2017-03-27, 23:02
Medlem
Du är så otroligt stark och modig ReclaimYourMind! Jag hoppas verkligen allt löser sig för dig med tiden.
Måste bara fråga av ren nyfikenhet, du behöver inte svara om du inte vill!
Har du talat med dessa två efter de blivit tagna, eller om de iallafall vet att du haft något med det att göra?
Citera
2017-03-27, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kranendroppar
Okej.. Är det i Junsele så är det väl inte helt ovanligt med småbrudar som krökar och knullar med vuxna män
Inte ens i resten av världen heller😊
Citera
2017-03-27, 23:22
Medlem
ReclaimYourMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summertimeblues
Du är så otroligt stark och modig ReclaimYourMind! Jag hoppas verkligen allt löser sig för dig med tiden.
Måste bara fråga av ren nyfikenhet, du behöver inte svara om du inte vill!
Har du talat med dessa två efter de blivit tagna, eller om de iallafall vet att du haft något med det att göra?
Nej, restriktioner till max. Dem får enbart tala med sin advokat. Antar att dem vid detta laget har fått reda på vem anmälaren är. Men vi är många offer och fler vittnesmål kommer att komma. Jag gissar på att de är helt körda. Någon som har en gissning på hur de mår i sina små celler på häktet just nu i en situation som denna?
Citera
2017-03-27, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesambiff
Har vi nån information om dessa samhällsparasiter?
Flera av grejerna har hänt i Trelleborg, enligt häktningsframställan..
Är det uppväxta där?
Hur hamnade de i Junsele?
Är ju inte ovanligt att typer som dessa flyttar runt efter avtjänat straff inkl namnbyte.
Annars blev dom förmodligen ihjälslagna av arga pappor. Vilket vore bäst för alla inblandade 😊
Citera
2017-03-27, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReclaimYourMind
Tack, dina ord värmer! <3

Efter att detta är över med rättegångar etc så är jag säker på att jag kommer att kunna lägga detta bakom mig och gå vidare! FB har också en del i detta då ni hjälpte mig samla mod till att anmäla.

Du är en hjälte!
Citera
2017-03-28, 00:07
Medlem
Deagle66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sesambiff
Har vi nån information om dessa samhällsparasiter?
Flera av grejerna har hänt i Trelleborg, enligt häktningsframställan..
Är det uppväxta där?
Hur hamnade de i Junsele?

Dom bodde med sin mor lite utanför Junsele.
Efter hon dog så flyttade dom in till byn.

ReclaimYourMind
Stor eloge till dig som startade allt så dom åkte fast.
Du har stått ut med mycket och i mina ögon är du stark och vi här alla är med dig.
Citera
2017-03-28, 00:16
Medlem
ReclaimYourMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deagle66
Dom bodde med sin mor lite utanför Junsele.
Efter hon dog så flyttade dom in till byn.

ReclaimYourMind
Stor eloge till dig som startade allt så dom åkte fast.
Du har stått ut med mycket och i mina ögon är du stark och vi här alla är med dig.

Satan vad mycket du vet om dessa! Hur tror du att dem hanterar denna situationen rent mentalt? Har dem det coolt eller är de nedbrutna, vad tror du?

Ja vi är många som vill få upprätelse och gå vidare och trots att en del av mig fortfarande älskar dem (låter konstigt jag vet) så är det dags nu!
Citera
2017-03-28, 00:26
Medlem
Deagle66s avatar
Citat:
Satan vad mycket du vet om dessa! Hur tror du att dem hanterar denna situationen rent mentalt? Har dem det coolt eller är de nedbrutna, vad tror du?

Ja vi är många som vill få upprätelse och gå vidare och trots att en del av mig fortfarande älskar dem (låter konstigt jag vet) så är det dags nu!

Vet inte så mycket mer än det jag skrivit i denna tråden.

Hoppas verkligen att dom sitter nerskitna och har ett helvete.
Dessa as ska inte släppas ut igen.

Jag tycker att det är lite konstigt att du fortfarande har känslor för dom.
Även om dom varit snälla så är det tydligen bara en fasad.
Citera
2017-03-28, 00:26
Medlem
Citat:

jag blev anmäld för våldtäkt mot barn när jag var yngre, kan säga att jag inte ville leva efter alla förhören och advokatsamtal..
Senast redigerad av jallabr0r 2017-03-28 kl. 00:31.
Citera
2017-03-28, 00:31
Medlem
ReclaimYourMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deagle66
Vet inte så mycket mer än det jag skrivit i denna tråden.

Hoppas verkligen att dom sitter nerskitna och har ett helvete.
Dessa as ska inte släppas ut igen.

Jag tycker att det är lite konstigt att du fortfarande har känslor för dom.
Även om dom varit snälla så är det tydligen bara en fasad.
Dem har varit som nära familj för mig det är därför. Mer än en fasad men relationer byggda på sexuella övergrepp kaninte sluta bra. Detta är å jävla tragiskt.Sen finns det runt 10-15 offertill skulle jag tro. Detta är för oss ALLA!
Citera
2017-03-28, 00:34
Medlem
Deagle66s avatar
Citat:
Dem har varit som nära familj för mig det är därför. Mer än en fasad men relationer byggda på sexuella övergrepp kaninte sluta bra. Detta är å jävla tragiskt.Sen finns det runt 10-15 offertill skulle jag tro. Detta är för oss ALLA!

Helt rätt.
Stå på dig och stå stark.
Citera
2017-03-28, 00:39
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jallabr0r
jag blev anmäld för våldtäkt mot barn när jag var yngre, kan säga att jag inte ville leva efter alla förhören och advokatsamtal..
Du editerade hela inlägget å innebörden? Först stod det ju att du anmälde en vän, somt förlät dig efter att fått rätt behandling?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in