2017-03-30, 19:43
Avslutad
Min vänsterextrema kusin delade en artikel från vistarinteut.org, på Facebook många hade gett henne en

Jag reagerade med en

Varenda en ser ju ut o vara i 30 års åldern! Jag blir så förbannad!!!
Citera
2017-03-30, 19:59
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Nej du får allt presentera en trovärdig källa som styrker ditt påstående att alla ensamkommande flyktingbarn är vuxna.

Behövs det med tanke på att man inför ålderstester? Och detta trots hårt motstånd.

Citat:
I maj 2016 gav regeringen Rättsmedicinalverket uppdraget att genomföra medicinska åldersbedömningar inom ramen för ansökningar om uppehållstillstånd. Rättsmedicinalverket ska även utveckla förmågan för medicinska åldersbedömningar i brottmålsärenden.
https://www.rmv.se/aktuellt/start-for-medicinska-aldersbedomningar/

Däremot finns det inget som helst underlag för att påstå att ALLA flyktingbarn är över 18 år.
Men det finns ett problem så därför inför man testet.
Citera
2017-03-30, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Min vänsterextrema kusin delade en artikel från vistarinteut.org, på Facebook många hade gett henne en

Jag reagerade med en

Varenda en ser ju ut o vara i 30 års åldern! Jag blir så förbannad!!!

Ålder är en social konstruktion. Igår kände jag mig gammal, och berättigad till pension. Idag borde jag snarare få barnbidrag.

Om någon definierar sig som 15-årig, så måste vi acceptera det.
Citera
2017-03-30, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanna.J
men vänta nu. vem har sagt att invandrare ska gå på bidrag? Dom vill jobba inom omsorg och sjukvård men våra institutionella rasistiska strukturer hindrar invandrare från att skaffa sig ett jobb!.. vi måste alltså tillåta flyktingar att jobba och hjälpa oss.. det är både humant mot dom o en vinst för oss i samhället!.

Du är ju helt hjärntvättad! (och borde lära dig lite om källkritik)

Det Svenska samhället är inte gjort för att sysselsätta hundratusentals outbildade /analfabeter.
Och även de 10 % som har högre utbildning klara oftast inte de krav som gäller för se krav vi har i Sverige, bland sjuksköterskor var mindre än 10% som klarade kraven.
Det har inte med strukturell rasism att göra, utan patientsäkerhet.
Eller ska det vara olika krav beroende på hudfärg?

Sen övergår det mitt förstånd hur feminister som lever i världens mest jämställda land aktivt jobbar för att få hit hundratusentals män ifrån de mest kvinnohatande kulturerna i världen.

Män som anser att ni är underlägsna varelser och som ska vara tysta tills nu blir tilltalade, och bära heltäckande klädsel för att inte ses som en hora det är ok att våldta.

Inser ni intehur det kommer att påverka samhället när allt större del av befolkningen har dessa åsikter?

Hur tänker ni egentligen?
Citera
2017-03-30, 20:47
Bannlyst
Citat:
men vänta nu. vem har sagt att invandrare ska gå på bidrag? Dom vill jobba inom omsorg och sjukvård men våra institutionella rasistiska strukturer hindrar invandrare från att skaffa sig ett jobb!.. vi måste alltså tillåta flyktingar att jobba och hjälpa oss.. det är både humant mot dom o en vinst för oss i samhället!.

Hur vet du det? Har du frågat dem? Sen kan inte alla jobba där. För det första kan många av dem inte klara av jobbet och oavsett om alla var raketkirurger så finns det inte tillräckligt många lediga jobb.
Citera
2017-03-30, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av de.Montfort
Jag ser fram emot en genomgående utredning och rättsliga processer om det visar sig att kvinnor utyttjat barnen sexuellt i hög utsträckning. Eftersom kvinnorna hävdar att det handlar om barn ska kvinnorna ställas inför rätta för sexuellt utnyttjande av barn. Kvinnor är lika om inte mer vidriga än män.

Tänk rubrikerna, män kämpar för ensamkommande flickor varvid många är 18+. Kampen framstår som en enefebofili och hebefils högsta dröm. En uppenbarligen vuxen eller ung vuxen kvinna sitter med en nalle i den medelålders mannens knä.

På tal om att följa lagar och konventioner. Jag gillar hur batikhäxorna cherrypickar lite här och där. Vi förbiser Dublinförordningen, vad är första asylland.
Ja du vi får inte glömma att kvinnor också är pedofiler/hebofiler. Se bara ett ex på hon i sommarstugemordet. Finns säkert många som utnyttjat dessa sexuellt. Jag är själv kvinna men skäms för mitt kön över dessa äckliga batikkärringar.
Citera
2017-03-30, 21:28
Medlem
Vi betalar: https://pbs.twimg.com/media/C8KHwWOUQAA2xTh.jpg
Ni som röstar för detta dvs sjuklövern och dessutom är män, har ni fått någon diagnos? För något är allvarligt fel på er.
Citera
2017-03-30, 21:53
Medlem
Jadulillalurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorrymf
Vi betalar: https://pbs.twimg.com/media/C8KHwWOUQAA2xTh.jpg
Ni som röstar för detta dvs sjuklövern och dessutom är män, har ni fått någon diagnos? För något är allvarligt fel på er.

Ursäkta mig! Dom vill inte kallas män. Dom vill kallas Hens. Och den kvinnliga varianten kallas Höns, medan dom manligare Hensen kallas Mens.
Senast redigerad av Jadulillaluring 2017-03-30 kl. 21:58.
Citera
2017-03-30, 22:01
Medlem
Hårdare straff för dom som bott i Sverige i mindre än 10 år och direkt utvisning för grövre brott.
Plus kraftigt sänkta ekonomiska stöd för migranter.
Dra av en tiondel på stödet för varje land, där dom rimligen kunde/borde sökt asyl, som dom passerat på vägen hit.
För om vi skulle ge samma stöd till inkommande migranter som Polen så skulle vi nästan kunna avskaffa gränsbevakning.
Då kan ju #visomintestårut betala personligen för sina ömmande fall.
Det är ju så lätt att vara generös när man inte behöver öppna handväskan och ta upp plånboken.
Citera
2017-03-30, 22:07
Medlem
När jag ser dessa kvinnor blir jag uppriktigt rädd för vad klimakteriet kommer göra med mig om 15-20 år. Riskerar man på allvar att bli så fullkomligt degenererad i hjärnan?
Citera
2017-03-30, 22:27
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Primulina
När jag ser dessa kvinnor blir jag uppriktigt rädd för vad klimakteriet kommer göra med mig om 15-20 år. Riskerar man på allvar att bli så fullkomligt degenererad i hjärnan?

Eftersom du är medveten om faran så tror jag du klarar dej!
Det finns ju även en del yngre batikhäxor. De kanske hade en jobbig pubertet?
Frågan är vad vi ska göra med dessa tragiska figurer? Tvångsvård?
Jag skäms oerhört å deras vägnar.

Man borde väl åtminstone kunna åtala dem för utpressning?
Guldgossarna är väl inte frivilligt "nära" dessa damer? Det har ju redan framkommit nåt ärende där en gosse sade att han var tvungen att ha sex med häxan - annars inget PUT.
Det finns ju mycket att pressa dom med. Mobiler, kläder, pengar-men inte utan sex!
Senast redigerad av LaScala 2017-03-30 kl. 22:31.
Citera
2017-03-30, 22:30
Medlem
Citat:
Ja det är jäkligt märkligt att det är vänstern som står i främsta ledet för sånt som bara har den realistiska lösningen i lönedumpning. 30-talets vänster, som ibland kämpade till döds för sin sak, vänder sig i gravarna nu.

Sen är du för naiv för att förstå att dina drömmar om fri invandring och en oändlig arbetsmarknad är omöjliga. Det enda som uppnås är större utanförskap. Du kräver att alla ska anpass sig till din syn om fri invandring, och du avskyr verkligheten så mycket att du inte vill låtsas om den.
Många svenskar vill inte ha en utländsk kollega eller underställd.
Många invandrare har andra värderingar och föraktar svenskar.
Många svenskar föraktar invandrare.
Du försöker lösa det genom att kalla svenskarna rasister och att de ska underkasta sig din världsbild.
Men ditt ensidiga fördömande är dömt att misslyckas. Jag tycker synd om dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in