http://sv.tinypic.com/r/ebf0hx/9
Det kanske är bara jag som reagerar på det här viset, men jag blir jävligt beklämd och undrande när jag ser de foton som publicerats av Zaida C
Jag får ett svårdefinierbart intryck att hon, trots sina 36 år, var en fruktansvärt omogen, kontaktsökande och otrygg människa, som sökte bekräftelse, både för sina aktiviteter och sitt utseende.
Hon kan ha drivits av något som hon inte själv förstod, ett komplex som bottnade i osäkerhet och en smått desperat önskan att bli omtyckt och beundrad.
Ogift, barnlös vid 36, och vad jag kan förstå utan något förhållande vare sig nu eller tidigare.
Inte unikt, nejvisst, men lite ovanligt.
En isolerad människa, som fick vänner bara genom att gå med i den allra mest naiva grupp som finns, Grön Ungdom, samlingsplatsen för känsloberusade världsförbättrare.
Hur förnuftsbaserat verkar det vara att inspektera hur det var med genderkunskapen hos IQ-befriade halvvildar? Att ställa upp på något sådant? Blåögt tro att man kan omvända en brutal stenålderskultur genom dialog eller ”inspektion och analys”?
Titta gärna lite på bilder av henne som tagits i olika sammanhang.
Genderexperten är tydligen ivrig att visa övre delen av bröstkorgen? Hon har mycket frikostiga urringningar på de flesta officiella bilder, T-shirts med överdrivet djup,
eller en blus där hon knäppt upp någon knapp för mycket för att det ska kunna vara en händelse. Som en fjortonåring som vill testa sin sexuella attraktion. Feministfrisyr på ett par foton.
Ett av de foton som publicerats är klart märkligt (röd ram). Tydligen taget i studio, med mellangrå fond, belyst snett nerifrån höger, så hon får en ljuskrans runt håret. Dessutom är ansiktet belyst framtill från vänster, för att lätta upp skuggan.
Bakåtlutad, för att skjuta fram brösten, som hon synbarligen inte var nöjd med storleken på. Blusen absolut ett nummer för liten, med lockande (?) glipa mellan knapparna, och uppknäppt med kragen vikt åt sidorna så mycket det går. Ett ”idolfoto”…
Den där stackars flickan var en naiv fjant, som utan att ha kompetens och förnuft ville göra intryck i världshistorien.
Jag tycker synd om den där lilla tjejen. Hon levde sitt eget liv, långt från verkligheten.