2017-04-01, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paratax
Konstiga jävla ord!!! Hade alla samma? Vilka hade ni?

Jag hade ett som var Dränage? WTF.

Ett som började på Ö som också var konstigt.

Dränage är ett vanligt ord. Betyder bortledning av vätska eller flytande
Citera
2017-04-01, 16:56
Medlem
Ninenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Helvete alltså. Gör hellre 5 kvant-delar på rad än och läser de där texterna om kungar och socialpsykologi igen. De engelska texterna har jag förträngt. Eller så fattade jag inte vad de handlade om ... jag svarade i alla fall på frågorna.

Haha vad olika det är. Verbala deltesten inga problem alls. Men kvant! så svårt! sen var det ett tag sen jag gick gymnasiet så gymnasiematten är långt borta medan ordförrådet bara vuxit och tydligen blivit bättre på läsförståelse med.
Citera
2017-04-01, 16:58
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcop0lo
När jag går in på hpakademin, står det provpass 3v1 och 3v2 är det olika versioner och hur vet man vilken version man själv gjorde?

Det vet man inte, ännu. Men du kan förhoppningsvis lista ut det då den ena förhoppningsvis ger dig massa fel och den andra massa rätt.
Citera
2017-04-01, 16:59
Medlem
JakErEnSnelHests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
http://hpakademin.se/facit-hogskoleprovet/

Är det någon annan som fått väldigt mycket sämre resultat på provpass 3? Jag har ett fel vardera på provpass 1, 4 och 5, men pass 3 sticker ut med 8 fel. Hoppas att jag bara missat i överföringen eller att vissa frågor slumpats, men det låter osannolikt när de flesta andra ändå stämmer.
Citera
2017-04-01, 16:59
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alekssss
Hpakedemin måste ha gjort något fel?

Jag har i princip 2 rätt per pass vilket garanterat är fel.
Antar vi får vänta till 3 april..

Ja det är ett skämt. PP1 är i alla fall ute och cyklar.
Citera
2017-04-01, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JakErEnSnelHest
Är det någon annan som fått väldigt mycket sämre resultat på provpass 3? Jag har ett fel vardera på provpass 1, 4 och 5, men pass 3 sticker ut med 8 fel. Hoppas att jag bara missat i överföringen eller att vissa frågor slumpats, men det låter osannolikt när de flesta andra ändå stämmer.

Jag hade femton fel om man ska utgå från hpakademnin...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Dränage var definitivt med, men något ord på Ö hade inte jag heller.

"Varsågod", va i helvete, han måste ha hamnat på någon tentamen för SFI istället.

Juste, kom inte ihåg böjningen av den, van vid dränering till tex huset
Men är det så att det är 3,4 verisioner av alla prov som dom körde?
Citera
Medlem
Citat:

Samma här, inte lika bra resultat som dig men 11 fel på pass 3?? Alltid legat mellan 5-8 på verbala delarna.
Citera
2017-04-01, 17:06
Medlem
Jag kan lika gärna stanna kvar på Securitas tills jag dör. Kommer ju förfan aldrig att kolla in på ett universitet.
Fjärde gången jag skrev, aldrig fått högre än 0,7
Citera
2017-04-01, 17:07
Medlem
Gavle112s avatar
Hej, är det någon som har haft verb-prov som INTE handlade om dessa ämnen : Arktisk klimat o fauna, Amerikans utbildningsystem, Norska forntida kungar?
Citera
2017-04-01, 17:09
Medlem
Någon annan som har en massa fel på provpass 1 (om man rättar med hpakademins facit)? Jag har 39/40 på den andra kvantitativa delen men oroväckande många på PP1. Jag gissar på fler versioner av också PP1. Vad tror flashbackfolket?
Citera
2017-04-01, 17:09
Medlem
Rem-s avatar
Citat:
Samma för mig. Betydligt fler fel än på de andra passen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in