2017-03-23, 16:47
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
1. Köpa kläder som är tillverkade i låglöneländer är inte olagligt, däremot är sexköp det. Du kan inte jämföra äpplen med päron.

2. Hur ska du ha det, du säger att män köper sex, inte kvinnor. Nu skriver du att du köper sex, inte din man.

3. Köper din man sex?

1) Men du talade om etik och moral. Hur är det mer moraliskt att köpa kläder från låglöneländer än att köpa sex av män? Dessutom är det inte olagligt att köpa sex utomlands.

2) Jag är ett undantag. Det finns alltid undantag som bekräftar regeln.

3) Nej självklart inte. Han har mig?

4) Om kvinnor är intresserade av sex varför försörjer de inte en man i utbyte mot sex?
Citera
2017-03-23, 18:59
Medlem
Babianens avatar
Här är mer belägg för att män är intresserade av sex och kvinnor är intresserade av pengar,

Citat:
The study, which polled 2,000 married people, showed that one fifth feel ‘trapped’ and would only divorce if financial security was guaranteed.

Citat:
When quizzed on the cause of unhappiness in their relationships responses differed between men and women.

Men blamed a frustrated sex life, while women said they had ‘too little fun’ and ‘too much worry over money’.

Ni kan se att män är olyckliga på grund av för lite sex och kvinnor är olyckliga på grund av för lite pengar.
Citera
2017-03-23, 19:09
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men du talade om etik och moral. Hur är det mer moraliskt att köpa kläder från låglöneländer än att köpa sex av män? Dessutom är det inte olagligt att köpa sex utomlands.

2) Jag är ett undantag. Det finns alltid undantag som bekräftar regeln.

3) Nej självklart inte. Han har mig?

4) Om kvinnor är intresserade av sex varför försörjer de inte en man i utbyte mot sex?
1. Så du bor inte i Sverige? Var bor du?
2. Ännu mer lol (som du brukar säga). Troll lol.
3. Du sa ju att alla män betalar för sex, hur ska du ha det?
4. Jag tror inte du har sex, finns inga bevis för att du överhuvudtaget har eller har haft sex, därför du inte är intresserad av sex. (onani räknas inte).
Citera
2017-03-23, 19:33
Medlem
Babianens avatar
Här är fler studier som visar att frekvensen har minskat,

Sexless Marriage in America Keeps Rising, New Study Reveals

Citat:
A study on relationships in America finds that one in five married people in America (20%) have not had sex in the last month, 12% in the last three months and 6% have not had sex in more than a year.

On average, married Americans reported having sex 1.2 times per week, or just about five times a month.

The Relationships in America survey by the Austin Institute for the Study of Family and Culture interviewed a representative sample of nearly 16,000 Americans between the ages of 18 and 60, asking them about a number of attitudes and activities, including their sexual behavior.

Citat:
Since 1989, the portion of married people under age 60 who declare having sex less than once a month has increased by nearly half a percent each year, which represents an overall increase of 68% in the last 23 years.

Ni kan se att,

- 20% av alla gifta par lever i sex-lösa äktenskap.

- average sex är 1 gång per vecka. Det är själv-rapporterat så den riktiga frekvensen är lägre.

- antalet gifta människor som har sex mindre än 1 gång per månad har ökat med 70% på 23 år.

Sexless marriages are a ‘silent epidemic,’ but it doesn’t have to be that way, U.K. therapist argues

Citat:
This couple are by no means unique. While our culture becomes more sexualized than ever before, we’re less likely actually to be having sex. And we’re certainly not talking about it — even to professionals like myself. I call it the silent epidemic.

After 25 years as a marital therapist, I was not surprised by last week’s findings from the U.K. National Survey of Sexual Attitudes and Lifestyles, which canvassed 15,000 people in the country and found that Britons aged 16 to 44 are having sex on average fewer than five times a month. When they asked the same question 10 years ago, it was just over six times.

Här kan ni se att,

- average frekvensen i UK är sex mindre än 5 gånger per månad = 1 gång per vecka.

- för 10 år sedan var frekvensen 6 gånger per månad.

- så ni kan se att kvinnor har mindre sex idag än tidigare generationer.
Citera
2017-03-23, 19:41
Medlem
emotion-lotions avatar
Börja träna och ta hand om dig, mig vill dom flesta brudar knulla med, min tjej vill knulla hela tiden.

Känns sorgligt att se någon försöka bevisa att tjejer vill ha mindre sex.
Citera
2017-03-23, 19:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. Så du bor inte i Sverige? Var bor du?
2. Ännu mer lol (som du brukar säga). Troll lol.
3. Du sa ju att alla män betalar för sex, hur ska du ha det?
4. Jag tror inte du har sex, finns inga bevis för att du överhuvudtaget har eller har haft sex, därför du inte är intresserad av sex. (onani räknas inte).

1) Man kan åka utomlands och köpa sex? Shocking revelation.

2) Varför skulle jag ljuga om det? Män är billiga i drift och man får kuk när man vill. Det är det logiska valet om man vill ha ett aktivt sexliv. Så varför är det så få kvinnor som gör det?

3) De män som inte behöver betala är så få att det är irrelevant.

4) Jag har barn. Det är svårt att få barn utan att ha sex.
Citera
2017-03-23, 19:57
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
1) Man kan åka utomlands och köpa sex? Shocking revelation.

2) Varför skulle jag ljuga om det? Män är billiga i drift och man får kuk när man vill. Det är det logiska valet om man vill ha ett aktivt sexliv. Så varför är det så få kvinnor som gör det?

3) De män som inte behöver betala är så få att det är irrelevant.

4) Jag har barn. Det är svårt att få barn utan att ha sex.
1) Nähä
2) Wut lol bro
3) Men din man då? Fake fake fake
4) Tror jag inte på, visa bevisen på att du är intresserad av sex. Att din man får betalt av dej för att ha sex av dej. Utan bevis så är det lögner.
5) Återigen har vi bevisat att kvinnor är intresserade av sex. Det är sanningen. Sanningen segrar igen.
Citera
2017-03-23, 20:03
Medlem
Babianens avatar
Här är mer belägg,

Citat:
In one survey, 14.1 percent of married men and 14.9 percent of married women experienced little or no sexual activity in the past year—and not necessarily as a side effect of menopause or because a relationship had cooled over decades. The women I talked to for this story are dynamic, intelligent, attractive, childless, financially independent. And they're young.

"The idea that age is what slows us down is a myth," says therapist Michele Weiner Davis. When her book The Sex-Starved Marriage (Simon & Schuster) came out several years ago, she was inundated with e-mails from readers in their twenties and thirties. "They're young, maybe they just got married, and they're saying, `I've lost it. What in the world is going on here?' " she says.

In a study of 1,748 women cited in Why Women Have Sex (Times Books), by sex researchers David M. Buss, PhD, and Cindy M. Meston, PhD, 32 percent of women aged 18 to 24 (single and married) reported having little interest in sex in the past year. According to Meston, who heads the Sexual Psychophysiology Laboratory at the University of Texas at Austin, that one-third percentage remained relatively constant throughout all age groups, until the fifties and sixties, when it rose to 37 percent.

Här kan ni se en studie som visar att 32% av kvinnorna 18-24 rapporterade att de inte hade något intresse för sex under det förra året. En annan forskar bekräftar att 30% frigida kvinnor är standard i alla åldersgrupper.
Citera
2017-03-23, 20:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Nähä
2) Wut lol bro
3) Men din man då? Fake fake fake
4) Tror jag inte på, visa bevisen på att du är intresserad av sex. Att din man får betalt av dej för att ha sex av dej. Utan bevis så är det lögner.
5) Återigen har vi bevisat att kvinnor är intresserade av sex. Det är sanningen. Sanningen segrar igen.

2) Om man är intresserad av sex som kvinna är det väldigt enkelt att skaffa en Toy Boy. Varför är det inte fler kvinnor som gör det om de gillar sex?

3) Nej min man behöver inte betala.

4) Okay. Hur ska jag bevisa att jag betalar min man? Det skulle vara en konstig grej att ljuga om. De flesta kvinnor skulle skämmas över att berätta att de betalar en man för sex. Därför är det en konstig sak att ljuga om.

5) Titta på alla studier som jag har postat i mina senaste inlägg. Vilken av dem visar att kvinnor är intresserade av sex enligt dig?
Senast redigerad av Babianen 2017-03-23 kl. 20:26.
Citera
2017-03-23, 21:38
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
2) Om man är intresserad av sex som kvinna är det väldigt enkelt att skaffa en Toy Boy. Varför är det inte fler kvinnor som gör det om de gillar sex?

3) Nej min man behöver inte betala.

4) Okay. Hur ska jag bevisa att jag betalar min man? Det skulle vara en konstig grej att ljuga om. De flesta kvinnor skulle skämmas över att berätta att de betalar en man för sex. Därför är det en konstig sak att ljuga om.

5) Titta på alla studier som jag har postat i mina senaste inlägg. Vilken av dem visar att kvinnor är intresserade av sex enligt dig?

2) För att alla människor behöver också kärlek, inte bara sex. Fast så lever kanske inte ni i din familj.
3) Men alla män behöver ju det har du sagt.
4) För du ljuger ju om att du gillar sex. Du har aldrig bevisat att du gillar sex, personligen tror jag du hatar sex och alla dina argument kommer från din egen aversion av en äcklig gubbe som du lever med.
5) Samtliga, dom visar att kvinnor är intresserade av sex, fast i någon mindre grad än män.
Citera
2017-03-23, 21:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
2) För att alla människor behöver också kärlek, inte bara sex. Fast så lever kanske inte ni i din familj.
3) Men alla män behöver ju det har du sagt.
4) För du ljuger ju om att du gillar sex. Du har aldrig bevisat att du gillar sex, personligen tror jag du hatar sex och alla dina argument kommer från din egen aversion av en äcklig gubbe som du lever med.
5) Samtliga, dom visar att kvinnor är intresserade av sex, fast i någon mindre grad än män.

2) Men kärlek kommer från sex.

3) Alla män i praktiken. Att det finns kanske 5% som inte behöver betala för sex är irrelevant.

4) Skulle jag posta videos på mig själv om jag hatade sex?

5) Nej de visar att kvinnor själva säger att de har ett mycket mindre intresse för sex än män. Till exempel i den här studien sa 30% av 18-24 åriga kvinnor att de hade 0 intresse för sex,

Citat:
In a study of 1,748 women cited in Why Women Have Sex (Times Books), by sex researchers David M. Buss, PhD, and Cindy M. Meston, PhD, 32 percent of women aged 18 to 24 (single and married) reported having little interest in sex in the past year. According to Meston, who heads the Sexual Psychophysiology Laboratory at the University of Texas at Austin, that one-third percentage remained relatively constant throughout all age groups, until the fifties and sixties, when it rose to 37 percent.

Sen måste du lägga till alla kvinnor som ljuger och alla kvinnor som har låg sex-drift. Då blir det kanske 80-90% som aldrig vill ha sex.

6) Vad i sex skulle kvinnor vara intresserade av? Är det att suga kuk? Är det att få en kuk i sig? Är det att bli sprutad i ansiktet?
Citera
2017-03-23, 22:22
Bannlyst
Dalarna och deras fosterhem.

Vad är detta för skitsnack? Jag tog bussen mellan Karlstad till Mora.

Jag satte mig rätt långt bak i bussen och lade mig raklång över gången bussen var tom 2001 så var det modernt med Boots ankelhöga.

Ingen gick bakom där jag låg och jag hade sprit. Och gick ut och rökade när möjlighet gavs.
Rätt som det var så kom en liten flicka upp från radrena allra längst bak.

-Har du nåt att bjuda på?
Jag "log" Hur gammal är du? 15 ? Visa fittan så får du smaka. Du kan få känna sade hon?

Jag satte mig rakt upp och satte mig nästan längst fram nästan .. 2001 var jag 39år.
Senast redigerad av Faceboknejtack 2017-03-23 kl. 22:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in