2017-03-23, 22:28
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
2) Men kärlek kommer från sex.

3) Alla män i praktiken. Att det finns kanske 5% som inte behöver betala för sex är irrelevant.

4) Skulle jag posta videos på mig själv om jag hatade sex?

5) Nej de visar att kvinnor själva säger att de har ett mycket mindre intresse för sex än män. Till exempel i den här studien sa 30% av 18-24 åriga kvinnor att de hade 0 intresse för sex,

Sen måste du lägga till alla kvinnor som ljuger och alla kvinnor som har låg sex-drift. Då blir det kanske 80-90% som aldrig vill ha sex.

6) Vad i sex skulle kvinnor vara intresserade av? Är det att suga kuk? Är det att få en kuk i sig? Är det att bli sprutad i ansiktet?
2) I min värld är det tvärtom.
3) FAKE! Nästan alla jag umgås med behöver inte betala för sex, gäller både män och kvinnor. Att du måste betala är bara sorgligt.
4) Du har inte postat en endaste video när du har sex så dina videos är helt irrelevanta i ämnet. Posta en video när du har sex så tror jag på dej.
5) FAKE, 97% av kvinnorna visade att dom var intresserade av sex i olika grad. Så du har fel!
Sanningen är med andra ord att kvinnor är intresserade av sex.
Citera
2017-03-23, 22:49
Bannlyst
Babianen jag såg inte att detta var den här tråden du hänger i dag? Du lever i en fantasivärld.

Jag gick ut i Sundsvall och fick med mig en brud hem från Umeå. Hon betalade 3 resor för mig den första var med med flyg från Bromma.

Dom två andra var med X 2000 allt handlade om att knulla jag vill inte höra mer snack om att inte brudar älskar knulla mer i kväll.
Kvinnor är lika sugna som män allt handlar om att man inte är så jävla negativ.

Det är ingen bluff det är rent fakta. Jag däremot kan säga att kvinnor som fått barn är AStråkiga ibland
Jag har 3 kids med 2 olika..
Citera
2017-03-23, 23:14
Bannlyst
Babianen det var inte meningen att tysta dig helt jag är en jätte snäll man. Jag lämnar tråden så du kan fortsätta men är det inte dags att se världen för hur den är?

Jag kan berätta att jag har varit ihop med en kvinna som blivit våldtagen och då måste man gå varligt fram han fick 4år och utvisning 117 000 i skadestånd men inte ens hon vill sluta med SEX. Hej då.
Citera
2017-03-24, 02:50
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Så du menar att sex med en fet man på 40+ är skönt och rekreation för kvinnor? Kan du berätta vad som är så bra med det?
Du har ju försökt tuta i oss att du pröjsar för att få ha sex med din lille fetknopp? Liten, fet och hårig, som en turkisk motsvarighet till Evert Bäckström, typ Borats läckre kompis....
Citera
2017-03-24, 08:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
2) I min värld är det tvärtom.
3) FAKE! Nästan alla jag umgås med behöver inte betala för sex, gäller både män och kvinnor. Att du måste betala är bara sorgligt.
4) Du har inte postat en endaste video när du har sex så dina videos är helt irrelevanta i ämnet. Posta en video när du har sex så tror jag på dej.
5) FAKE, 97% av kvinnorna visade att dom var intresserade av sex i olika grad. Så du har fel!
Sanningen är med andra ord att kvinnor är intresserade av sex.

2) Det är bara en ursäkt för att vägra ha sex.

3) Really?

Citat:
När det gäller att välja partner ratar nämligen kvinnor män som har lägre utbildning än de själva eller som står under dem på den etablerade yrkessociala rangskalan.

Citat:
För män mellan 25 och 45 och som har ett akademiskt yrke är sannolikheten för att leva i ett hushåll med barn omkring 73 procent men för män med ett LO-yrke sjunker detta till 50 procent och för män som är arbetslösa eller långtidssjukskrivna sjunker siffran till 23 procent. För kvinnor i denna åldersgrupp saknar emellertid ställning på arbetsmarknaden helt koppling till sannolikheten att leva med barn.

det här makes no sense när det handlar om sex eftersom en man som jobbar på dagarna har mindre energi till att ligga medan en man som inte jobbar kan vara tillgänglig hela dagen.

4) Nej de videos som jag har postat får räcka.

5) Var får du den siffran ifrån?

a) här kan du se att 32% av 18-24 åriga kvinnor rapporterade 0 intresse för sex,

Citat:
In a study of 1,748 women cited in Why Women Have Sex (Times Books), by sex researchers David M. Buss, PhD, and Cindy M. Meston, PhD, 32 percent of women aged 18 to 24 (single and married) reported having little interest in sex in the past year.

b) här rapporterade 15% av gifta män och kvinnor att de har sex 0 gånger per år,

Citat:
In one survey, 14.1 percent of married men and 14.9 percent of married women experienced little or no sexual activity in the past year

c) här rapporterade folk i relationer sex 0 gånger per månad för 20%, sex 0 gånger på 3 månader för 12%, sex 0 gånger per år för 6%. 20 + 12 + 6 = 38% har sex mindre än 1 gång per månad.

Citat:
A study on relationships in America finds that one in five married people in America (20%) have not had sex in the last month, 12% in the last three months and 6% have not had sex in more than a year.

d) här rapporterade 15% av 20-24 åringarna att de är oskulder,

Citat:
The team analyzed data from more than 26,000 respondents to the General Social Survey, a nationally representative survey of U.S. adults that includes members of both the Millennial generation and its predecessor, Generation X.

Among Americans ages 20-24 now, the results showed 15 percent had no sexual partners since turning 18.

Young white people, young women, and those who haven't attended college report the highest levels of sexual inactivity.

e) här är en undersökning från Harvard som visade att under 4 år hade 52% av studenterna 0 sex partners.

Citat:
According to a Crimson survey of the class of 2009, in their four years at Harvard, 52 percent of the students had one or zero sexual partners, and only 28 percent had even one dating partner.

f) du får räkna in att i) många kvinnor har sex fast de inte vill ii) många överskattar hur ofta de har sex. Så intresset är ännu lägre än frekvensen = inga kvinnor gillar sex typ.
Citera
2017-03-24, 11:44
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

3) Really?

det här makes no sense när det handlar om sex eftersom en man som jobbar på dagarna har mindre energi till att ligga medan en man som inte jobbar kan vara tillgänglig hela dagen.

a) här kan du se att 32% av 18-24 åriga kvinnor rapporterade 0 intresse för sex,

b) här rapporterade 15% av gifta män och kvinnor att de har sex 0 gånger per år,

c) här rapporterade folk i relationer sex 0 gånger per månad för 20%, sex 0 gånger på 3 månader för 12%, sex 0 gånger per år för 6%. 20 + 12 + 6 = 38% har sex mindre än 1 gång per månad.

d) här rapporterade 15% av 20-24 åringarna att de är oskulder,

e) här är en undersökning från Harvard som visade att under 4 år hade 52% av studenterna 0 sex partners.

f) du får räkna in att i) många kvinnor har sex fast de inte vill ii) många överskattar hur ofta de har sex. Så intresset är ännu lägre än frekvensen = inga kvinnor gillar sex typ.
Du kan ju inte ens engelska utan förvrider textens innebörd. Little interest in sex betyder inte noll intresse för sex utan lågt intresse för sex och det handlar om en studie gjord på färre än 2000 kvinnor. Världen är större än så och kvinnorna fler.
Dina tolkningar av studier är felaktiga.
Citera
2017-03-24, 11:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Du kan ju inte ens engelska utan förvrider textens innebörd. Little interest in sex betyder inte noll intresse för sex utan lågt intresse för sex och det handlar om en studie gjord på färre än 2000 kvinnor. Världen är större än så och kvinnorna fler.
Dina tolkningar av studier är felaktiga.

1) Little interest betyder inget intresse.

2) Så är alla de kvinnorna undantag? Alla andra utom dem vill han sex?

3) Hur är det med undersökningen på Harvard där 50% av kvinnorna hade 0 sex-partners på 4 år?
Citera
2017-03-24, 12:05
Medlem
Citat:
1) Little interest betyder inget intresse.

2) Så är alla de kvinnorna undantag? Alla andra utom dem vill han sex?

3) Hur är det med undersökningen på Harvard där 50% av kvinnorna hade 0 sex-partners på 4 år?

Little betyder lite och interest betyder intresse så han har rätt och du har fel dumjävel fan ä du för en människa. Tryck upp dina studier i fittan/röven, skaffa vänner och bekanta och lägg märke till folk knullar.
Citera
2017-03-24, 12:09
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Varför lever den här tråden fortfarande? Är ju rätt självklart att det är en myt.
Citera
2017-03-24, 12:11
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
2) Det är det inte, bevisa motsatsen.
4) Du har ju inte postat någon video där du har sex, så med andra ord så har du inte bevisat någonting.
5) Kinsey, RFS, FIAF med flera. Sanningen är ju att kvinnor har sex, är intresserade av sex och njuter av sex. Det du skriver är fake bara för att du inte gillar sex.
Citera
2017-03-24, 12:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hmannen12345
Little betyder lite och interest betyder intresse så han har rätt och du har fel dumjävel fan ä du för en människa. Tryck upp dina studier i fittan/röven, skaffa vänner och bekanta och lägg märke till folk knullar.

1) Det är ett uttryck.

2) Om folk knullar varför visar alla undersökningar att frekvensen har gått ner under de senaste 50 åren? Även antalet partners har gått ner.
Citera
2017-03-24, 12:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Carr3y
Varför lever den här tråden fortfarande? Är ju rätt självklart att det är en myt.

Då kan du posta belägg som visar att kvinnor har lika stort intresse för sex som män?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in