Citat:
Ursprungligen postat av
Djobben
Ursäkta att jag lägger mig i men att ta en tablett för att kunna sova kommer skapa ett beroende. Träffa någon, psykolog kanske? Bara gör något åt din oro, det kommer spara dig mycket. Allt ordnar sig, bara ta det första steget. Ett tungt kliv men lättnaden efter är obeskrivlig
Jag vet inte varför jag inte svarade på detta ursäkta, iallafall så ville jag ha tabletterna för att söva ner mig när jag inte orkar mera typ som en spola fram knapp, jag försökte med psykolog det gick absolut ingenstans, försökte en gång till och dem rekommenderade mig att vänta eftersom jag inte tror på det, märkte också att samsung nu släppte dex till sin s8 jag har arbetat på pc funktion till telefon sedan 2014 långt före microsoft långt före samsung långt före dem som gjorde andromium dem var intresserad av mitt ui långt före leena launcher etc, och jag kommer bli absolut sist att släppa mitt kommer inte göra någon skillnad om jag gjort saker annorlunda så hade jag varit först av alla eftersom att göra en sån launcher är inte svårt jag kunde göra det först och det hade gjort skillnad men nä, jag blir absolut sist av alla min launcher kommer inte gå någonvart av den anledningen allt detta kunde ge mig tillräckligt med pengar för ett helt nytt liv men jag fick inte det det är såna tankar jag inte klarar av, en psykolog kan inte reparera allt ingen kan mitt liv är redan dömt, om inte jag lyckas så vill jag inte ha mitt liv längre det är därför jag vill ha tabletter efterså då kommer jag bort från det.
Melatonin fungerar heller inte alls tog 3 stycken kände absolut ingenting kände mig typ en aningen full det var allt.