2017-03-25, 12:23
Medlem
johnussss avatar
Jag och min fruga älskar allt ifrån fisting till pegging och leka med grova leksaker. För ett tag sedan köpte vi en ihålig strapon som var grov. Dock måste man ha kuk till storlek av ett lilfinger för att använda möget. Har någon några erfarenheter att bygga en sådan här leksak hemma?

Att göra en PVC dildo med hjälp utav en form borde inte vara så särskilt svårt. Men att få den ihålig så att kuken får plats. Att urholka den med kniv eller liknande är helt uteslutet. Helst skulle jag velat tillverka en motsvarande till den vi köpte med samma innersida, fast grövre så jag får plats i. Någon som har några hemma meckar tips?
Citera
2017-03-25, 13:28
Medlem
om du gör en "clone a willy" så kan du ju få din exakta form därifrån, sen är det ju bara o köpa ett pvc rör som är i rätt diameter, sen ställer du din avgjutning i pvcröret o fyller upp med valfri massa
Citera
2017-03-25, 13:56
Medlem
johnussss avatar
Det var riktigt smart. Tusen tack v96137 <3

Men en fråga som ploppade upp direkt, hur kontrollerar jag att inte "willie" avgjutningen ligger emot någon "vägg" när jag gör nästa del.

Men fan du är en hjälte, tack än en gång
Citera
2017-03-25, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnusss
Det var riktigt smart. Tusen tack v96137 <3

Men en fråga som ploppade upp direkt, hur kontrollerar jag att inte "willie" avgjutningen ligger emot någon "vägg" när jag gör nästa del.

Men fan du är en hjälte, tack än en gång

haha tack

jag skulle ställa den centrerat i röret o sen hälla fyllningen sakta runt i cirklar, så det blir lika mycket fyllning överallt, annars är det nog lätt att den flyttar på sig.

ev. limma/tejpa den på en bricka o samma sak med röret runt omkring.
Citera
2017-03-25, 14:09
Medlem
johnussss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v96137
haha tack

jag skulle ställa den centrerat i röret o sen hälla fyllningen sakta runt i cirklar, så det blir lika mycket fyllning överallt, annars är det nog lätt att den flyttar på sig.

ev. limma/tejpa den på en bricka o samma sak med röret runt omkring.

Väldigt bra tips. Tack än en gång Älskar sånt här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in