2017-03-29, 22:07
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Kolla in bilderna på dessa kärringar som bråkar, skriker och gråter just nu: http://www.gp.se/nyheter/göteborg/nu-tvångsutvisas-de-till-afghanistan-1.4213337

Klockan 21.50 blir det till att korka upp champagnen!
Dom vill väl men ändå blir det fel. För mycket hjärntvätt i dom. Dom ser inte sanningen hur det verkligen ligger till hur afghanerna beter sig i Sverige.
Citera
2017-03-29, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Ålderstesterna är inte fullt tillförlitliga, tänk ifall ett barn råkar bedömas som vuxet.

Det dör barn av svält varje dag här på jordklotet och det är katastrof om en 17-åring skickas tillbaks till Afghanistan. Kan trösta dig med att 17-åringen blir äldre och man i Afghanistan kan vara gift och ha barn i den åldern.
Dem som har ett hårt liv i Afghanistan är kvinnorna och dem är sällsynta som ensamkommande.
Framöver bör vi bara ta in kvotflyktingar kvinnor och barn.
Senast redigerad av NOMOONRIVER 2017-03-29 kl. 22:11.
Citera
2017-03-29, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOMOONRIVER
Det dör barn av svält varje dag här på jordklotet och det är katastrof om en 17-åring skickas tillbaks till Afghanistan. Kan trösta dig med att 17-åringen blir äldre och man i Afghanistan kan vara gift och ha barn i den åldern.
Dem som har ett hårt liv i Afghanistan är kvinnorna och dem är sällsynta som ensamkommande.
Framöver bör vi bara ta in kvotflyktingar kvinnor och barn.

Sverige borde ha som mål att hjälpa alla, det är fel väg att gå när man tar pengar från utlandsbiståndet för att lägga på utvisningar av flyktingbarn.
Citera
2017-03-29, 22:15
Medlem
Väldigt intressant varför det alltid är ett speciellt utseende på "invandringsaktivister" och feminister. Någon som vet? Alla har liknande ansikten och klädstil.
Citera
2017-03-29, 22:17
Medlem
Citat:
Sverige borde ha som mål att hjälpa alla, det är fel väg att gå när man tar pengar från utlandsbiståndet för att lägga på utvisningar av flyktingbarn.

Varför är det bara Sverige som skall ha detta målet med att hjälpa alla?
Är Sverige världens största land och rikaste?
Citera
2017-03-29, 22:20
Medlem
Citat:

Du kan ha som mål att hjälpa alla och ta av dina egna pengar och tillgångar. Mina förväntningar på Sverige är att dem hjälper dem som bor i landet.
Har man som mål att hjälpa alla är man ganska snabbt bankrutt ungefär som en spelmissbrukare.
Citera
2017-03-29, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ålderstesterna är inte fullt tillförlitliga, tänk ifall ett barn råkar bedömas som vuxet.

Märkligt att man tillåter sådana bedömningar inom sport.
Citera
2017-03-29, 22:24
Medlem
IceEyess avatar
Citat:

Ålderstester är betydligt tillförlitligare än att okritiskt lita på deras egna utsagor. "Barn" som visat sig vara 20+ har uppdagats förr och problemet med detta kommer säkerligen i hög grad stävjas i och med implementeringen av ålderstester.
Citera
2017-03-29, 22:28
Medlem
de.Montforts avatar
Hur ser mina chanser ut för asyl om jag kastar mina papper och söker asyl i Kanada som ensamkommande flyktingbarn? Det pågår ett långtgående psykologisk krig mot svenska skattebetalare. Är medicinska ålderstester på frivillig basis? Känns kränkade om Kanada inte tar in mig direkt och lyssnar på mig Om jag säger att jag är 16år så är jag 16år ålder är en social konstruktion. Finns det en kanadenisk motsvarighet till #vistårinteut jag kan kontakta, Kanadas egna förbund för batikhäxor. Inte kan Kanada sända tillbaka mig till ett land som Sv där en för tidig död väntar.
Senast redigerad av de.Montfort 2017-03-29 kl. 22:49.
Citera
2017-03-29, 22:28
Medlem
Sluta ta in män. Ut med alla manliga flyktingar och ta bara in kvinnliga flyktingar så ska vi se hur dessa jävla batikhäxorna låter.
Ser gärna att lite damer kommer hit, så det kan bli jämnare mellan könen.

Som någon annan nämnde så såg dessa kvinnor ut som riktiga avskum. Kan förstå varför de vill behålla dessa unga flyktingpojkar. Häxor behöver också lite kuk.

//Siegestor
Citera
2017-03-29, 22:47
Bannlyst
Perfekt, och fler ska ut.
Afghaner är riktiga svin jag möter dom på tåget varje dag visar ingen respekt för äldre.
Alla har av någon anledning finaste kläderna och dyra mobiltelefoner detta får mig att undra vart pengarna kommer ifrån men det är väl för att de äldre kvinnorna som "tar hand om dom" betalar för sex.

Ni ser ju vilka muppar som ens ställer upp för dom, det är inte vanliga Svenska medborgare utan vänsterextremister och tanter som får knulla lite.
Citera
2017-03-29, 22:52
Medlem
Utmedpackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Inget för oss med svaga nerver. Se batikhäxornas kärleksförklaringar på egen risk.

https://www.youtube.com/watch?v=3vTL28TqnK4

De Goda Kvinnorna går till attack mot filmen.

Vi kommer att polisanmäla den här filmen eftersom den är skärmdumpar från en sluten grupp samt att den utmålar goda kvinnor som sexköpare.
Fan att man börjar må illa av denna video, hela Sverige infiltreras av dessa taliban avskum skicka hem hela bunten!

SD-2018
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in