2017-03-21, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blandband1
Ledsen för ett bryskt svar, men jag har läst din historia tidigare (SweC) och du verkar inte ha kommit längre än du gjort då. Varför lyssnade du inte på de som kommenterade i din tråd där?

jag har inte rört mig i mitt liv någonsin förutom min kanal som dog det var den ändra ändringen i mitt liv jag hade men den varade i 2 år sen tillbaka till vanligt igen
Citera
2017-03-22, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzcool
skulle detta fungera för att somna inom 5 minuter allt jag behöver är att somna inte fortsätta sova, jag tror jag klarar av att fortsätta sova jag vill helt enkelt få en knuff fungerar det? bara något jag kan ta när jag inte orkar mer så kan kan lugna ner mig

köpte denna

http://vitasunn.com/full-range/new-m...ules-by-lotus/

tack jag uppskattar det verkligen men jag går igenom för mycket smärta nu jag orkar inte jag måste ha detta innan jag blir galen

Bästa medicinen är att du börjar någonstans i livet än att du stoppar i dig piller. Atarax kan vara något då och då att använda då det inte skapar ett beroende men fortfarande, undvik läkemedel då kanske du kanske tar överdos. Må bäst
Citera
2017-03-23, 22:52
Medlem
Dom har hittat faraos läkares journaler. Då behandlades sömnproblem med mynta. Smörj in ansiktet. Det var någon på SVT som provat och somnade snabbare än vanligt. Prova helt ofarligt
Zink magnesium o b6 zma gör att du sover tuuungt.
Citera
2017-03-24, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broder112
Dom har hittat faraos läkares journaler. Då behandlades sömnproblem med mynta. Smörj in ansiktet. Det var någon på SVT som provat och somnade snabbare än vanligt. Prova helt ofarligt

Har för mig att mynta används mot sömnlöshet som grundas på spänd mage eller rastlöshet, spänd mage kan nog vara sannolik att få i detta case.
Citera
2017-03-24, 20:19
Medlem
Testa mindfulness på Youtube...
Citera
2017-03-25, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av broder112

har inte behov att sova jag kan sova utan problem enda anledningen jag vill detta är så att jag kan sova när jag inte behöver det så när jag inte orkar mera så tar jag en tablett och somnar sen kan jag vakna när jag mår bättre eller ta en till tablett igen bara något för att få tiden att gå jag har inte sömproblem, just nu tillexempel så har jag ingen anledning att vara vaken och jag går igenom oroliga tankar så jag vill sova tills något bra händer i mitt liv tills det äntligen förändras och jag lyckas med något behöver endast några timmar om dagen för tillexempel serier och jobb och sedan behövs inte mera.
Senast redigerad av zzcool 2017-03-25 kl. 22:23.
Citera
2017-03-28, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzcool
har inte behov att sova jag kan sova utan problem enda anledningen jag vill detta är så att jag kan sova när jag inte behöver det så när jag inte orkar mera så tar jag en tablett och somnar sen kan jag vakna när jag mår bättre eller ta en till tablett igen bara något för att få tiden att gå jag har inte sömproblem, just nu tillexempel så har jag ingen anledning att vara vaken och jag går igenom oroliga tankar så jag vill sova tills något bra händer i mitt liv tills det äntligen förändras och jag lyckas med något behöver endast några timmar om dagen för tillexempel serier och jobb och sedan behövs inte mera.

Ursäkta att jag lägger mig i men att ta en tablett för att kunna sova kommer skapa ett beroende. Träffa någon, psykolog kanske? Bara gör något åt din oro, det kommer spara dig mycket. Allt ordnar sig, bara ta det första steget. Ett tungt kliv men lättnaden efter är obeskrivlig
Citera
2017-03-30, 02:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Djobben
Ursäkta att jag lägger mig i men att ta en tablett för att kunna sova kommer skapa ett beroende. Träffa någon, psykolog kanske? Bara gör något åt din oro, det kommer spara dig mycket. Allt ordnar sig, bara ta det första steget. Ett tungt kliv men lättnaden efter är obeskrivlig

Jag vet inte varför jag inte svarade på detta ursäkta, iallafall så ville jag ha tabletterna för att söva ner mig när jag inte orkar mera typ som en spola fram knapp, jag försökte med psykolog det gick absolut ingenstans, försökte en gång till och dem rekommenderade mig att vänta eftersom jag inte tror på det, märkte också att samsung nu släppte dex till sin s8 jag har arbetat på pc funktion till telefon sedan 2014 långt före microsoft långt före samsung långt före dem som gjorde andromium dem var intresserad av mitt ui långt före leena launcher etc, och jag kommer bli absolut sist att släppa mitt kommer inte göra någon skillnad om jag gjort saker annorlunda så hade jag varit först av alla eftersom att göra en sån launcher är inte svårt jag kunde göra det först och det hade gjort skillnad men nä, jag blir absolut sist av alla min launcher kommer inte gå någonvart av den anledningen allt detta kunde ge mig tillräckligt med pengar för ett helt nytt liv men jag fick inte det det är såna tankar jag inte klarar av, en psykolog kan inte reparera allt ingen kan mitt liv är redan dömt, om inte jag lyckas så vill jag inte ha mitt liv längre det är därför jag vill ha tabletter efterså då kommer jag bort från det.

Melatonin fungerar heller inte alls tog 3 stycken kände absolut ingenting kände mig typ en aningen full det var allt.
Senast redigerad av zzcool 2017-03-30 kl. 02:32.
Citera
2017-03-30, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Har du testat melatonin? Ingen sömntablett men naturligt sömnhormon.

http://melatoninshoppen.se/#sthash.RcJ0szNt.dpbs

Fungerar det?
Citera
2017-03-30, 05:44
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Fungerar det?

Det gör det för väldigt många. Kan vara värt att testa. Även läkare skriver ut melatonin på recept.
Citera
2017-03-30, 09:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Det gör det för väldigt många. Kan vara värt att testa. Även läkare skriver ut melatonin på recept.

Testade igår med 3 tabletter kände absolut ingenting förutom en aningen full men kan ha inbillat det.
Citera
2017-04-01, 21:08
Medlem
Receptfritt lugnande/sömnmedel?

Finns nåt för att hjälpa en slappna av och somna/sova som funkar? Har kollat runt på lite apotek, men vill gärna ha råd från någon som vet vad som funkar och inte.
Orkar inte köpa alla dessa olika sorter och testa..

Anledningen till sömnbristen är att jag inte kan somna på kvällen och när jag vaknar på natten kan det ta timmar innan jag somnar om. Haft det så ett tag nu (jävligt mycket stress på jobbet bl.a.) och börjar må riktigt dåligt av att vara så trött hela tiden. Dåligt minne, humörsvängningar, huvudvärk, mörka ringar under ögonen, frossa m.m.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in