2017-03-28, 22:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Behövs mycket luktsalt till de här galna kärringarna. När de kommer till sans ska de se att det finns många andra gosedjur att maternisera med. Kanske en lite charter till Gambia i vår?

Hade jag inte haft så långt till Landvetter skulle jag åkt dit och vinkat adjö till de små knattarna. En skylt med "Refugees Goodbye" hade varit passande.
Gambiaresan medför nog en del olägenheter trots allt.

De vill mycket hellre ha de gulliga pojkarna här hemma. "Flyktingar" tänder dom - dubbelt upp; dom har någon att ta hand om och riktigt rå om. Förutom den sexuella lågan då.
Citera
2017-03-28, 22:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Dom lyckas nog inte utvisa särskilt många. Bra dock att det är REGERINGEN som får skulden. Då kanske fittstimmet i "vi står inte ut" vill ha Jimmie istället för Stefan....eller vad händer... ..

Hela utvisningsapparaten är ett fiasko, det är sjukt att släppa in och sedan inte ha resurser för utvisning.

Vad säger Ygeman och Morgan Johansson om detta? Ett sådant skitland Sverige har blivit... ....

Framför allt är det SJUKT att först släppa in och sedan börja kolla vilka som inte ska vara här. Inte konstigt att invandringspolitiken brakade ihop längesen.
Citera
2017-03-28, 22:13
Medlem
LaScalas avatar
Det är bara att konstatera. Batikkärringarna styr Sverige.

Undrar vem som fördes bort i ambulans? Batikkärring som fick en stroke?
Hazarpojke som fick nervsammanbrott?
Citera
2017-03-28, 22:14
Medlem
Jag tror helt ärligt att dessa kvinnor gör det värre för dessa män. De trissar upp stämningen och kanske tom lovar saker som inte är i deras makt. Stämningen var säkert jäteladdad ikväll istället för att de lät "pojkarna" fikusera" på resan.
Citera
2017-03-28, 22:20
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Nu börjar det hetta till. Deportationer stoppade. En omhändertagen. Flera kommer inte att flygas ut ikväll.
Se bilder på http://www.gp.se/

Polisen är totalt oduglig. En hop skränande klimakteriekärringar räcker för att de inte skall kunna utföra sitt jobb.
Citera
2017-03-28, 22:28
Bannlyst
Vad tror ni blir det avstressande gruppvåldtäckter på flyget ner på den minsta afghanen? Eller är de tömda hos batikkärringarna de bott hos så de inte blir akut sexnöd på vägen ner.
Citera
2017-03-28, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PTHJ
Jag står inte heller ut!
Låt kärringarna ge dem en avskedskyss så blir allt bra och resan kan fortgå.
Eller sära på låren *oops*
Citera
2017-03-28, 22:30
Medlem
LaScalas avatar
Nu har iaf planet lyft. Men det blev bara tio som kom iväg. Varav en cancersjuk (var GP tvungna att meddela). Då återstår bara 79 9990 av de utlovade 80 000...
Citera
2017-03-28, 22:31
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Precis kl 21.50 när planet mot Afghanistan ska lyfta sätter sig alla som protesterar ned på golvet mitt i vänthallen. Så sjunger de "I natt jag drömde".

Sedan blir det alldeles tyst. Tystnaden avbryts av att flygplatsen varnar för tjuvar i högtalarna.

– Idag gråter vi men i morgon fortsätter vi att kämpa, säger Kinna Skoglund.

Klockan är 21.55. Planet har lyft.
http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/tumult-under-avvisningen-nu-har-planet-lyft-1.4213337

Jaha? Jag har varken hört något på liveatc eller sett något på f24 (visserligen är inte alla flygplan med där, men det är få som kör utan ads-b idag)

Någon som vet vad det var för flight?
Citera
2017-03-28, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaqxswc
Ja det är väl 1600kr per dygn?
https://www.migrationsverket.se/Andra-aktorer/Kommuner/Statlig-ersattning/Sok-ersattning-for-asylsokande/Ersattning/Belagd-boendeplats-enligt-overenskommelse.html

Om de blir av med de afghanska pojkgubbarna förlorar de alltså både sexlivet och försörjningen...
Citera
2017-03-28, 22:42
Medlem
Fogsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/tumult-under-avvisningen-nu-har-planet-lyft-1.4213337

Jaha? Jag har varken hört något på liveatc eller sett något på f24 (visserligen är inte alla flygplan med där, men det är få som kör utan ads-b idag)

Någon som vet vad det var för flight?

Gissar på att det är flight PVG7221

https://www.flightradar24.com/PVG7221/ce1c29f
Citera
2017-03-28, 22:44
Medlem
Det värsta av allt är att de flesta av de ensamkommande barnen redan redan är gifta och har barn själva som de lämnat vind för våg i Afghanistan. Alla araber och afghaner över 20 år är redan fäder. Detta är en sanning ingen vill tala om i Sverige.

De skendräktiga kärringarna på löpen som ojar sig över detta borde fan i mig sättas på samma plan som muhammedanerna. Då kan de tvätta deras kalsonger där på deras egen bekostnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in