2017-03-28, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobbenomimmi
Lovade inte Löfvén 80 000 utvisade utlänningar? Men 20 är väl okej det med? Lögnaktiga kräk

Hoppas på fler glada nyheter. Vi börjar med 20...
Citera
2017-03-28, 23:04
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fogster
Gissar på att det är flight PVG7221

https://www.flightradar24.com/PVG7221/ce1c29f

En Boeing 757 som tar 213 passagerare, många tomma stolar i det flyget.

/Provokatör
Citera
2017-03-28, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Jag förstår mig inte på dessa kvinnor.
Ursäkta mig men vad är de ute efter?
Godhetspoäng? Usch äckligt tycker jag att fightas för män som är potentiella våldtäktsmän. Nej fy f....n!
Jag undviker dem.
Tycker inte alls om de männen.
Vill inte ha dem i landet och det står jag för.
Sett så mycket skit.
Hört massa skit från säkra källor.Brännit ner stället fem, sex ggr med mera
Nej hejdå och batikhäxorna kan väl utvisas de också då, eller följa med.
Varför ska jag som kvinna behöva ha dem kvar för att de kvinnorna är rabiata?
Fått nog av det här nu.

De är skendräktiga i övergångsåldern och på löpen. Dvs Förvirrade.
Citera
2017-03-28, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Du tror alltså att det är krig i hela Afghanistan?

mer än vad Sverige någonsin upplevt, ja på många ställen är det krig, kolla kabul som är större än hela Sverige det är misär där. Svensken är lycklig lottad att den hamnat här
Citera
2017-03-28, 23:10
Medlem
Bente.Albrechts avatar
Trevliga nyheter.

Visst, en piss i Oceanien, men alltid något. Och förhoppningsvis når nyheten en och annan afghansk scammare (modell 20-45 år av det manliga könet) såsom en signal om att inte styra sin avskyvärda asylshoppingverksamhet till Sverige framöver...

I artikeln i GP - afghanskojarna verkar inte må så taskigt direkt....:
Citat:
Vi har kontakt med 14 av dem, säger Kinna Skoglund, talesperson för nätverket, och berättar att de står på varsin sida av ett fönster, vinkar till varandra och skickar sms till varandra.
Alltså vi svenska skattebetalare som tvingats pröjsa för dessa MENA-mäns mobiler.

Batikhaggan Kinna Skoglund förtjänar tamefan en egen tråd på Flashback. Maken till svinaktig pk-kärring får man leta efter.

En Matilda Brinck-Larsen försöker en riktig jävla fuling. Hon drar helt enkelt cancer-kortet:
Citat:
Matilda Brinck-Larsen kommer fram till gruppen. Hon har ett budskap:

– Nu är det inte mycket vi kan göra. Planet kommer att lyfta 21.50. Inte ens pojken som har cancer får stanna, säger hon.

För övrigt borde det anstötliga och pk-horiga nätverket ”Vi står inte ut” även de deporteras. Fy faan vilket satans vidrigt, superfalskt folk.

PS. Afghanpojkar, som nämns i rubriken leder fel. Snarast handlar det väl om afghanska män (liksom därför dessa bedragare ska ut från Sverige) alternativt unga män. (Att snacka om "pojkar" är rätt missvisande.)
Citera
2017-03-28, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MassimoMaximus
Protestera gärna. Men förvänta er ett par dagar i häktet.
haha det är inte olagligt att protestera tillbaka till skolan med dig, kan inte diskutera med någon med så låg IQ
Citera
2017-03-28, 23:11
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
"Batikhäxor" skrek och grät när vuxna flyktingbarn flögs hem
http://www.friatider.se/batikh-xor-skrek-och-gr-t-n-r-vuxna-flyktingbarn-fl-gs-hem
Citera
2017-03-28, 23:13
Medlem
goran744s avatar
Vore jag statsminister skulle de inte ens få kalla sig barn...
Föresten så är det ett PÅHITT av våra dysfunktionella politiker.
Varför förstår jag inte.
Gå från apatiska till ensamstående baaaarn, snart ,( sanna mina ord)blir det Regnbågsbarn.

Jag vill att alla ska ut från landet. De bor människor i deras länder som väljer att vara kvar i sitt hemland trotts allt som pågår.

Ut med fler, 20 är som en nål i en höstack.
Varför just de? De andra då? Får vi överhuvudtaget reda på något?
Var de över 30 år eller?
Citera
2017-03-28, 23:13
Medlem
För den enskilda individen är det tragiskt och bli utvisad efter att lyckats ta sig till Sverige. För att bevara välfärdssamhället är det ett måste. Lite självklander bland sjuklövern hade varit på sin plats.
Citera
2017-03-28, 23:14
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bente.Albrecht
Trevliga nyheter.

Visst, en piss i Oceanien, men alltid något. Och förhoppningsvis når nyheten en och annan afghansk scammare (modell 20-45 år av det manliga könet) såsom en signal om att inte styra sin avskyvärda asylshoppingverksamhet till Sverige framöver...

I artikeln i GP - afghanskojarna verkar inte må så taskigt direkt....:Alltså vi svenska skattebetalare som tvingats pröjsa för dessa MENA-mäns mobiler.

Batikhaggan Kinna Skoglund förtjänar tamefan en egen tråd på Flashback. Maken till svinaktig pk-kärring får man leta efter.

En Matilda Brinck-Larsen försöker en riktig jävla fuling. Hon drar helt enkelt cancer-kortet:

För övrigt borde det anstötliga och pk-horiga nätverket ”Vi står inte ut” även de deporteras. Fy faan vilket satans vidrigt, superfalskt folk.

PS. Afghanpojkar, som nämns i rubriken leder fel. Snarast handlar det väl om afghanska män (liksom därför dessa bedragare ska ut från Sverige) alternativt unga män. (Att snacka om "pojkar" är rätt missvisande.)

Senast jag kollade så var Matilda Brinck-Larsen´s pojkvän journalist på GP.

/Provokatör
Citera
2017-03-28, 23:17
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
mer än vad Sverige någonsin upplevt, ja på många ställen är det krig, kolla kabul som är större än hela Sverige det är misär där. Svensken är lycklig lottad att den hamnat här
Visst är det så, men det är vi och våra förfäder som byggt upp landet Sverige och sett till att hålla oss utanför krig och elände. Det är inte bara någon magisk trollkarl som trollat med sitt trollspö och sagt "simsalabim Sverige ska bli rikt".

Menar du Kabul där stridsvagnar rullar på gatorna och beväpnade soldater går runt i grupper?...
https://www.youtube.com/watch?v=hun48_ClVHc
https://www.youtube.com/watch?v=4agIZ0ENjSc
https://www.youtube.com/watch?v=5b2l2LwPZH8

https://www.youtube.com/watch?v=JDrScVo7aBs

Afghanistan är så mycket mer än det lilla du får se i media från striderna... Öppna ögonen för satan i gatan.

Med ditt synsätt så borde väl hela Ukraina vara obeboeligt också? Det är ju krig där..
Senast redigerad av SilentVictory 2017-03-28 kl. 23:22.
Citera
2017-03-28, 23:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Inget för oss med svaga nerver. Se batikhäxornas kärleksförklaringar på egen risk.

https://www.youtube.com/watch?v=3vTL28TqnK4

De Goda Kvinnorna går till attack mot filmen.

Vi kommer att polisanmäla den här filmen eftersom den är skärmdumpar från en sluten grupp samt att den utmålar goda kvinnor som sexköpare.

Kommentar om polisanmälan:
Citat:
Sexköpare? Tror snarare att de av er som idkat samlag med dessa "pojkar" gjort det utan betalning.

2:10 in i filmen. Kvinnans kroppsspråk i soffan med armen om asylanten, säger allt. Hon "äger" sitt "barn" med den gesten. Föreställ er en man med en yngre kvinna i samma position. "Barnet" ser minst sagt bedrövad ut. Drogar de honom för att han ska hålla sig lugn?

Och sedan kommentarer som "min älskade afghanpojke". Någon journalist borde gräva i det här. Hur omfattande är utnyttjandet av asylanterna? Kvinnorna beter sig, minst sagt, vidrigt för att få bekräftelse.
Senast redigerad av Passepartout 2017-03-28 kl. 23:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in