2017-03-30, 22:33
Medlem
de.Montforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Primulina
När jag ser dessa kvinnor blir jag uppriktigt rädd för vad klimakteriet kommer göra med mig om 15-20 år. Riskerar man på allvar att bli så fullkomligt degenererad i hjärnan?

Detta handlar om kvinnor som lever i utanförskap och är oönskade Kanske genomgått skilsmässa eller uppbrott och har nu utflugna barn eller tonåringar hemmaboende som inte längre är beroende av mamsen. När dessa guldklimpar dyker upp känner sig kvinnorna behövda igen. Kaka söker maka det handlar om vuxna män som står lika lågt eller lägre på samhällsstegen. Kvinnorna får känna sig behövda och hamnar i en maktposition där männen blir underordnad. Om du är normal är risken minimal. Bilden jag får på den genomsnittliga #vistårinteut är Morran från Morran och Tobias.

Om det drabbar mig tar jag en lång promenad ut i skogen och skjuter mig själv Självbevarelsedrift Jag är också kvinna.
Senast redigerad av de.Montfort 2017-03-30 kl. 22:42.
Citera
2017-03-30, 22:36
Medlem
Jadulillalurings avatar
Hade varit intressant att se hur fake-news hade rapporterat från avvisningen om det hade varit 100 stycken feta, sliskiga gubbar i 50-70-årsåldern som ville ha kvar sina kvinno-"barn" till varje pris. Naturligtvis bara då i syfte att "rädda" dom från "krigets fasor" som härjar i precis hela Afghanistan. Immigration, World Poverty and Gumballs
Citera
2017-03-30, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KABUN
Skärp dig nu va!
Å ena sidan har vi afghaner som varit här i flera år. Som gjort avtryck här. Som vi träffar dagligen. Som bor i våra hem. Som vi äter middag med dagligen. De skall skickas iväg till ett livslångt liv i misär. Och sen ska vi skicka alla pengarna som vi "tjänat" på det hela till Sydsudan och Jemen.
Vad tjänar vi på det? Ingenting. Det är ju bara ett djävla korkat nollsummespel!
Med dom pengarna kan vi hjälpa miljoner istället för tiotusen. Det kallar inte jag nollsummespel.
Men du kanske inte vill hjälpa många utan bara några få som har tur, eller är starkast och kan armbåga sig fram ända till Sverige?
Citera
2017-03-30, 22:45
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av de.Montfort
Detta handlar om kvinnor som lever i utanförskap och är oönskade Kanske genomgått skilsmässa eller uppbrott och har nu utflugna barn eller tonåringar hemmaboende som inte längre är beroende av mamsen. När dessa guldklimpar dyker upp känner sig kvinnorna behövda igen. Kaka söker maka det handlar om vuxna män som står lika lågt eller lägre på samhällsstegen. Kvinnorna får känna sig behövda och hamnar i en maktposition där männen blir underordnad. Om du är normal är risken minimal. Bilden jag får på den genomsnittliga #vistårinteut är Morran från Morran och Tobias.

Om det drabbar mig tar jag en lång promenad ut i skogen och skjuter mig själv Självbevarelsedrift Jag är också kvinna.

Nu kom jag på nåt annat hemskt. Tänk de guldgossar som tvingats ha sex med kärringarna -
och ändå inte får PUT! Två års helvete förgäves.
Det är nog dom som tar sina liv.
Citera
2017-03-30, 22:54
Medlem
de.Montforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Nu kom jag på nåt annat hemskt. Tänk de guldgossar som tvingats ha sex med kärringarna -
och ändå inte får PUT! Två års helvete förgäves.
Det är nog dom som tar sina liv.

Det är tragiskt på riktigt. Media blåste upp tre självmord av ensamkommande ungdomar. Självmorden kan bero på sexuellt utnyttjande Låta sig utnyttjas för att få avslag på det. Om detta varit omvänt har media gått till botten och undersökt scenariot män som utnyttjar unga kvinnor. Nu är det tvärtom och tystnaden är total.
Citera
2017-03-30, 22:59
Medlem
Citat:

Glöm inte ersättningen om 1600 spänn om dagen!

Jag känner en skild klimakterietant som tagit hand om ensamkommande.
Tror inte hon hade sex med honom, istället blev hon mycket irriterad på kraven om mobiltelefon och canada groose jacka. På fyllan erkände "pojken" att han var över 20, hon avbröt då och han fick flytta men hon berättade inte om hans ålder för någon myndighet.
Istället tog hon en ny "pojke". Samma visa igen med en massa krav. Jag tror hon avbröt med honom också, har inte pratat med henne på länge.
Sen så känner jag en annan kvinna som tog på sig att vara god man för en 15-årig syrisk pojke. Och nu ska jag berätta något sensationellt! Pojken var verkligen 15 år gammal! Ja dom finns faktiskt, och den pojken såg faktiskt ut att vara 15 år också! Han var väldigt obekväm att bo tillsammans med 20-åriga hazarer på förläggningen och det var en lättnad för honom när han fick flytta till ett familjehem.
Sen kom hans mamma och lillasyster till Sverige och lyxlivet tog slut. Från villan i familjehemmet till att trängas i en etta med en mamma med en massa förhållningsregler och lillasyrran...
Citera
2017-03-30, 23:04
Medlem
Jadulillalurings avatar
Tyckte dom sa på nyheterna idag att en långdragen politisk kamp äntligen hade blivit klar. Att de 30 miljarder som det nu blivit överenskommet om ska det byggas 100000 (hundratusen) nya bostäder och en utbyggnad av kollektivtrafiken. Dom Afghanska "barnen" (männen) kostar alltså mer än att bygga 100000 nya bostäder åt det svenska folket. Dom kostar mer än hela det svenska försvaret per år.

Att överåldriga bekräftelse-törstande rynkiga kvinnor som passerat bäst-före-datum, skriker sig hesa för att 20 av dessa 35-40000 ekonomiska katastrofer utvisas ur riket är tragikomiskt.
Citera
2017-03-30, 23:06
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:

Jag tycker inte vi ska döma dessa kvinnor för hårt. Jag tror inte de riktigt kan kontrollera sitt beteende, det är hormonstyrt och genetiskt betingat.

Ni känner kanske till hur det går till när en ny babianhanne blir ledare i flocken, vanligen då genom att ha ihjäl den gamle ledaren. Hans första uppgift är att döda alla babianbarn. I början är babianhonorna förtvivlade, de bär runt på sina döda ungar och är helt förvirrade.

Men snart repar de sig. De börjar fjäska för den nye ledaren och gör allt för att bli hans gunstling. I och med att de slutat amma så blir de snart brunstiga igen och vänder snart upp rumpan mot sitt barns mördare.

http://www.svt.se/nyheter/vetenskap/babianhannar-dodar-ofodda-ungar

Citat:
Det här fenomenet är välkänt bland många djurarter, exempelvis lejon, björnar, delfiner, många gnagare samt en lång rad primater förutom babianerna.

Citat:
Hannarna lämnar i allmänhet den flock där de fötts när de blivit vuxna och söker lyckan i en annan flock. Det är sådana nyligen invandrade hannar som är farliga för honorna.
Tänk på att vi som släkte har levt som apliknande varelser i tiotals miljoner år, som människor bara ett par hundratusen år, som civiliserade människor mindre än tiotusen år. Våra gener ropar åt oss med årmiljoners erfarenhet om hur man överlever.

Dessa kvinnor agerar helt instinktivt på att det nu har kommit nya ledare till flocken och de gör bäst i att liera sig med dem.
Senast redigerad av MagisterBister 2017-03-30 kl. 23:11.
Citera
2017-03-30, 23:17
Medlem
de.Montforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaqxswc

Tror inte hon hade sex med honom, istället blev hon mycket irriterad på kraven om mobiltelefon och canada groose jacka. På fyllan erkände "pojken" att han var över 20, hon avbröt då och han fick flytta men hon berättade inte om hans ålder för någon myndighet.
Istället tog hon en ny "pojke". Samma visa igen med en massa krav. Jag tror hon avbröt med honom också, har inte pratat med henne på länge.
Sen så känner jag en annan kvinna som tog på sig att vara god man för en 15-årig syrisk pojke. Och nu ska jag berätta något sensationellt! Pojken var verkligen 15 år gammal! Ja dom finns faktiskt, och den pojken såg faktiskt ut att vara 15 år också! Han var väldigt obekväm att bo tillsammans med 20-åriga hazarer på förläggningen och det var en lättnad för honom när han fick flytta till ett familjehem.
Sen kom hans mamma och lillasyster till Sverige och lyxlivet tog slut. Från villan i familjehemmet till att trängas i en etta med en mamma med en massa förhållningsregler och lillasyrran...

Det förstår jag också att det finns riktiga minderåriga bland alla som egentligen är vuxna. Migrationsverket bedömer att det finns tveksamheter i åldern hos 70 procent av ensamkommande asylsökande med en uppgiven ålder på mellan 15 och 17år. Om Sv tillämpats medicinska ålderstester med läkarundersökning och intervjuer har åldern hamnat nära.

http://www.gp.se/nyheter/sverige/tusentals-ensamkommande-ålderstestas-1.2870875

Dom som förlorar på #vistårinteuts snedfördelade kamp är riktiga barn som 15åringen i ditt fall

I båda fallen lockas fel personer. En minderårig ska man ta till sig för att man vill hjälpa Incitamentet ska inte vara ekonomisk vinning eller för att utnyttja. Vuxna ska inte heller kunna söka asyl som barn.
Citera
2017-03-30, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zaqxswc

Är du avis att tanten inte vill ha dig eller vad handlar det om?
Citera
2017-03-30, 23:42
Medlem
KABUNs avatar
Citat:

Säga vad man vill men du begår i alla fall självmord som om du vore en hel karl. Normala kvinnor skjuter sig inte. De kör med tabletter och sånt som gör att de ändå kan räddas om de hittas tid.
Citera
2017-03-31, 00:22
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Alltså, jag bara måste lyfta fram den här guldklimpen ur artikeln som länkades:
Citat:
Precis kl 21.50 när planet mot Afghanistan ska lyfta sätter sig alla som protesterar ned på golvet mitt i vänthallen. Så sjunger de "I natt jag drömde".
Det är ju som om ett jävla dagcenter gjort en liten utflykt till parken och släppt mongona fria

Samtidigt tycker jag det är bra, ju oftar sådant här händer, ju tamare och lamare kommer protesterna att bli och till sist kommer MSM skita i att skriva om det. Fler utvisningar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in