2017-03-24, 23:47
Medlem
Är 19 år gammal, ska fylla 20 och har i dagsläget tränat i ungefär 3 och ett halvt år.
Tänkte att det skulle vara kul o starta en sån här kurrapport eftersom att jag då förhoppningsvis kommer få bra respons från folk mer erfarna än mig själv. Ett stöd på ett sätt, vilket kan kännas skönt. Det är ju trotsallt min första kur.

Har nu efter dessa 3.5 år bestämt mig för att börja bruka steroider, inga megadoser dock.
Detta dels i och med att jag inte tror att jag behöver det med tanke på mina anlag för byggning, styrka osv men sedan även då jag inte vill gå in på för höga doser. Ska försöka genomgå den här kuren så smärtfritt med så lite biverkningar som möjligt.
Har läst på i ungefär ett halvår så anser att jag är tillräckligt påläst för att påbörja något sånt här.

Hade tänkt köra testosterone enanthate 250mg e3.5d. Ingen bestämd tid för kuren, men tror den kommer hamna på en 10-12 veckor. Har även införskaffat Arimidex samt nolvadex.

Stats
183-185cm
95kg
Omkring 15%bf, man ser tydliga separationer och magrutorna går fortfarande att urskilja.
De tre stora
Marklyft 260kg (endast kört i 1 år)
Knäböj 200kg (endast kört i 1 år)
Bänkpress 150kg
Marklyften och knäböjen körs 3 gånger i veckan enligt russian squat routine och bänkpressen 2 gånger i veckan. Startar mina pass med tunga grundövningar för att sedan köra tilläggsövningar där jag kör mer volym.

Har som mål att gå upp till 300kg i marklyft, 230 knäböj, 170 bänkpress och 100kg+ med relativt bra bf iallafall innan året är över, kanske till och med under denna kur? Får se hur min kropp reagerar på Testot.

Första sticket är gjort btw, satte 250mg grön nål i glutesen, helt smärtfritt utan pip, gick hur bra som helst.
Citera
2017-03-25, 00:10
Medlem
Sinnessjuka stats sett till din ålder och bf. Kör natty säger jag, du är uppenbart gifted genetiskt. Börja kura efter 25 om du är smart.
Citera
2017-03-25, 01:02
Medlem
Mekkdosas avatar
Instämmer, sjuka gener. Skit i kuren. Finns absolut inga skäl
Citera
2017-03-25, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmywiththeak47
Sinnessjuka stats sett till din ålder och bf. Kör natty säger jag, du är uppenbart gifted genetiskt. Börja kura efter 25 om du är smart.

Jasså tackar, har dock redan satt första sticket kan jag trots det dra mig ur?
Citera
2017-03-25, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekkdosa
Instämmer, sjuka gener. Skit i kuren. Finns absolut inga skäl

Tack mannen, aa du kanske har rätt
Citera
2017-03-25, 10:34
Medlem
Spliffmeisters avatar
Öhhhh... jag har 6-7 kurer bakom mig, seriösa kurer och jag har aldrig kommit upp i dina vikter.. nu tränar inte jag för att lyfta så tungt så möjligt men ändån.

Är du inget troll och det där är ärligt SÅ GE FAN I ROIDSEN fram till iallafall 24... Börjar du trycka nu är det stor risk att du kanske får MINDRE testo i kroppen än om du kör utan, du verkar ha väldigt hög testosteron-halt redan i blodet. Gå och ta ett blodprov på werlabs för 250 kr och kolla ditt värde. hade varit sjukt kul att se om du kan lyfta som du gör redan nu! Vi alla hade nog velat se den siffran..

Du är 19 (!) år gammal, du har precis öppnat ögonen vännen. Dont fuck it up..

Måste du köra nåt så kanske du ska prova en kur Ostarine & GW som inte stänger ned dig på samma sätt som AAS.
Citera
2017-03-25, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Öhhhh... jag har 6-7 kurer bakom mig, seriösa kurer och jag har aldrig kommit upp i dina vikter.. nu tränar inte jag för att lyfta så tungt så möjligt men ändån.

Är du inget troll och det där är ärligt SÅ GE FAN I ROIDSEN fram till iallafall 24... Börjar du trycka nu är det stor risk att du kanske får MINDRE testo i kroppen än om du kör utan, du verkar ha väldigt hög testosteron-halt redan i blodet. Gå och ta ett blodprov på werlabs för 250 kr och kolla ditt värde. hade varit sjukt kul att se om du kan lyfta som du gör redan nu! Vi alla hade nog velat se den siffran..

Du är 19 (!) år gammal, du har precis öppnat ögonen vännen. Dont fuck it up..

Måste du köra nåt så kanske du ska prova en kur Ostarine & GW som inte stänger ned dig på samma sätt som AAS.

Jo ligger nåt i de du säger, blir väl att överge det här med kurandet fram tills om några år. Jag behöver inte göra nån pct eller nåt även fast jag stuckit mig en gång med 250mg?
Nejdå är inget troll, alltid varit stark sen innan jag började gymma. Lyfte 160kg mark första gången jag någonsin markade med lätthet.

Jo har själv vart inne på det där med werlabs så det kan jag nog få gjort, kul att ta reda på vad man har för testosteronhalt. Kostar det bara 250kr?
Citera
2017-03-25, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joocyuruk-hai
Jasså tackar, har dock redan satt första sticket kan jag trots det dra mig ur?

Ja det är bara sluta isåf och behövs ingen pct eller så efter ett stick.

Du får ju bestämma själv jag kurade också runt 18-19 första gången. Dock har jag inte ens dina stats, förutom 160 i bänk, nu 8 år senare. Så folk kurar för att få det du redan har, alltså behöver du inte stressa med kurandet.
Citera
2017-03-25, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmywiththeak47
Ja det är bara sluta isåf och behövs ingen pct eller så efter ett stick.

Du får ju bestämma själv jag kurade också runt 18-19 första gången. Dock har jag inte ens dina stats, förutom 160 i bänk, nu 8 år senare. Så folk kurar för att få det du redan har, alltså behöver du inte stressa med kurandet.

Okej tack för svaret, blir nog att vänta tills jag verkligen maxat ut min genetiska potential, finns mycket kvar att ge som naturlig.
Citera
2017-03-25, 15:23
Medlem
Bra val att hoppa av, sinnessjuka stats grabben!!
finns bra med potential där.
Citera
2017-04-02, 16:56
Medlem
flashbackuserzyzzs avatar
Dont do it.

Jag var också stark före prep och ganska identiska stats som dig, började preppa och ångrar att jag inte satsade på att tävla istället. Så lugna dig några år tills du känner att du inte kommer längre. Då kommer du få resultat vissa kan drömma om.

Ta hand om dig!

/zyzz
Citera
2017-04-17, 14:22
Medlem
1 stick kommer fortfarande "förvirra" kroppen p.g.a. enanthates långa halveringstid, ta 20 mg nolva varje dag i två veckor om två veckor skulle jag säga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in