2017-04-01, 03:52
Medlem
Bushhunters avatar
En gäng kriminella balubas som tar livet av varann, det är helt ok för mig.
Går man fram till en skjuten kille och tar en bild för att skryta är man dum
Lagför dessa idioter direkt istället, via juoråklgare så åker dom i fängelse.

Har som gick fram och tog bilden är nu död, förmodligen just pga den bilden.
Skottsäker väst funkar inte om man får blysprutan i fejan, fatta det för fan.
Utvisa hela familjen, dom är ju trots allt helt värdelösa på barnuppfostran.

Klart grabben ska ha både puffra och skyddsväst, det är ju helt normalt.
Citera
2017-04-01, 03:58
Medlem
Ollefjolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bushhunter
En gäng kriminella balubas som tar livet av varann, det är helt ok för mig.
Går man fram till en skjuten kille och tar en bild för att skryta är man dum
Lagför dessa idioter direkt istället, via juoråklgare så åker dom i fängelse.

Har som gick fram och tog bilden är nu död, förmodligen just pga den bilden.
Skottsäker väst funkar inte om man får blysprutan i fejan, fatta det för fan.
Utvisa hela familjen, dom är ju trots allt helt värdelösa på barnuppfostran.

Klart grabben ska ha både puffra och skyddsväst, det är ju helt normalt.

Var finns den bilden att beskåda?
Citera
2017-04-01, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tr8uttafb
Det e så mycket skit snack i denna tråden råden så det inte e sant!!

25 åringen sa själv att han var i ett cafee i närheten när det small, men ändå var det han som var först framme vid Offret( 16 åringen), i själva verket så var det 25 åringen som skulle befinna sig vid busshållplatsen, men lurade dit 16 åringen som var klädd i typ samma jacka som han själv. senare säger han att han gick några meter bakom 16åringen o därför var så nära, men han sprang inte från kulorna utan rakt mot dom typ. varför kan man fråga sig?? , jo svaret e enkelt o d har vi bevis på ju, för att ta en bild på offret o visa det på snppchatt att HAN inte e död , utan att dom skjutit fel person, han tar 16 åringens mobil för att sudda ut all kontakt som funnits mellan dom 2 och sim kortet e spårlöst borta! att han skulle tagit bilden för att bearbeta den tragiska händelsen e rent bull shit ju, vem i helvete vill se en bild på den sönder skjuten ung kille för att glömma det ( Bearbeta my ass ).att snuten släpper han efter hans konstiga redogörelse e sjukt inkompetent, men att snuten i malmö e inkompetenta e inget nytt!!! med andra ord , 25 åringen var målet redan från början för något han gjort några dagar tidigare, och nu fick dom tag på han. varför han var målet kommer komma fram snart, jag tänker inte skriva ut det här för då blir dom som utfördes det brända totalt!!! men jag e säker på det jag skriver. och med tiden kommer det komma fram att d e sant. synd att han använde sig av en så ung kille för att han själv var nojig o träffa dessa personer, för han visste typ vad som väntade! så lägg ner detta med att det var bögbilder m.m ha lite respekt för 16 åringens familj som sörjer en oskyldig ung killes död!! FB e fan teoriernas paradis , där alla spelar detektiver o kan så jävla mycket o vet allt, när i själva verket e raka motsatsen, ni sitter här o skriver en massa skit som ni inte har en aning om o drar in folk till höger o vänster, NI om någon kan sätta igång grejer som får dödliga konsekvenser , malmö e inget o leka med när det kommer till såna här grejer, så sluta skriva som om ni vet grejer när ni själva vet att ni egentligen inte vet ett skit!!! pass på er alla som bara skriver en massa skit medvetet!!!

Att sudda ut allt i mobilen och kasta sim kortet räcker inte! Dom kan ändå få fram informationen. Bara dom har mobilen!
Citera
2017-04-01, 04:09
Medlem
Intressant teori om att Obaid skulle blivit lurad att möta killarna som egentligen var ute efter Abdulaziz. Det låter faktislt riktogt sjukt om det är sant. Dock är ju Obaid och Abdulaziz ganska lika och sen hade väl Obaid mössa på sig vilket gjorde att mördarna kanske inte såg ansiktet ordentligt. Dock skumt att Obaid gick med på detta men han kanske hade respekt för Abdulaziz och gick med på det.
Du som skrev om denna teorin får gärna berätta mer i PM.
Citera
2017-04-01, 04:11
Medlem
Duxups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Sitter inte han inlåst? Är det han som är död? Kort vistelse i det fria då.

Han avtjänade sin tid i fängelset. Anledningen till att jag vet detta beror på att jag såg honom för några dagar sedan.

Och nej, han är inte död men hans vän är det, som heter Ahmed Abdulaziz. Tråden handlar alltså om honom.
Citera
2017-04-01, 05:20
Medlem
Raggdoll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekonomista
Vem är killen som blev skjuten i lindeborg? har det med detta att göra?

Ett exempel på att fel person blev dödad pga förväxling.
Citera
2017-04-01, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Låter som skitsnack, man tar inte fel på en ängslig Ahmed Obaid, 16 år gammal gentemot Ahmed Abdulaziz, fullfjädrat ghettosoldat, skäggapa därtill. Men men time will tell. Låter osannolikt bara.
Scenariot låter trovärdigt. Det jag funderar över är när de vände tillbaka för att avskuta 0baids liv, borde de dp inte ha insett att det är fel man? ALT. att de inte vet hur 4hmed ser ut, utan att de agerat torped.

Ja. Jag vet inte... allt är möjligt.
Citera
2017-04-01, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tr8uttafb
Det e så mycket skit snack i denna tråden råden så det inte e sant!!

25 åringen sa själv att han var i ett cafee i närheten när det small, men ändå var det han som var först framme vid Offret( 16 åringen), i själva verket så var det 25 åringen som skulle befinna sig vid busshållplatsen, men lurade dit 16 åringen som var klädd i typ samma jacka som han själv. senare säger han att han gick några meter bakom 16åringen o därför var så nära, men han sprang inte från kulorna utan rakt mot dom typ. varför kan man fråga sig?? , jo svaret e enkelt o d har vi bevis på ju, för att ta en bild på offret o visa det på snppchatt att HAN inte e död , utan att dom skjutit fel person, han tar 16 åringens mobil för att sudda ut all kontakt som funnits mellan dom 2 och sim kortet e spårlöst borta!

Menar du att han visste att han skulle bli avrättad just då på den platsen men hittade en annan kille i samma jacka och lurade fram honom istället? Han stjäl sedan den dödes mobil och mixtrar med den o lämnar sedan över den till polisen när han mixtrat färdigt. Han stannar även i området fast han vet att han skall mördas. - Jag ser ingen logik i någonting. Men det kanske inte är nobelpriskandidater vi har att göra med.
Citera
2017-04-01, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
Att sudda ut allt i mobilen och kasta sim kortet räcker inte! Dom kan ändå få fram informationen. Bara dom har mobilen!

Om det nu är rätt mobil.
Citera
2017-04-01, 09:06
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Menar du att han visste att han skulle bli avrättad just då på den platsen men hittade en annan kille i samma jacka och lurade fram honom istället? Han stjäl sedan den dödes mobil och mixtrar med den o lämnar sedan över den till polisen när han mixtrat färdigt. Han stannar även i området fast han vet att han skall mördas. - Jag ser ingen logik i någonting. Men det kanske inte är nobelpriskandidater vi har att göra med.

Om detta stämmer, varför drar inte 3xA ifrån Malmö till betydligt svalare breddgrader?
Citera
2017-04-01, 09:10
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Om detta stämmer, varför drar inte 3xA ifrån Malmö till betydligt svalare breddgrader?

Vaddå svalare breddgrader? Nordpolen?
Citera
2017-04-01, 09:14
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Vaddå svalare breddgrader? Nordpolen?

Jag syftade på klimatet i hans kretsar var för hett för att stanna kvar. Det hade kanske räckt med en tripp till mörkaste Småland.

Enligt ditt exempel hade det nog räckt med Grönland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in