådespel.... Man kan alltid hoppas.

Nu är iofs Alex Jones en tönt som stolt berättade att han gjorde illa sin hand när han slog ett hål i väggen när han först fick höra talas om Pizzagate och nu försöker han låtsas att han "since late December" vetat att pizzagate var ett blindspår!
Lol.

Pizzagate is no more. Pizzagate IS PEDOgate. Maktpåverkan. Honeypot gånger hundra.
Jag funderar mycket på hur Alefantis passar in i pusslet. Mannen som har sina fingrar i många kakburkar. Är han involverad i utpressningen? Har han ett "stall" av barnskådisar? Var passar han och alla hans företagsconnections och 25 (eller vad siffran nu var) house listings in?
Och betyder cumpanda det andra, mer kända CP? Hur hamnade han på mäktigast-listan?
Många frågor, inga svar.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2017-04-05 kl. 14:43.
Citera
2017-04-05, 16:59
Medlem
Citat:
Många frågor, inga svar.

Nu kommer bubblan spricka, tittat mer under dagen om hur och varför och detta kan de omöjligt stoppa. Det är för mycket som stämmer för att folk skall blunda eller vifta bort det hela. Hur kommer världen reagera när de får reda på att den politiska makten i USA är fylld med pedofiler för att de skall lyda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in